Wilde ijs meenemen gisteren. Voor corona 1,99 nu 3,79 niet meer normaal die prijzenquote:
Weet niet of dat met corona te maken heeft of eerder met de oorlog in Ukraine...quote:Op zaterdag 3 mei 2025 17:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wilde ijs meenemen gisteren. Voor corona 1,99 nu 3,79 niet meer normaal die prijzen
Ik vermoed met de oorlog dat alles zoveel duurder heeft gemaakt. En de extra belasting op suikersquote:Op zaterdag 3 mei 2025 17:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Weet niet of dat met corona te maken heeft of eerder met de oorlog in Ukraine...
Bizar jaquote:Op zaterdag 3 mei 2025 17:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wilde ijs meenemen gisteren. Voor corona 1,99 nu 3,79 niet meer normaal die prijzen
Ik heb nog suiker van voor de taxquote:Op zaterdag 3 mei 2025 17:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vermoed met de oorlog dat alles zoveel duurder heeft gemaakt. En de extra belasting op suikers
Denk je dat dat niet gewoon in de wapenwetgeving zit?quote:Op zaterdag 3 mei 2025 18:07 schreef engine het volgende:
Kon geen Magnums kopen en het is de schuld van de Rabobank!!!
Kon ook geen komijnkaas kopen (en het is de schuld van de Rabobank!!!)quote:Op zaterdag 3 mei 2025 18:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Denk je dat dat niet gewoon in de wapenwetgeving zit?
Kom ik elke keer langs richting stationquote:
Wat hebben ze nou weer gedaan?quote:
Een storingquote:
Heb er ook al zo zin in. Maar heb niets in huis.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |