Laten we het hopen. Ik zou het al heel wat vinden als ze lang mee kunnen strijden voor directe promotie.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 14:06 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Je weet het nooit. Met Arne Slot als assistent bij het AZ van John van den Brom vertoonde het team ook heel ander gedrag dan voordat Slot binnenkwam.
Ik zag dat onze vriend Ringo nog steeds bij Willem II speelt. Is die nog op zoek naar een transfer?quote:Op zondag 10 augustus 2025 20:34 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Van Mieghem is veel te goed voor de KKD.
Dit is niet leuk.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 19:13 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Jeetje, de altijd ziedende Tijmen van Wissing presenteert voor ESPN.
@:Maxi-mus
Zo’n speler kan Twente wel gebruiken.quote:Op zondag 10 augustus 2025 20:41 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik zag dat onze vriend Ringo nog steeds bij Willem II speelt. Is die nog op zoek naar een transfer?
Zolang RKC maar niet meteen weer terugkomt.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 20:09 schreef hhh38 het volgende:
Helmond Sport gaat ook dit jaar geen play offs halen
Zijn er daadwerkelijk Helmond Sport fans?quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 20:09 schreef hhh38 het volgende:
Helmond Sport gaat ook dit jaar geen play offs halen
Volgens mij ben ik niet eens de enige op FOK! @mabo11quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 21:04 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Zijn er daadwerkelijk Helmond Sport fans?
John de Wolf heeft we ooit gespeeld, dat is echt waar mijn kennis stopt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Riztmeester vd Kamp gaat naar Telstar. Aan Robinet wordt ook nog getrokken. Zulke spelers zullen ze wel missen in de KKD.quote:Op zondag 17 augustus 2025 15:21 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Of presteren naar hun mogelijkheden.
Evengoed een miljardair als eigenaar en een selectie die er mag zijn. (Dat laatste is totale bluf, ga er gewoon vanuit door punt 1quote:Op zondag 17 augustus 2025 15:58 schreef mitt het volgende:
[..]
Riztmeester vd Kamp gaat naar Telstar. Aan Robinet wordt ook nog getrokken. Zulke spelers zullen ze wel missen in de KKD.
John Hansworst binnenkort weer bij het UWV.quote:Op zondag 17 augustus 2025 17:36 schreef de_boswachter het volgende:
Dat Willem II is voor DE kampioenskandidaat wel heel treurig. Wat een team
Tijd voor Maes.quote:Op zondag 17 augustus 2025 18:51 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
John Hansworst binnenkort weer bij het UWV.
Sjon Bierworst kan nog atlijd wat kruikenzeikers ondersteboven rijden.quote:Op zondag 17 augustus 2025 18:51 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
John Hansworst binnenkort weer bij het UWV.
quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 21:20 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik niet eens de enige op FOK! @:mabo11Jazeker zigge zagge HS, vrijdag weer naar het stadion. Zolang ik zelf niet hoef te zaalvoetballen ben ik er meestal wel bij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VIESDIK in beeld gebracht tijdens WK Darts 2015 & 2016 en Premier League Ahoy 2016
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |