- 5 en 6 april 52e Duinenmars in Den Haag, ik zou graag op 1 van de 2 dagen de 40 km doen en ik zou denk ik kiezen voor zondag 6 april.
- 21 april 9e Paastocht, WSV steeds voorwaarts, Breda. 40 km.
- 31 mei en 1 juni, 4e Tweedaagse van de lachende Leeuw, Leiden. 50-40 en 30 km. Misschien wordt het dan wel tijd om een keer 2 x 50 te proberen.
- 21 op 22 juni Nachtstrandwandeling (http://www.ruimbaan.net/PAGES/nsw.htm), meer om eens iets aparts te doen.
Dus mocht je een keer zin hebben: laat het dan even weten.
dit jaar doe ik niet mee, maar ik hoop over een paar jaar een keer wel uit te lopen
Moet je vooral doen als je dikke blaren wilt lopen.
Die gasten van het leger lopen op kisten omdat het moet, niet uit vrije wil. Ook bergschoenen zijn een dikke NOT. Het lekkerste lopen gewoon een paar sportschoenen. Het ademt veel beter dan kisten/bergschoenen, en de zachte zool heeft veel meer demping.
Trek daarnaast van die naad-loze sportsokken aan, en je bent er helemaal klaar voor.
Ik heb de 4daagse 3x gelopen met slechts 1 noemenswaardige blaar (door een dubbel-zittende sok).
De eerste 2x gelopen zonder training, maar nadat de 2e keer erg tegenviel de 3e keer toch maar wat goefend...dat scheelde errrrug veel..:)
Mijn paps loopt hem dit jaar voor de 40e keer... stelletje idioten dat we zijn
quote:Ik heb ook de vierdaagse op kisten gelopen ne ging echt perfect.
Op vrijdag 13 juni 2003 12:21 schreef pixar het volgende:
>Koop een paar nieuwe legerkistenMoet je vooral doen als je dikke blaren wilt lopen.
Die gasten van het leger lopen op kisten omdat het moet, niet uit vrije wil. Ook bergschoenen zijn een dikke NOT. Het lekkerste lopen gewoon een paar sportschoenen. Het ademt veel beter dan kisten/bergschoenen, en de zachte zool heeft veel meer demping.
Trek daarnaast van die naad-loze sportsokken aan, en je bent er helemaal klaar voor.Ik heb de 4daagse 3x gelopen met slechts 1 noemenswaardige blaar (door een dubbel-zittende sok).
De eerste 2x gelopen zonder training, maar nadat de 2e keer erg tegenviel de 3e keer toch maar wat goefend...dat scheelde errrrug veel..:)Mijn paps loopt hem dit jaar voor de 40e keer... stelletje idioten dat we zijn
Tip van uw weerman: kom het weekend voor de 4daagse week al naar Nimwegen, het feestgedruis is niet van de poes!
Nog een Tip van uw weerman: train, trainen is leuk en gezellig.
Nog een Tip van uw weerman: leer foute liedjes uit je hoofd, tijdens de wandeling kan dit altijd erg van pas komen.
Wil iedereen die gaat meelopen ook ff zijn/haar startnummer vermelden als dit mogelijk is. Hiermee is het mogelijk voor de achterblijvers om te kijken waar jullie lopen.
quote:In welke regio wil je wandelen?
Op woensdag 18 juni 2003 21:48 schreef Karinaatje het volgende:
Ik had een topic geplaatst: wandelpartners gezocht, maar dit topic moest gesloten wordenIk moest het hier maar kwijt was het verzoek... Dus ik vraag het nog eens hier:
Hallo, wij zijn twee jonge mensen en zoeken leuke mensen (tussen 19-28) om mee te wandelen. Wij lopen tot nu toe hele dagen, 20 km in Nederland en 6 uur op een dag in de Alpen. Maar we willen ook graag gaan trainen voor lange afstandswandelingen/meerdaagse tochten. (En dan denk ik meer aan de E4 of de GR5) Wie lijkt dit ook leuk?
Lijkt me wel zo handig om even te vermelden
quote:
Op woensdag 18 juni 2003 21:50 schreef Leatherface het volgende:[..]
In welke regio wil je wandelen?
Lijkt me wel zo handig om even te vermelden
quote:Hmm, tsja. Ik vraag me af hoeveel actieve wandelaars er op Fok! zitten.
Op woensdag 18 juni 2003 22:07 schreef Karinaatje het volgende:
Dat maakt niet zoveel uit, wanneer het maar een leuke wandeling is.
[..]
Ik persoonlijk vind wandeltochten altijd wel leuk, maar als het niet in het Oosten van Brabant is houd het waarschijnlijk snel op aangezien ik weinig vervoersopties heb.
Ik kan je aanraden om even een topicje in Vraag en Aanbod te plaatsen.
Ik hou me eventueel aanbevolen, mits het in het Oosten van Brabant zal zijn.
quote:Ok, wie weet... Er staat alleen wel weinig over jezelf in je profiel. Dat is jammer.
Op woensdag 18 juni 2003 22:15 schreef Leatherface het volgende:[..]
Hmm, tsja. Ik vraag me af hoeveel actieve wandelaars er op Fok! zitten.
Ik persoonlijk vind wandeltochten altijd wel leuk, maar als het niet in het Oosten van Brabant is houd het waarschijnlijk snel op aangezien ik weinig vervoersopties heb.
Ik kan je aanraden om even een topicje in Vraag en Aanbod te plaatsen.
Ik hou me eventueel aanbevolen, mits het in het Oosten van Brabant zal zijn.
Bedankt voor de tip, ik zal het eens proberen.
Mij tips:
- Rust regelmatig. Gooi er op 30 a 35 km een langere rustpauze in van zeker een half uur a 3 kwartier. Dan kom je nl echt tot rust.
- Zorg dat je goed uitgeslapen aan de start verschijnt (nouja, dat is eigenlijk onmogelijk omdat je om 4 uur start, maar zorg iig dat je uitgerust bent voordat je begint met lopen)
- Zorg voor goed ingelopen schoenen en goede sokken (sokken zijn zo belangrijk!!)
- Vraag aan familie of vrienden om tijdens het lopen te bellen. Heb je een beetje afleiding!
Suc6! Het is namelijk dagelijks een teringeind lopen en nog eens een verschrikkelijk saaie route. Als je ergens wat te eten of drinken wilt halen kost dat een flinke bak met geld, dus neem dat ook maar mee!
misschien doe ik volgend jaar wel de 40 km ofzo...
maar train niet meer, veel te veel tijd en zo.
nog nooit las gehad en 1 kee rniet gehaald maar dit kwam door dat ik zat met me enkel blessure.
quote:Ik ga op sandalen (als het niet te hard regent, anders schoenen). Ik behoor daarmee volgens mij tot een grote minderheid.
Op dinsdag 24 juni 2003 22:37 schreef Liejannuh het volgende:
- Zorg voor goed ingelopen schoenen en goede sokken (sokken zijn zo belangrijk!!)
- Vraag aan familie of vrienden om tijdens het lopen te bellen. Heb je een beetje afleiding!
Je op laten bellen... is eigenlijk wel een goed idee.
quote:1 ik rust zelf altijd om de 2 uur. (bij de militatire rustplaatsen) bevalt me uitstekend, en je kunt lekker naar de strompelen mensne kijken en zo
Op dinsdag 24 juni 2003 22:37 schreef Liejannuh het volgende:
Ik heb het vorig jaar gehaald en loop nooit meer de 50 km!!!Wat een drama zeg!
Mij tips:
- Rust regelmatig. Gooi er op 30 a 35 km een langere rustpauze in van zeker een half uur a 3 kwartier. Dan kom je nl echt tot rust.
- Zorg dat je goed uitgeslapen aan de start verschijnt (nouja, dat is eigenlijk onmogelijk omdat je om 4 uur start, maar zorg iig dat je uitgerust bent voordat je begint met lopen)
- Vraag aan familie of vrienden om tijdens het lopen te bellen. Heb je een beetje afleiding!Suc6! Het is namelijk dagelijks een teringeind lopen en nog eens een verschrikkelijk saaie route. Als je ergens wat te eten of drinken wilt halen kost dat een flinke bak met geld, dus neem dat ook maar mee!
misschien doe ik volgend jaar wel de 40 km ofzo...
2 ja vroeg naar bed gaan. zorg dat je +/- 8 uur heb geslapen.
3 sokken zijn idd. heel belangrijk bij een sportzaak kun je naadloze zakken kopen (wel duur maar scheelt vaak toch blaren)
4 of gewon met de rest (of met de leuke vroutjes van de 40
) ouwehoeren is altijd gezellig.
5 duur als je bij de militatire rustplaatsen haal dan valt dat wel mee daar koste dacht ik de blikjes +/- ¤ 1 en ze zijn koud.
su op de sint anna met een biertje
3 x 40 a 50 moet voor mij geen problemen zijn (loop makkelijk 22 km met 22 kg op mijn rug )
Mijn tip is loop gewoon op de schoenen waar je normaal ook op loopt. Mijn voeten waren niet gewend aan sportschoenen en er op dat moment mee beginnen leek me een goed recept voor veel blaren. Dus ik heb gewoon op brogues gelopen en dat ging prima. Wel extra sokken meenemen zodat je zo nu en dan wat schoons aan kan trekken.
mijn aanhechtingen van mijn spieren in mijn knieen had ik overbelast.. weet toevallig iemand of je daar nog iets tegen kan doen?? want ik heb al 2 jaar last en ik ben bij de fisio geweest enzo en zodra ik nu een uur loop voel ik meteen mijn knieeen weer..
hmm degene die ut gaan doen dit jaar geniet ervan het is een onwijze leuke ervaring.. die sfeer 's ochtends enzo als je de eerste dag over de brug loop om 4.10
super.. zodra ik kan wil ik um nog eens lopen en dan goed
quote:Dat wordt afzien!
Op vrijdag 11 juli 2003 16:06 schreef EvilFaith het volgende:
t komt nu wel erg dichtbij, heb vanmiddag lekkere Falke sokken gekocht! Maar pffoei, al naar het weerbericht gekeken? Dinsdag 28graden, woensdag 30graden... leuk begin dus..
Ben benieuwd of ik het ga halen, eerste keer dat ik mee ga lopen, heb niet getraind en mijn schoenen nog niet goed ingelopen....maargoed doorzettingsvermoge heb ik wel dus moet lukken! Mensen hier die nog goeie tips hebben? Behalve die al in het topic staan.
De 50 is natuurlijk wel weer een ander verhaal, ik ben zelf niet zon trainert maar ik zou het wel aanraden.Steeds op de zelfde (beste is een paar oude gympen) schoenen lopen en een keertje natuurlijk minstens 50 km
quote:Het wordt inderdaad lekker warm... ik had het wel wat koeler gehoopt, maar ja, het is niet anders.
Op vrijdag 11 juli 2003 16:06 schreef EvilFaith het volgende:
t komt nu wel erg dichtbij, heb vanmiddag lekkere Falke sokken gekocht! Maar pffoei, al naar het weerbericht gekeken? Dinsdag 28graden, woensdag 30graden... leuk begin dus..
Ben benieuwd of ik het ga halen, eerste keer dat ik mee ga lopen, heb niet getraind en mijn schoenen nog niet goed ingelopen....maargoed doorzettingsvermoge heb ik wel dus moet lukken! Mensen hier die nog goeie tips hebben? Behalve die al in het topic staan.
quote:OK, die databseengine (http://www.4daagse.nl/gefinished.asp) geeft mijn naam niet te zien, dus hierbij: 50E291.
Op vrijdag 11 juli 2003 16:10 schreef Lucille het volgende:
En nogmaals de oproep aan alle lopers van Fok! om hun loopnummer door te geven, zodat we ze op het web kunnen volgen.
heb er wel zin in, vertrek morgen naar nijmegen
Loopnummer weet ik nog niet, mijn inschrijving is door die knuppels niet goed gedaan en omdat ik op vakantie was heb ik daar niets aan kunnen doen. Maar als het goed is kan ik me zometeen ergens inschrijven.
Iedereen die loopt: succes (ook met het warme weer )
Iedereen die niet loopt: doe volgend jaar ook mee!
Veel Succes iedereen!
Laat jullie ons weten hoe het jullie is vergaan?
iedereen succes vergeet HAVE FUN
case_, danerit en EvilFaith zijn vandaag in ieder geval gestart. Succes.
iedereen succes.
quote:Me to
Op woensdag 16 juli 2003 20:44 schreef mitt het volgende:
Ik heb maar respect voor jullie.
Zeker nu in die hitte
Daarna heb ik eens lekker uitgerust: lekker op bed gelegen. Toen even lekker andehalf uur in het zwembad gespeeld. Vervolgens was het tijd voor eten (spaghetti) en 3 chocolade-ijs.
Lekker.
Nu nog een kopje koffie en dan is het weer kinderbedtijd.
Alles gaat verder prima. Ik had na de eerste dag een blaar in de buurt van de middelste teen van mijn linkervoet, maar die is vandaag gelukkig niet groter geworden. Ik hoop dat-ie vannacht nog een beetje geneest. Verder leef ik wat wandelen bij de dag. Ik ben benieuwd wat het morgen weer gaat worden. Ik heb er iedergeval meer zin in dan gisteravond. Toen voelde ik me toch even wat minder. Maar nu voelt alles weer .
en ik god door gestapt maar als je alleen loop de lus loop (100 meter voor me en achter mee liep nog wat mensen) dan is het zwaar en voorla mt de hitte.
maar heb het weer gered en op naar groesbeek.
p.s. inschrijfnummer 50z630
quote:Respect.
Op woensdag 16 juli 2003 21:43 schreef Maxximus het volgende:
was vandaag om 2 uur binnen
Dit kotm omdat ik bij de eerste rustpunt blaren moest prikken (had er 1 onder het eelt![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
2 uur later was ik klaar.en ik god door gestapt maar als je alleen loop de lus loop (100 meter voor me en achter mee liep nog wat mensen) dan is het zwaar en voorla mt de hitte.
maar heb het weer gered en op naar groesbeek.
p.s. inschrijfnummer 50z630
quote:Hoi case_
Op woensdag 16 juli 2003 20:59 schreef case_ het volgende:
Zow, het zit er alweer enige tijd op voor vandaag. Ik was om 11.45 binnen. Dat krijg je als je maar 40 ipv 50 km. moet wandelen.Daarna heb ik eens lekker uitgerust: lekker op bed gelegen. Toen even lekker andehalf uur in het zwembad gespeeld.
Vervolgens was het tijd voor eten (spaghetti) en 3 chocolade-ijs.
Lekker.
Nu nog een kopje koffie en dan is het weer kinderbedtijd.
Alles gaat verder prima. Ik had na de eerste dag een blaar in de buurt van de middelste teen van mijn linkervoet, maar die is vandaag gelukkig niet groter geworden. Ik hoop dat-ie vannacht nog een beetje geneest. Verder leef ik wat wandelen bij de dag. Ik ben benieuwd wat het morgen weer gaat worden. Ik heb er iedergeval meer zin in dan gisteravond. Toen voelde ik me toch even wat minder. Maar nu voelt alles weer
.
Das best wel snel gelopen zeg. Ondanks dat het 'maar' 40 km was vandaag. Sterkte voor de komende dagen.
Niks aan te doen. Eerst ff bijkomen (ben net thuis, had verder geen zin om daar nog te blijven)
quote:Jammer. Het was volgens mij ook best wel een zware dag. Was het de warmte of had je blaren?
Op donderdag 17 juli 2003 09:20 schreef JeroenH het volgende:
En ik ben helaas één van 1805 die uitvielenNiks aan te doen. Eerst ff bijkomen (ben net thuis, had verder geen zin om daar nog te blijven)
quote:Dat is nog heel zacht uitgedrukt.
Op donderdag 17 juli 2003 09:54 schreef Lucille het volgende:
Jammer. Het was volgens mij ook best wel een zware dag.
quote:Door de warmte had ik heftige schuurplekken aan de binnenkant van mijn bovenbenen. Die waren gisterochtend nog niet hersteld (en nu ook ng niet), dus ik heb gisterochtend een moelijk maar achteraf wijs besluit genomen om niet te lopen.
Was het de warmte of had je blaren?
quote:Tip voor volgend jaar : uierzalf!
Op donderdag 17 juli 2003 12:27 schreef JeroenH het volgende:[..]
Dat is nog heel zacht uitgedrukt.
[..]Door de warmte had ik heftige schuurplekken aan de binnenkant van mijn bovenbenen.
quote:Same here, ook niet getrained (loop 50) en schoenen hebben maar 80 kilometer gelopen voor de vierdaagse begon. Ben dus eigenlijk best blij dat ik nog steeds mee doe. Morgen ff het karwei afmaken en dan flink feesten !!!!!!!!!!!!!!!
Op donderdag 17 juli 2003 17:00 schreef EvilFaith het volgende:
.....Moet zeggen dat het me nog meevalt tot nu toe, ik loop 'maar' de 30, maar zonder oefenen en zonder inlopen van schoenen valt t toch mee!
Ik voelde 1 klein blaartje dus ik denk ff snel laten plakken bleken er 3 te zitten.
Verder veel rugpijn en de bovenbenen doen zeer.
maar het was beter dan de eerste 2 dagen maar vanochtend heel benauwd.
zo erg dat ik maar 10 foto's heb en niet 1 filmpje.
ten tweede vond ik groesbeek kwa sfeer ook al weer tegenvallen.
terwijl ik 13.30 binnen was.
morgen de laatse dag.
maar eerst ff gemasseerd worden.
Succes morgen voor degene die starten en veel plezier en ....
Ik ga morgen ook even feestebeesten daar
quote:Ik las net ergens op een site (zal 'm zo ff zoeken) dat het in 1972 vier dagen lang boven de 30 graden was. Er zijn toen 2 doden gevallen!
Op donderdag 17 juli 2003 16:22 schreef Henk_Glimlach het volgende:
Da's klote Jeroen, maar misschien is het een troost dat er dit jaar op de woensdag de meeste uitvallers waren ooit. Logisch, met die hitte. Ik heb vijf jaar geleden meegedaan, had het bij 20 graden al zwaar genoeg. Ik zou bij deze temperaturen ook absoluut zijn uitgevallen.
Ik vind het jammer dat ik het moest opgeven, maar ik deed het voor mijn lol, niet om te bewijzen wat voor een bikkel ik wel niet ben. Ik vond het niet meer leuk, dus ben ik er mee opgehouden vóórdat ik flauwviel of zo. Ik heb lol gehad, dus mijn doel is bereikt.
En nogmaals: het was erg leuk om te doen, de sfeer is echt fantastisch. Misschien volgend jaar weer, maar alleen als het niet zo heet is, dan is het voor mij zinloos.
Maar ga er morgen weer tegen aan.
op naar cuijck (en dan lekker het 1e biertje) dan de sint anna en dan de medalie ophalen.
Ik heb de bloemen al klaar staan.
En voor de uitvallers.. succes de volgende keer
De eerste keer dat ik het probeerde ben ik ook uitgevallen. De 2e dag kon ik niet opstaan vanwege erge pijn aan een knie. Toen heb ik alleen de 4e dag nog gedaan om mijn vrienden gezelschap te houden. Je moet zoiets niet gaan forceren, je bent zelf degene die het beste weet of het gaat of niet.
Het jaar daarna is het wel gelukt, zonder noemenswaardige problemen. En dat was nog 10 km per dag extra.
Prachtig om mee te maken. Ontzettend gezellig was het. Had nooit gedacht dat het zo gigantisch en massaal zou zijn.
Ben van plan om volgend jaar ook deel te nemen
quote:Dat ken ik wel. Ik had daar maandagmiddag al last van... dus heb ik maar in mijn ruim zittende zwemshort gelopen. Bovendien zijn er al meer dan twee potjes vaseline versmeerd op voeten en de binnenkant van mijn bovenbenen. De warmte maakte dat toch wel noodzakelijk.
Op donderdag 17 juli 2003 12:27 schreef JeroenH het volgende:[..]
Dat is nog heel zacht uitgedrukt.
[..]
Door de warmte had ik heftige schuurplekken aan de binnenkant van mijn bovenbenen. Die waren gisterochtend nog niet hersteld (en nu ook ng niet), dus ik heb gisterochtend een moelijk maar achteraf wijs besluit genomen om niet te lopen.
quote:Dat lijkt me wel een beetje overdreven.
Op vrijdag 18 juli 2003 20:05 schreef dwerg het volgende:
Ik wil alleen even zeggen dat je een held bent, case_.
quote:Nouja, ook de anderen die het hebben uitgelopen.
Op vrijdag 18 juli 2003 20:07 schreef case_ het volgende:
Dat lijkt me wel een beetje overdreven.
En ook petje af voor de organisatie. Er was bij de lange rijen water, en op een gegeven moment kwam de brandweer ons nevelen met water (ERG lekker). En ook dat ze het aandurven om een heftige maatregel als het inkorten van de route te nemen vind ik erg goed. Klasse!
Ik loop 'm van de winter nog wel eens.
dit kwam mede omdat ik vab af 11.30 tot 3 uur in cuijk aan het bier zat
maar heb hem gehaald en volgend jaar zonder mij (denk ik)
Er is overigens van de week een keertje of 10 door collega's aan mij gevraagd waarom ik m niet heb gelopen dit jaar, maar ik heb me bij deze voorgenomen om volgend jaar de 40 te lopen!
De 50 doe ik echt NOOIT meer!! Misschien dat ik het dan ook iets leuker vind, want ik kan me voornamelijk nog herinneren dat ik het irritant vond dat niemand doorliep en dat het vooral veel te druk was en dat ik moe was!!
Vooral moe!!
Owja: gefeliciteerd allemaal met het resultaat!
quote:dan moet je zeker de 40 niet lopen want dat is heel erg druk.
Op zaterdag 19 juli 2003 10:59 schreef Liejannuh het volgende:maar ik heb me bij deze voorgenomen om volgend jaar de 40 te lopen!
De 50 doe ik echt NOOIT meer!!Misschien dat ik het dan ook iets leuker vind, want ik kan me voornamelijk nog herinneren dat ik het irritant vond dat niemand doorliep en dat het vooral veel te druk was en dat ik moe was!!
Vooral moe!!
Owja: gefeliciteerd allemaal met het resultaat!
als je wilt doorlopen gewoon vroeg starten.
dus vroeg aan de start staan.
Ik vond de 50 trouwens ook al te druk, maar ik ben gewoon een zeikerd die rust wil hebben.
Maarja, de medaille voor de 2e keer is zo mooi, die wil ik gewoon hebben!! Dan maar een beetje afzien!
--edit--- ok, die voor de 60e keer is nog mooier, maar daar begin ik echt niet aan!!!
Het was leuk het hele gebeuren van nabij te kunnen aanschouwen, maar of ik hem zelf nog eens ga lopen? Daar zou ik nog heeeee ldiep over moeten nadenken!
quote:Mwah, beetje nadenken kan geen kwaad. Dat kan soms wel ergens toe leiden.
Op zaterdag 19 juli 2003 14:51 schreef zwijntje het volgende:
Gefeliciteerd alle binnenlopersgeniet vandaag maar van jullie welverdiende rust
Het was leuk het hele gebeuren van nabij te kunnen aanschouwen, maar of ik hem zelf nog eens ga lopen? Daar zou ik nog heeeee ldiep over moeten nadenken!
quote:nou die 6 is zeke rmooier met dat kroontje.
Op zaterdag 19 juli 2003 16:00 schreef Vibromass het volgende:
Ik heb die medaille voor de 5e keer altijd het mooist gevonden
maar dit jaar niet gewoon ene cijfertje maar volgend jaar weer.
vriend: "Hey balen dat je hem niet uitgelopen hebt. Welke afstand liep je ook alweer?"
JeroenH: "40 km"
vriend: "Ah... dat doe je op zich wel slim"
JeroenH: "Hoe dat zo?"
vriend: "Nou alle vrouwen lopen toch ook 40!!"
En dat had hij wel gelijk in, een heel groot deel van de wandelaars om mij heen was vrouwelijk. Wel heel erg gezellig
quote:Same here. Het is mooi om het een keer gedaan te hebben, maar ik vond de sfeer en de intocht nou ook weer niet dusdanig spectaculair dat ik daar nog een keer vier dagen bloed, zweet en tranen voor over heb. Die zomerfeesten bevallen me een stuk beter!
Op zondag 20 juli 2003 20:54 schreef danerit het volgende:
ik denk dat ik het nooit meer ga doen. vond 1 keer wel genoeg eigenlijk, echt moe werd ik er niet van maar het deed gewoon pijn.
quote:ja schandalig vrouwen zijn toch gemancipeerd dus ook die zouden verplicht de 50 moeten lopen
Op zondag 20 juli 2003 20:30 schreef JeroenH het volgende:En dat had hij wel gelijk in, een heel groot deel van de wandelaars om mij heen was vrouwelijk. Wel heel erg gezellig
quote:echt?? ik krijg ook geen kruisje bij 30 maar dat interesseert me echt 0,0 ik doe t puur voor de gezelligheid en voor mezelf, niet voor zo'n kruisje
Op maandag 21 juli 2003 10:19 schreef danerit het volgende:
tsja is denk ik wel waar maar als ik de 30 zou lopen zou ik geen kruisje krijgen, en dat is eerlijk gezegd toch wel iets waar ik het voor gedaan heb.
Het is wel een koniklijke onderscheiding, hoop dat tante bea hem nog een keer komt opspelden
en ik wil een keer de dodenmars lopen.
de foto's
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |