Alles en iedereen was natuurlijk ook overtuigd van zijn vertrek vorig jaar. Alleen konden de echt geïnteresseerde clubs destijds de knaken niet neertellen. Ondertussen lijken er alleen nog maar veel meer geïnteresseerden bijgekomen, en met nu ook PL- en zandbakclubs zijn dat tenminste clubs met centen. Voor die clubs is 27 geen probleem.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 06:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vind dat hij eigenlijk te lang bij Feyenoord is gebleven, 27 is al oud voor de eredivisie en waarschijnlijk ook te oud voor een +40M transfer, wie weet dat het nog een goed bedrag wordt als ze tegen elkaar op gaan bieden en hij geen voorkeur heeft.
Goede rechtsback? Je hebt Lotomba die het voor zijn blessure ook goed deed.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 10:57 schreef klaasweetalles het volgende:
Als Hansco verkocht wordt dan moet er een centrale verdediger gehaald worden
Daarnaast is topprioriteit nog een goede rechtsback halen als back up voor Read
En nog een spits
Dan kan je volgend seizoen serieus meedoen om de titel
Ja echt een fantastische speler. Alleen onder Priske was ie niet geweldig, maar dat was ook meer omdat er zo belachelijk veel gaten dichtgelopen moesten worden dat zelfs hij het soms ook niet meer kon belopen. Maar momenteel is het weer veel beter.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 09:54 schreef ...TomTom het volgende:
[..]
Gewoonweg veruit de beste verdediger in de eredivisie momenteel.
Zegt de eredivisie alleen niet zo heel veel, maar was in de CL-wedstrijden prima. Heeft vorig jaar ook een best goed EK gespeeld.
Multifunctioneel. Tegenwoordig nooit geblesseerd. Het liefste zou ik hebben dat hij gewoon blijft, maar als er een flinke som op tafel komt is alles te koop.
Dat is wel jammer, vind Lotomba inderdaad een prima back-up. Maar mocht dit echt iets groots worden kan je altijd Nieuwkoop houden.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 11:15 schreef yvette1982 het volgende:
Al heb ik wel uit betrouwbare bron gehoor dat Lotombo naast zijn blessure ook andere problemen heeft, dat zou iets juridisch zijn dacht ik.
De man die nog blessuregevoeliger is dan Stengs houdenquote:Op dinsdag 6 mei 2025 11:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat is wel jammer, vind Lotomba inderdaad een prima back-up. Maar mocht dit echt iets groots worden kan je altijd Nieuwkoop houden.
Ja ook wel een goed puntquote:Op dinsdag 6 mei 2025 11:57 schreef Caland het volgende:
[..]
De man die nog blessuregevoeliger is dan Stengs houden
Goed idee.
Hij was onder Arend al altijd stuk.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 12:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja ook wel een goed punt
Aan de andere kant had Nieuwkoop voor dit seizoen helemaal geen historie met blessures, bij Union is ie zelfs nooit geblesseerd geweest volgens mij. En het valt te beargumenteren dat er dit seizoen ook wel iets mis is gegaan bij onze kant in de fysieke opbouw (lol)
Viel wel mee, drie korte blessures en een keer een tik op zijn hoofd, nog steeds wel redelijk veel voor een reserve hoor. Maar niet te vergelijken met dit seizoen.quote:
Die gaan we niet ooit nog minuten zien maken, maar ik help het je hopenquote:
Kut, weer een confabulatie.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 13:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
In vier seizoenen Gio slechts één blessure
Is die Bijlow zo'n roddeltante joh?quote:Op dinsdag 6 mei 2025 11:15 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
Goede rechtsback? Je hebt Lotomba die het voor zijn blessure ook goed deed.
Al heb ik wel uit betrouwbare bron gehoor dat Lotombo naast zijn blessure ook andere problemen heeft, dat zou iets juridisch zijn dacht ik.
Yvette is een betere insider dan Jannesquote:
Tijd voor een nieuw stadionquote:Op dinsdag 6 mei 2025 13:50 schreef Elan het volgende:
https://www.feyenoord.com(...)/algemene-informatie
Geen nieuwe seizoenkaarten. Erg jammer.
Zou me niks verbazen als Yvette stiekem de - eveneens altijd geblesseerde - tante van Justin blijkt.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 13:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Yvette is een betere insider dan Jannes
Wist al in september te melden dat ze bij de spelersgroep die assistenten van Priske mongooltjes vonden.
400 euro lappen, pfoe.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 13:50 schreef Elan het volgende:
https://www.feyenoord.com(...)/algemene-informatie
Geen nieuwe seizoenkaarten. Erg jammer.
Zou het er zo voor aftikken eerlijk gezegd. Losse kaarten zijn een stuk duurder, gok dat ze daarom ook geen seizoenkaarten beschikbaar maken. Zogenaamd om de dagjesmensen zoals mij beter te bedienen maar in werkelijkheid is het plaatje natuurlijk vooral financieel van aard.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 14:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
400 euro lappen, pfoe.
Het is wel duidelijk wie voor de ontslagpremie van Priske en voor Steijn mag lappen.
Het valt ook reuze mee en ik kan het ook prima betalenquote:Op dinsdag 6 mei 2025 14:53 schreef Elan het volgende:
[..]
Zou het er zo voor aftikken eerlijk gezegd. Losse kaarten zijn een stuk duurder, gok dat ze daarom ook geen seizoenkaarten beschikbaar maken. Zogenaamd om de dagjesmensen zoals mij beter te bedienen maar in werkelijkheid is het plaatje natuurlijk vooral financieel van aard.
Ik kan me nog herinneren dat ik rond de 200 uuro betaaldequote:Op dinsdag 6 mei 2025 15:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het valt ook reuze mee en ik kan het ook prima betalen
Maar het is ook wel fijn om eens in de zoveel tijd wat ouderwets te kankeren dat alles zo ontzettend veel duurder wordt.
Bijna 1000 gulden neerleggen voor een stoeltje.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 14:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
400 euro lappen, pfoe.
Het is wel duidelijk wie voor de ontslagpremie van Priske en voor Steijn mag lappen.
OK boomerquote:
De man is meer geblesseerd als dat hij mee doetquote:Op dinsdag 6 mei 2025 11:15 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
Goede rechtsback? Je hebt Lotomba die het voor zijn blessure ook goed deed.
Toen keek je ook nog op wekelijkse basis naar spelers als Ostlünd en Cory Gibbsquote:Op dinsdag 6 mei 2025 15:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik kan me nog herinneren dat ik rond de 200 uuro betaalde
En de roverheid doet niets
Of naar toppers als Michiel Kramer en zelfs nog Van de Beukering, over die laatste heb ik nog een ban op het Feyenoord.net forum gehad toen ik voorstelde dat dat best een haalbare versterking was.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 16:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Toen keek je ook nog op wekelijkse basis naar spelers als Ostlünd en Cory Gibbs
Het is wel een stuk leuker geworden voor dat geld, zeg maar
Ik kan niet wachten op het voorbarige principe voorstel akkoord!!quote:Op woensdag 7 mei 2025 09:37 schreef Ali_boo het volgende:
'Feyenoord legt verbeterde miljoenenaanbieding neer bij KAA Gent'
Feyenoord heeft een verbeterd miljoenenbod uitgebracht op Tsuyoshi Watanabe, zo meldt Rutger Vinke via X. De club heeft op persoonlijk vlak al een akkoord bereikt met de 28-jarige Japanner, waardoor zijn komst naar De Kuip een kwestie van tijd lijkt. Daarmee zou Watanabe na Steijn de tweede versterking worden voor het seizoen 2025/2026.
De Rotterdammers onderhandelen al geruime tijd met KAA Gent over de centrale verdediger en zijn nu bereid verder te gaan dan het eerdere bod. Volgens Vinke wordt op korte termijn een akkoord verwacht, waarna Watanabe de defensie van Feyenoord zal versterken.
De drievoudig Japans international, die tot medio 2027 vastligt in Gent, vertegenwoordigt een geschatte transferwaarde van 9 miljoen euro en kan kan na Sem Steijn de tweede versterking worden van Feyenoord, dat dus al vroeg actie onderneemt op de transfermarkt.
https://1908.nl/artikelen(...)ng-neer-bij-kaa-gent
Zeer goede CV’s. Ito van Bayern Munchen en Itakura van Arsenal, en ook de CV’s van Gladbach en Union St Gent.quote:Op woensdag 7 mei 2025 10:47 schreef CR7 het volgende:
28 jaar, 3 interlands voor Japan. Heeft Japan daar zoveel betere CV's of is deze gast gewoon niet zo goed?
29 jaar en alleen maar in de Oostenrijkse competitie gespeeld, dan kan je er waarschijnlijk helemaal niks van.quote:Op woensdag 7 mei 2025 10:47 schreef CR7 het volgende:
28 jaar, 3 interlands voor Japan. Heeft Japan daar zoveel betere CV's of is deze gast gewoon niet zo goed?
1 miljoen vs 9+ miljoen...quote:Op woensdag 7 mei 2025 11:38 schreef Caland het volgende:
[..]
29 jaar en alleen maar in de Oostenrijkse competitie gespeeld, dan kan je er waarschijnlijk helemaal niks van.
Deze zomer worden Hancko en Trauner vervangen, denk juist dat je het in deze categorie moet zoeken dan eigenlijk. 9+ miljoen zal ook wel ietsjes minder zijn.quote:Op woensdag 7 mei 2025 11:50 schreef CR7 het volgende:
[..]
1 miljoen vs 9+ miljoen...
Conference League vs (voorronde) Champions League.
Tuurlijk was Trauner achteraf een voltreffer. Zeker voor dat geld. Maar als we jouw redenatie volgen mag men vooraf nooit meer sceptisch zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |