SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jawel maar die is van glasquote:Op zaterdag 3 mei 2025 20:36 schreef ashardalan het volgende:
[..]
We hebben momenteel toch niets beters?
Ja, maar als er volgende week verloren wordt van PSV dan is er geen enkele topper gewonnen. Wat dat betreft heeft er dan niet meer ingezeten dan de 3e plaats.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 20:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Zelfs met dit matige voetbal win je, grotendeels met speels gemak, zeven keer op een rij.
Met deze selectie hadden we met gemak direct CL moeten halen, manmanman.
Dit spits kwam ook makkelijk weg bij Wellenreuter.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 20:44 schreef H.FR het volgende:
Dit is toch gewoon roodwat een vieze schopploeg zeg. En dan wegkomen met zo weinig kaarten.
Je weet nooit hoe het seizoen was gelopen als we ons echt in de titelstrijd hadden gemengd. Misschien hadden Ajax en PSV dan ook wel meer punten gehaald. Maar de 74 punten waar we maximaal op uit kunnen komen is wel te weinig.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 20:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Zelfs met dit matige voetbal win je, grotendeels met speels gemak, zeven keer op een rij.
Bedankt Dennis.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 20:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ergens is dat ook wel zo. Die jongen maakt niet bewijst de overtreding, denkt waarschijnlijk nog bij de bal te kunnen.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 20:45 schreef ashardalan het volgende:
RRijnmond: Dit is geen frustratie, gewoon onkunde
En strafregels, zo dom dit.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 20:45 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Noppen vooruit, gestrekt been, bij 1-4 achter... 100% rood
Mjah, één been, de ander ingehouden, heel ongelukkig contactmoment. Maar goed, die jongen was voortdurend al zo lomp bezig.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 20:45 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Noppen vooruit, gestrekt been, bij 1-4 achter... 100% rood
Een intelligente(re) speler had geweten dat 'ie deze niet had gehaaldquote:Op zaterdag 3 mei 2025 20:46 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Ergens is dat ook wel zo. Die jongen maakt niet bewijst de overtreding, denkt waarschijnlijk nog bij de bal te kunnen.
Ja dus onkundequote:Op zaterdag 3 mei 2025 20:47 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Een intelligente(re) speler had geweten dat 'ie deze niet had gehaald
Ik denk zelfs dat we prima voor de titel hadden mee kunnen doen als we de trainer al in de winterstop hadden gewisseld. Die 1 uit 3 tegen Utrecht, Willem II en Ajax zijn toch wel de nekschoten geweest.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 20:45 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Je weet nooit hoe het seizoen was gelopen als we ons echt in de titelstrijd hadden gemengd. Misschien hadden Ajax en PSV dan ook wel meer punten gehaald. Maar de 74 punten waar we maximaal op uit kunnen komen is wel te weinig.
We gaan volgende week zien of we ook echte toppers kunnen winnen met deze ploegquote:Op zaterdag 3 mei 2025 20:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik denk zelfs dat we prima voor de titel hadden mee kunnen doen als we de trainer al in de winterstop hadden gewisseld. Die 1 uit 3 tegen Utrecht, Willem II en Ajax zijn toch wel de nekschoten geweest.
Voor mijn gevoel is het daar voetballend te matig voor, maar Ajax won ook vrij eenvoudig van dit PSV. We gaan het zien.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 20:51 schreef hhh38 het volgende:
[..]
We gaan volgende week zien of we ook echte toppers kunnen winnen met deze ploeg
Dan wordt het volgende week pas echt heel interessantquote:Op zaterdag 3 mei 2025 20:56 schreef ashardalan het volgende:
Nah, nu hopen op een wonder uit Sittard
Dat sws, iddquote:Op zaterdag 3 mei 2025 20:58 schreef H.FR het volgende:
[..]
Dan wordt het volgende week pas echt heel interessant
Hoe dan ook moeten we winnen, want Utrecht doet dat ook continu.
Lekker boeiend die 2e helft. Je staat 0-3 voor en wisselt daarom 2 belangrijke krachten die op scherp stonden. Vrij logisch dat de focus toen al naar volgende week ging.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 20:51 schreef ashardalan het volgende:
Mooi, 3 punten binnen, snel 2e helft analyseren & van leren
Oh ja, vPersie doet het goed, daar ben ik zeker ook blij mee. Neemt niet weg dat ze zeker kunnen leren van de 2e helft. Altijd proberen om verder te ontwikkelenquote:Op zaterdag 3 mei 2025 21:29 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Lekker boeiend die 2e helft. Je staat 0-3 voor en wisselt daarom 2 belangrijke krachten die op scherp stonden. Vrij logisch dat de focus toen al naar volgende week ging.
Ik vind het sowieso allemaal wel prima hoe het gaat hoor. Toen Van Persie kwam was ik serieus bang om de play-offs in te moeten, dat heeft hij razendsnel goedgemaakt (ook door knoeien van AZ en Twente natuurlijk, maar dan moet je ze zelf nog maar zien te winnen allemaal). Voor mij stond sinds het vertrek van Priske de rest van het seizoen voornamelijk in het teken van het opruimen van diens teringzooi en je kan niet anders dan zeggen dat Van Persie dat vooralsnog voortreffelijk aan het doen is. Dat goede spel komt volgend jaar er wel weer bij.
Het zou wel logisch zijn in combinatie met de interesse voor Valente, die kan je dan op linksbuiten zetten met Bueno als overlappende back.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 21:58 schreef hhh38 het volgende:
https://x.com/DennisVanEe(...)r-WjRfaA7eYM7fA&s=19
Feyenoord wil Bueno nog een jaar huren. Als je dat hoort snap je de basisplaatsen van de laatste weken wel.
Snap alleen niet waarom je dat zou willen als er 2 basiswaardige linksbacks zijn die ook nog restwaarde hebben.
Ik vind iemand (nog een jaar) huren omdat je iemand op het oog hebt die anders niet linksbuiten kan spelen niet echt logisch beleid.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 22:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het zou wel logisch zijn in combinatie met de interesse voor Valente, die kan je dan op linksbuiten zetten met Bueno als overlappende back.
Voor nu is het middenveld eigenlijk te vol om Valente nog te halen, tenzij je hem dus op linksbuiten zou zetten. Maar dat gaat niet werken als Smal en Hartman je enige opties op linksback zijn.
Dat ben ik niet helemaal met je eens, want als Paixao vertrekt heb je niemand in de selectie die echt zijn rol in de ploeg kan oppakken, los van kortjakje Stengs die hopelijk ook vertrekt.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 23:07 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik vind iemand (nog een jaar) huren omdat je iemand op het oog hebt die anders niet linksbuiten kan spelen niet echt logisch beleid.
Haal gewoon een linksbuiten die wel goed samen gaat met Smal en/of Hartman
Het had helaas niet zo moge zijn 🫣quote:Op zaterdag 3 mei 2025 20:56 schreef ashardalan het volgende:
Nah, nu hopen op een wonder uit Sittard
Dat zou ook mijn eerste keuze zijn, maar dat is wel echt een ander type speler dan Paixao.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 23:58 schreef H.FR het volgende:
Als Paixao gaat, gaat Sauer daar gewoon spelen. En die kan ook binnendoor en buitenom.
Nog geen minuut gespeeld voor Feyenoord en al 8/9 miljoen winst.quote:Feyenoord transfernieuws: Sem Steijn is 18,6 miljoen euro waard
Artikel door Willem Leijgraf • 19u •
2 minuten leestijd
Sem Steijn is de eerste zomeraanwinst van Feyenoord, dat hem naar verluidt voor een vast bedrag van tien miljoen euro overneemt van FC Twente. Wanneer er gekeken wordt naar de Estimated Transfer Value (ETV) van de 23-jarige aanvallende middenvelder lijkt Feyenoord een uitstekende deal te hebben beklonken. Steijn is namelijk de laatste marktwaardenupdate bijna twintig miljoen euro waard.
Steijn is bezig aan zijn derde seizoen bij FC Twente en voert met 23 doelpunten uit 29 duels ruimschoots de topscorerslijst van de Eredivisie aan. De goalgetter werd de afgelopen tijd in verband gebracht met onder meer Feyenoord, AS Roma en Inter. Afgelopen vrijdag meldde De Telegraaf al dat Feyenoord de beste papieren leek te hebben. Het akkoord volgde snel daarna.
Feyenoord heeft met de gespeculeerde transfersom een gouden zet gedaan, zo blijkt uit het algoritme van FootballTransfers. Ten tijde van de onderhandelingen was Steijn namelijk al 18,2 miljoen euro waard. Een stijging van liefst 12,7 miljoen euro ten opzichte van voor de jaarwisseling. Destijds vertegenwoordigde Steijn namelijk een ETV van 5,5 miljoen euro.
Tegelijkertijd is Hartman wel gewoon de minste op dit moment. Die heeft echt nog niet de scherpte en intensiteit van voor zijn blessure. Dat komt vast wel weer, maar op dit moment is het allemaal vrij slordig en ongeïnspireerd.quote:Op zondag 4 mei 2025 09:49 schreef De_Pel het volgende:
Vind de uitspraken van Robin over Bruno wel heel opmerkelijk hoor. Zeker als je ondertussen Q probeert te verlengen.
Als je Q en Smaldini hebt, verwacht je niet om daar nog zo’n dure jongen te halen. Tenzij je er vanuit gaat dat Q vertrekt.
Dan blijkt het toch dat als je geen gekke dingen doet, je met een veel betere selectie dan de meeste Eredivisie ploegen vrij eenvoudig de punten pakt.quote:Op zondag 4 mei 2025 11:20 schreef VoMy het volgende:
Het loopt toch wel redelijk met RVP tot nu toe, er worden wel braaf punten gepakt. Blijkbaar de beste start van een coach sinds Happel.
Die keeper van Heracles kon er trouwens helemaal niets van gister, dus die zal over 15 jaar wel in het goal staan bij Ajax.
Is dat zo of denk je dat?quote:Op zondag 4 mei 2025 12:08 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Volgend jaar wordt er wel heel veel geld tegenaan gesmeten om een complete en sterke selectie bij elkaar te krijgen,
Nou ja, er is al een uitgaand transferrecord tegenaan gesmeten voor een speler die je niet écht nodig hebt.quote:Op zondag 4 mei 2025 12:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is dat zo of denk je dat?
Wel goed dat ze al aankopen dit seizoen en dus financiële jaar doen, want de winst een beetje afromen is wel goed, volgend seizoen is het wat betreft een stuk onzekerder.
Ja maar dat is dit financiële jaar, dus ondanks dat schrijf je (met gemak) zwarte cijfers.quote:Op zondag 4 mei 2025 12:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nou ja, er is al een uitgaand transferrecord tegenaan gesmeten voor een speler die je niet écht nodig hebt.
Dat geloof ik nietquote:Op zondag 4 mei 2025 11:44 schreef H.FR het volgende:
[..]
Tegelijkertijd is Hartman wel gewoon de minste op dit moment. Die heeft echt nog niet de scherpte en intensiteit van voor zijn blessure. Dat komt vast wel weer, maar op dit moment is het allemaal vrij slordig en ongeïnspireerd.
Dat is natuurlijk niet het punt wat mijn waarde vriend Gurley probeert te maken. En Gurley zegt louter verstandige dingen.quote:Op zondag 4 mei 2025 12:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ja maar dat is dit financiële jaar, dus ondanks dat schrijf je (met gemak) zwarte cijfers.
Dat mag zo zijn, maar dan heb je dus keuzes te maken. Met alledrie doorgaan is opmerkelijk.quote:Op zondag 4 mei 2025 11:44 schreef H.FR het volgende:
[..]
Tegelijkertijd is Hartman wel gewoon de minste op dit moment. Die heeft echt nog niet de scherpte en intensiteit van voor zijn blessure. Dat komt vast wel weer, maar op dit moment is het allemaal vrij slordig en ongeïnspireerd.
Ik denk dat het enige signaal is dat hij beter dient te gaan spelen.quote:Op zondag 4 mei 2025 14:54 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Dat mag zo zijn, maar dan heb je dus keuzes te maken. Met alledrie doorgaan is opmerkelijk.
Ik kan het moeilijk anders lezen dan als een signaal naar Hartman, waarbij ik mijn twijfels heb of het verstandig is.
Waar bemoei jij je mee?quote:Op zondag 4 mei 2025 14:04 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk niet het punt wat mijn waarde vriend Gurley probeert te maken. En Gurley zegt louter verstandige dingen.
Ondanks dat user @De_Pel wel iets minder in mijn reet mag zitten heeft hij wel gelijk, ik bedoel er inderdaad echt iets anders mee (dat Feyenoord een erg dure beoogde selectie heeft voor een ploeg die niet eens zeker CL gaat spelen). Dat ze winst of verlies maken op het financiële boekjaar maakt mij verder niet zo veel uit.quote:
Nounounounounounounounounounouquote:Op zondag 4 mei 2025 19:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ondanks dat user @:de_pel wel iets minder in mijn reet mag zitten heeft hij wel gelijk, ik bedoel er inderdaad echt iets anders mee (dat Feyenoord een erg dure beoogde selectie heeft voor een ploeg die niet eens zeker CL gaat spelen). Dat ze winst of verlies maken op het financiële boekjaar maakt mij verder niet zo veel uit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
Ja leuk geprobeerd PSV-Pietje.quote:Op zondag 4 mei 2025 22:17 schreef Solispolar het volgende:
User @:De_Pel is naarstig op zoek naar vriendjes, maar wordt zelfs hier uitgekotst. Pijnlijk.
Het spel blijft natuurlijk wel heel mager met het materiaal wat je voorhanden heb. Maargoed, het is stabiel, volgend seizoen met voorbereiding hopelijk beter inderdaad.quote:Op maandag 5 mei 2025 12:13 schreef fetX het volgende:
Van Persie doet het trouwens dikke prima. Nog steeds verbaas ik me hoe dat is gegaan met hem: na de toch niet bijzondere prestaties bij Heerenveen dat je hem alsnog haalt. Al doet die opvolger het volgens mij niet per sé beter.
Erg zonde, zat echt meer in dit seizoen met deze selectie (in de Eredivisie).
Mis alleen nog wel het dominante spel en hoge drukzetten bij momenten, al was dat gisteren de eerste helft wel in orde en ook tegen Twente. Hopelijk gaat hij dat er in de zomer in slijpen
Dat was ook een beetje gek allemaal, maar tegelijkertijd merk je ook dat gezien het instapmoment dit eigenlijk best een logische keuze was. Het is ook wel fijn dat ze met Reijnen en Hake twee goede assistenten hebben aangesteld. Het is allemaal vrij risicoloos en niet zo sprankelend, maar je wint wel eenvoudig.quote:Op maandag 5 mei 2025 12:13 schreef fetX het volgende:
Van Persie doet het trouwens dikke prima. Nog steeds verbaas ik me hoe dat is gegaan met hem: na de toch niet bijzondere prestaties bij Heerenveen dat je hem alsnog haalt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |