quote:Ook begint Feyenoord met een pilot waar de wachtrijen voor De Kuip worden gemeten met slimme camera's, dit is uiteraard opgezet wegens de lange wachtrijen die er regelmatig staan om het stadion te betreden. "Om beter te begrijpen waar die drukte ontstaat en hoe we het kunnen verbeteren, starten Feyenoord en Stadion Feijenoord zondag een pilot met slimme camera’s. De pilot, die zes maanden gaat lopen, voldoet aan de AVG/GDPR-regelgeving", benadrukt de club op haar website.
Slimme camera's, leuk.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 16:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Omdat het nog steeds mensenwerk is en er maar een klein aantal poortjes open staat, in tegenstelling tot zo’n beetje iedere andere club. Zo moeilijk is het niet.
Die dingen hangen overal al inmiddels heeft zelfs de Nest camera van de buren al gezichtsherkenning features.quote:
“Lief dagboek,quote:Op vrijdag 9 mei 2025 12:25 schreef PSVCL het volgende:
De wedstijden die PSV verliest in de Kuip worden vaak bepaald door de scheids (obispo onterecht rood) , Pele 2 penals kado , de goedkope Mauro penal..
[ x ]
Ook dat nogquote:Op vrijdag 9 mei 2025 13:46 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Goed om te zien dat je inmiddels inziet dat Wieffer wel gewoon de bal speelde
Mooi complimentquote:Op vrijdag 9 mei 2025 12:33 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
Nee je bent 1 van de grootste complotwappies op dit forum.
Zou zo’n slimme camera ook registreren hoe hopeloos verouderd het is dat je je kaart nog aan een gapende scholier in een hokje moet geven?quote:Op vrijdag 9 mei 2025 16:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Omdat het nog steeds mensenwerk is en er maar een klein aantal poortjes open staat, in tegenstelling tot zo’n beetje iedere andere club. Zo moeilijk is het niet.
En je hebt maar een dagjesmens nodig die het niet goed snapt om de hele rij op te houden.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 18:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Zou zo’n slimme camera ook registreren hoe hopeloos verouderd het is dat je je kaart nog aan een gapende scholier in een hokje moet geven?
Alsof jij al actief kon meekijken/het ervaren tijdens Pele zijn carrière.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 12:25 schreef PSVCL het volgende:
De wedstijden die PSV verliest in de Kuip worden vaak bepaald door de scheids (obispo onterecht rood) , Pele 2 penals kado , de goedkope Mauro penal..
[ x ]
Ik vergat het Engelaar moment in 2010quote:Op vrijdag 9 mei 2025 20:58 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Alsof jij al actief kon meekijken/het ervaren tijdens Pele zijn carrière.
Als jij ouder bent dan 18 gaan er dingen mis.
En vergeet de klassieke misser van 1932 niet!!!1!quote:Op vrijdag 9 mei 2025 22:57 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Ik vergat het Engelaar moment in 2010
Bekijk deze YouTube-video
4:02
Het houdt niet op
hij heeft een brilletje van van Dale nodigquote:Op vrijdag 9 mei 2025 13:46 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Goed om te zien dat je inmiddels inziet dat Wieffer wel gewoon de bal speelde
hij is bezopen hequote:Op zaterdag 10 mei 2025 09:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik vind het toch wel bijzonder hoe je zo opzichtig met je eigen triestheid te koop kan lopen
doe normaal met je knjb johquote:Op zaterdag 10 mei 2025 09:05 schreef De_Bok het volgende:
Op basis van alle verneukerijen van de KNJB in de periode tussen november 1987 en 26 juli 1996 is wanneer je enkel de thuiswedstrijden gespeeld op een zondag meetelt PSV eigenlijk de terechte kampioen van 1998 en tevens de beste club van Nederland in februari 1952.
ik heb pele wel gezienquote:Op vrijdag 9 mei 2025 20:58 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Alsof jij al actief kon meekijken/het ervaren tijdens Pele zijn carrière.
Als jij ouder bent dan 18 gaan er dingen mis.
hij zou toch niet meedoenquote:Op vrijdag 9 mei 2025 19:02 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Seizoen voorbij voor Ivanusec.
Einde tijdperk. (Mits te verpatsen)
calimero blijft calimeroquote:Op vrijdag 9 mei 2025 18:08 schreef De_Pel het volgende:
[..]
“Lief dagboek,
Vandaag ben ik mijn eierschaaltje kwijt en zoek deze in de Randstad…”
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |