Dat is zo gaaf. En dan straks een plukbloementuin.quote:Op zondag 4 mei 2025 18:04 schreef Prisha het volgende:
Voor het eerst sinds lange tijd wat gezaaid. Een wilde bloemenmix. Gewoon los over een stukkie grond hier. Eens kijken wat het doet. In elk geval veel vlinders en bijen
Ja prachtig!quote:Op zondag 4 mei 2025 18:10 schreef Lovely het volgende:
[..]
Die zijn idd mooi, op sommige plekken zie je ineens idd heel veel..
Zelf vind ik van die koolzaad velden ook mooi, zeker als de zon erop schijnt
Ahhhh ik weet niet of ik dat zou kunnen, plukken. Als ze zo mooi staan te zijnquote:Op zondag 4 mei 2025 18:22 schreef Shii het volgende:
[..]
Dat is zo gaaf. En dan straks een plukbloementuin.
Gewoon een paar die toch een beetje geknakt zijn en dan in een vaasje nog mooi zijn.quote:Op zondag 4 mei 2025 19:10 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ahhhh ik weet niet of ik dat zou kunnen, plukken. Als ze zo mooi staan te zijn![]()
Nou voorruit, misschien eentje of zo…
Jaaaaa dat kan ik welquote:Op zondag 4 mei 2025 19:11 schreef Shii het volgende:
[..]
Gewoon een paar die toch een beetje geknakt zijn en dan in een vaasje nog mooi zijn.
Ik voel mij ook geknakt.quote:Op zondag 4 mei 2025 19:11 schreef Shii het volgende:
[..]
Gewoon een paar die toch een beetje geknakt zijn en dan in een vaasje nog mooi zijn.
Lekker een warm bad nemen.quote:
Ik kan nu even niet in bad.quote:Op zondag 4 mei 2025 20:40 schreef marcb1974 het volgende:
Oh ja, een bad. Heb ik hier ook nog nooit in gezeten
Ik heb alles aardig schoon gekregen maar nu kunnen de buren naar binnen kijken.quote:
Dan moet je gordijnen ophangenquote:Op zondag 4 mei 2025 21:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb alles aardig schoon gekregen maar nu kunnen de buren naar binnen kijken.
Die heb ik niet ergens liggen.quote:
Die zien wel vaker eenden zwemmen tochquote:Op zondag 4 mei 2025 21:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb alles aardig schoon gekregen maar nu kunnen de buren naar binnen kijken.
Twee is best veel zo op een dagquote:Op zondag 4 mei 2025 22:45 schreef Aoibhin het volgende:
Domni en ik zijn vandaag bij 2 dodenherdenkingen in Amersfoort geweest. Een was 's middags en een was 's avonds. We moesten tussen alles in héél veel lopen omdat er veel bussen niet reden.
Nu blijk ik 30.000 stappen en 21 km te hebben gelopen![]()
De herdenkingen waren allebei wel heel erg de moeite waard, zeer indrukwekkend! Eentje was op de Leusderheide en de ander begon bij Kamp Amersfoort en dan met een stille tocht naar een oorlogsbegraafplaats.
Het Sovjet ereveld bij Amersfoort denk ik.quote:Op zondag 4 mei 2025 22:45 schreef Aoibhin het volgende:
Domni en ik zijn vandaag bij 2 dodenherdenkingen in Amersfoort geweest. Een was 's middags en een was 's avonds. We moesten tussen alles in héél veel lopen omdat er veel bussen niet reden.
Nu blijk ik 30.000 stappen en 21 km te hebben gelopen![]()
De herdenkingen waren allebei wel heel erg de moeite waard, zeer indrukwekkend! Eentje was op de Leusderheide en de ander begon bij Kamp Amersfoort en dan met een stille tocht naar een oorlogsbegraafplaats.
Die zit ik nu te kijken.quote:Op zondag 4 mei 2025 22:58 schreef marcb1974 het volgende:
Nu op Nat.Geo. tv een docu over de holocaust. Een team dat graven zoekt, en vindt, in oost-Europa.
Graven die nog niet bekend waren.
En de verhalen erbij hoe de mensen vermoord zijn. Dan was gas misschien nog wel genadig
Jep, ook niet voor te stellen dat dat echt is gebeurd.quote:
Heel die periode lijkt me niet voor te stellen,quote:Op zondag 4 mei 2025 23:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jep, ook niet voor te stellen dat dat echt is gebeurd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |