SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Ik moest nu een beetje rustig aan doen. Ik had nog wat bier in de koelkast liggen en ook nog wat gekregen dat m'n vader cadeau had gekregen en niet lekker vindt.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 21:43 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik ga dit jaar ook eens speuren. Vorig jaar heb ik geen bier meegenomen
Nee eigenlijk niet. Zonde wel.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 21:51 schreef livelink het volgende:
Hebben jullie geprofiteerd van het mooie weer deze week?
Maar je raadt het nummer wel meteen goed.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 21:52 schreef livelink het volgende:
Weer dat obscure bandje met toch best wel wat nummers - Yellow Submarine
Ja echt wel. Hoewel het veel te warm was voor werken in de kas, dus dat deed ik ‘s ochtends vroeg.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 21:51 schreef livelink het volgende:
Vast wel! Ik ben woensdag en donderdag uit eten geweest. Lekker buiten eten op een terras. Dus ik heb er wel gebruik van gemaakt.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 21:51 schreef Melting het volgende:
[..]
Nee eigenlijk niet. Zonde wel.
Maar er komen vast nog meer mooie dagen aan.
En we zijn naar het strand geweestquote:Op zaterdag 3 mei 2025 21:53 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja echt wel. Hoewel het veel te warm was voor werken in de kas, dus dat deed ik ‘s ochtends vroeg.
Maar wel lekker buiten kunnen zitten. Lekker boek lezen op de tuinbank.
Dat is wel goed bekeken. Heerlijk.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 21:53 schreef livelink het volgende:
[..]
Vast wel! Ik ben woensdag en donderdag uit eten geweest. Lekker buiten eten op een terras. Dus ik heb er wel gebruik van gemaakt.
Ja, de titel liet zich makkelijk raden.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 21:52 schreef Melting het volgende:
[..]
Maar je raadt het nummer wel meteen goed.![]()
[ afbeelding ]
Ze hadden potentie. Jammer dat het daarbij is gebleven .quote:Op zaterdag 3 mei 2025 21:52 schreef livelink het volgende:
Weer dat obscure bandje met toch best wel wat nummers - Yellow Submarine
Ja, maar beide keren echt te veel.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 21:53 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat is wel goed bekeken. Heerlijk.
Hoop dat het eten ook lekker was.
quote:
Dan weet je vast wie het is.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 21:55 schreef Symphonic het volgende:
Deze draaien ze op WDR4 echt heeeeeeel vaak
Ah, jij was natuurlijk ook nog vrij. Ik had woensdag vrij genomen, maar moest toen met mijn ouders op pad. Nu mijn broer naar Bonaire is vertrokken komt het rijden wel helemaal op ons neer. Mijn jongste broer en mijn zus durven niet met mijn vader op pad. Mijn man durft het nog wel, maar het is best wel stressen elke keer vind ik. Ik snap dat mijn zus en broertje het niet durven.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 21:53 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja echt wel. Hoewel het veel te warm was voor werken in de kas, dus dat deed ik ‘s ochtends vroeg.
Maar wel lekker buiten kunnen zitten. Lekker boek lezen op de tuinbank.
Te weinig eigenlijk. Alleen dinsdag. En donderdag nog fietsend naar de oefenruimte.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 21:51 schreef livelink het volgende:
Maar voor jullie is het ook niet om de hoek.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 21:56 schreef livelink het volgende:
[..]
Ah, jij was natuurlijk ook nog vrij. Ik had woensdag vrij genomen, maar moest toen met mijn ouders op pad. Nu mijn broer naar Bonaire is vertrokken komt het rijden wel helemaal op ons neer. Mijn jongste broer en mijn zus durven niet met mijn vader op pad. Mijn man durft het nog wel, maar het is best wel stressen elke keer vind ik. Ik snap dat mijn zus en broertje het niet durven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |