Oh dat had ik op het volwassenenonderwijs ookquote:Op zondag 4 mei 2025 12:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh dat weet ik eigenlijk niet meer zo goed. Ik spijbelde wel dacht ik en had weinig interesse in de lesstof. Ben na 2 jaar daar ook gestopt trouwens. Was het MTRO . Toerisme.
quote:Op zondag 4 mei 2025 12:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kijk en nu ga je zelfs op vakantie tijdens vakantie, die kutleraren ook met hun doemdenken.
Oh, dat valt nog mee.quote:Op zondag 4 mei 2025 12:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Een beetje van beide kanten, wat ik me er nog van herinner. De leraar was echt heel erg snel kwaad en de klas was niet al te best. Op een moment pakte hij er eentje vast bij hoofd en mond en stuurde hem de klas uit. Letterlijk.
Mja. NOu goed moest wel wat doen van mijn ouders en kon niet naar HBO dus ben ik een jaar gaan werken in de horeca en toen ben ik met mijn slimme hoofd het zelfde gaan doen maar dan in Leiden. Ook weer mbo toerisme. recreatie. Nou ja dat liep helemaal dramatisch dus ben ik na 2 jaar ook weer gestoptquote:Op zondag 4 mei 2025 12:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
En nu ben je een verhuisde toerist
quote:Op zondag 4 mei 2025 12:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh dat had ik op het volwassenenonderwijs ookWas van het gymn afgetrapt en moest toen 5 en 6 VWO in 1 jaar doen.
Maar toen kreeg ik een OV studentenkaart en ging letterlijk de wereld voor me open![]()
De vorm van onderwijs is niet voor iedereen geschikt helaas.quote:Op zondag 4 mei 2025 12:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Mja. NOu goed moest wel wat doen van mijn ouders en kon niet naar HBO dus ben ik een jaar gaan werken in de horeca en toen ben ik met mijn slimme hoofd het zelfde gaan doen maar dan in Leiden. Ook weer mbo toerisme. recreatie. Nou ja dat liep helemaal dramatisch dus ben ik na 2 jaar ook weer gestopt
nee ik moest de afkortingen van vliegvelden uit mijn hoofd leren en toen in leiden was de lesstof dat je met 65 plussers niet moest gaan volleyballen als vorm van recreatiequote:Op zondag 4 mei 2025 12:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De vorm van onderwijs is niet voor iedereen geschikt helaas.
not surprised...quote:Op zondag 4 mei 2025 12:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar toen kreeg ik een OV studentenkaart en ging letterlijk de wereld voor me open![]()
Lolquote:Op zondag 4 mei 2025 12:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee ik moest de afkortingen van vliegvelden uit mijn hoofd leren en toen in leiden was de lesstof dat je met 65 plussers niet moest gaan volleyballen als vorm van recreatie
Ja dat, hij wist ook meteen dat hij wat fout had gedaan. Zei niets meer en na een paar minuten stuurde hij ons het lokaal uit. Hij werkte daarna nog wel gewoon.quote:Op zondag 4 mei 2025 12:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oh, dat valt nog mee.
Je moet natuurlijk altijd uitkijken met aanraken van kinderen.
Ja goede vraag he. Maar wie heeft het antwoord?quote:Op zondag 4 mei 2025 11:50 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Goed dat je het vraagt
Ik moet mijn fietsbanden nog oppompen.![]()
Kloptquote:Op zondag 4 mei 2025 11:52 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Moeraskat heeft het over dat plaatje in de OP..
Bij de roadtripbus zie je een fiets met mijn Freddie UI
Hij kan er niks aan doen.quote:
heeft die nieuwe nodig?quote:Op zondag 4 mei 2025 12:47 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Hij kan er niks aan doen.hij heeft die onuitspreekbare ziekte in z’n vingers. Fi nog wat. Geen zin om te googelen.
fibromyalgie? O dan is het een ander verhaal. Wel vervelend voor hem.quote:Op zondag 4 mei 2025 12:47 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Hij kan er niks aan doen.hij heeft die onuitspreekbare ziekte in z’n vingers. Fi nog wat. Geen zin om te googelen.
Oh neequote:Op zondag 4 mei 2025 12:08 schreef CherryLips het volgende:
Er is hier een dode gevonden in het boswaarschijnlijk iemand die z'n hond uitliet.
Oké is goed.quote:
ja datquote:Op zondag 4 mei 2025 12:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
fibromyalgie? O dan is het een ander verhaal. Wel vervelend voor hem.
waar gaan jullie naar toe?quote:Op zondag 4 mei 2025 12:53 schreef Moeraskat het volgende:
@:kwiwi mag ik mee in de bus?pleeeeeeaaaseeee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |