Oké heb gehiked in alle hoge gebieden in Noord Italië, Oostenrijk en Zwitserland. Ik vond het nergens echt gevaarlijk en je moet wel behoorlijk je best doen om ergens af te glijden en flink naar beneden storten.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 13:46 schreef littlemindy het volgende:
Wat gezichtspunten vanaf Alpe Motta:
https://www.google.nl/map(...)IKXMDSoASAFQAw%3D%3D
Tja genoeg punten om je te verstappen, onwel te worden wegens teveel zon / te weinig water, er kan zoveel gebeurd zijn.
En dit soort kansloos gespeculeer is precies de reden dat er geen naam van het vermoedelijke slachtoffer naar buiten wordt gebrachtquote:Op zaterdag 3 mei 2025 13:57 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Oké heb gehiked in alle hoge gebieden in Noord Italië, Oostenrijk en Zwitserland. Ik vond het nergens echt gevaarlijk en je moet wel behoorlijk je best doen om ergens af te glijden en flink naar beneden storten.
Nee met slippers kan niet.
Maar wat ik eerder inschat. De man en vrouw waren met kind in een berghut. Daar kom je normaliter alleen voor eten en overnachting tijdens het hiken.
Vrouw en kind waren nog in die berghut. (Wat doe je er met een jong kind denk ik dan?)
Vermoed dat ze ruzie hebben gehad en dat de man boos is weggelopen, misschien wel bewust iets heeft gedaan wat niet handig is.
Dit is pure speculatie en moet je verder niet zo serieus nemen.
Ik zit regelmatig in de alpen op pittige routes maar deze berg lijkt me vrij makkelijk.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 13:46 schreef littlemindy het volgende:
Wat gezichtspunten vanaf Alpe Motta:
https://www.google.nl/map(...)IKXMDSoASAFQAw%3D%3D
Tja genoeg punten om je te verstappen, onwel te worden wegens teveel zon / te weinig water, er kan zoveel gebeurd zijn.
Hij is gaan wandelen, hij is niet ongezekerd een flatgebouw opgeklommen he. Ik snap dat de boze buitenwereld heel spannend is als je je zolderkamer niet afkomt, maar om een wandelingetje nou stupid games te noemen.quote:
Ja precies.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 14:01 schreef alopio het volgende:
[..]
Hij is gaan wandelen, hij is niet ongezekerd een flatgebouw opgeklommen he. Ik snap dat de boze buitenwereld heel spannend is als je je zolderkamer niet afkomt, maar om een wandelingetje nou stupid games te noemen.
Daar staat het niet in zag ik.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 14:14 schreef Azraelinhos het volgende:
[..]
Rechtstreeks gekopieerd van de bron..
Het ex vriendje van de vrouw heeft moord gepleegd?quote:Op zaterdag 3 mei 2025 11:13 schreef Caland het volgende:
Nou wat een mysterie, iemand die is gaan wandelen in onbekende bergen en niet meer terugkomt, wat kan daar nou voorgevallen zijn?
In de bush hoort niemand je om help roepen?quote:Op zaterdag 3 mei 2025 14:01 schreef alopio het volgende:
maar om een wandelingetje nou stupid games te noemen
Gaat in een groot zoekgebied amper helpen, lijkt me. In moeilijk begaanbare gebieden zijn zelfs complete vliegtuigwrakken lange tijd spoorloos gebleven.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 14:07 schreef Boca_Raton het volgende:
Ze zouden alle wandelaars moeten verplichten hun bagage van fluorescerende kleuren te voorzien zodat in geval van vermissing ze beter zichtbaar zijn.
Komt heel vaak voor. Zeker in deze tijd is het weer nog onstabiel bij het Como meer, misschien is hij overvallen door slecht weer. Dan is een ongeluk zo gebeurd.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 11:30 schreef Woonbootjes het volgende:
Dat komt nogal eens voor dat mensen gaan wandelen in de bergen en vermist worden verleden jaar ook een paar In Griekenland
Maar de afgelopen week nietquote:Op zaterdag 3 mei 2025 14:58 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Zeker in deze tijd is het weer nog onstabiel bij het Como meer
Buitenlands nieuws is ook wel eens nieuws in Nederland zoals dat vermiste 2 jarige jongetje in Frankrijk.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 18:57 schreef Pek het volgende:
Dus dit is nieuws/interessant/spannend omdat de beste man toevallig in hetzelfde land geboren is?
Nooit iets van begrepen.
Ken je het woord empathie?quote:Op zaterdag 3 mei 2025 18:57 schreef Pek het volgende:
Dus dit is nieuws/interessant/spannend omdat de beste man toevallig in hetzelfde land geboren is?
Nooit iets van begrepen.
Klopt het is aangepast, hier staat het nog wel zo: https://www.hln.be/buiten(...)-arriveren~a26bdd4d/quote:Op zaterdag 3 mei 2025 15:48 schreef Azraelinhos het volgende:
[..]
Het is een regelrechte copy and paste.. echt waar
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |