Ik heb het allemaal dus wel een beetje meegekregen maar had het beter gevonden als de personages wat fictiever waren geweest. Gewoon een random bewoner van de straat, een medewerker van de vuurwerkfabriek, een agent en nog wat.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 01:12 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Heb jij het toen ter tijd meegekregen?
Had je ook meer gehoopt op een documentaire?
wanneer is het niet vers meer?quote:Op dinsdag 6 mei 2025 12:39 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Ik heb het allemaal dus wel een beetje meegekregen maar had het beter gevonden als de personages wat fictiever waren geweest. Gewoon een random bewoner van de straat, een medewerker van de vuurwerkfabriek, een agent en nog wat.
De feiten zijn nog zo vers dat het allemaal wat ongemakkelijk voelt.
Als dit niet in de serie zit (incl. de botsing met de boom, die blijft hilarisch), is de serie nog slechter dan wat ik hier allemaal al lees.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 13:34 schreef Kreator het volgende:
Het enige dat je over de vuurwerkramp hoeft te onthouden is Frits Pril. Wat een cultheld was dat. Die woonde later nog bij mij in de straat, toen mijn moeder in een vlaag van verstandsverbijstering besloot om in 1 van de slechtste straten van enschede te gaan wonen op de wesselerbrink.
Bekijk deze YouTube-video
Nou, hilarisch hoor. Arme man is alles kwijt en de wanhoop nabij mede dankzij falend bestuur wat drukker bezig is haarzelf buiten schot te houden dan met haar werk. Ik schaterquote:Op dinsdag 6 mei 2025 16:35 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Als dit niet in de serie zit (incl. de botsing met de boom, die blijft hilarisch), is de serie nog slechter dan wat ik hier allemaal al lees.
Voor direct betrokkenen zeker niet, voor menig Enschedeër waarschijnlijk ook niet.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 13:20 schreef Nizno het volgende:
[..]
wanneer is het niet vers meer?
25 jaar zou toch lang genoeg moeten zijn
True. Maar daarom kan het nog wel hilarisch zijn dat-ie na een bijna perfecte dollemansrit uitgerekend tegen die boom aan parkeert.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 18:21 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Nou, hilarisch hoor. Arme man is alles kwijt en de wanhoop nabij mede dankzij falend bestuur wat drukker bezig is haarzelf buiten schot te houden dan met haar werk. Ik schater
Dit miste ik ook in de serie.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 16:35 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Als dit niet in de serie zit (incl. de botsing met de boom, die blijft hilarisch), is de serie nog slechter dan wat ik hier allemaal al lees.
Andre de V dan, gaat die nog wel voorkomen?quote:
Amper.. vanuit zijn perspectief helemaal niet eigenlijk. Het gaat meer om Paalman die er tegen is wat je ziet. Kloppenborg zit er ook maar amper in, door de opbouw van serie lijkt nog het meest alsof vermiste slachtoffer Henk Vinke of de rol die daarop gebaseerd is iets gedaan heeft volgens de makers.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 21:34 schreef r_one het volgende:
[..]
Andre de V dan, gaat die nog wel voorkomen?
Knap waardeloos danquote:Op woensdag 7 mei 2025 01:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Amper.. vanuit zijn perspectief helemaal niet eigenlijk. Het gaat meer om Paalman die er tegen is wat je ziet. Kloppenborg zit er ook maar amper in, door de opbouw van serie lijkt nog het meest alsof vermiste slachtoffer Henk Vinke of de rol die daarop gebaseerd is iets gedaan heeft volgens de makers.
Ze waren er al bang voor de nabestaanden.quote:
En ze hebben dus gelijk gekregen. Helaas.quote:Op woensdag 7 mei 2025 02:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ze waren er al bang voor de nabestaanden.
https://www.destentor.nl/(...)yk-ontkent~ab1ff503/
Het begint er steeds meer op te lijken alsof het script gedirigeerd is van bovenaf en er inderdaad een grote kom sensatiesaus overheen is gegoten. Van de 4 omgekomen brandweermannen inderdaad he-le-maal niks. En als Henk Vinke zo uitvergroot is om het debacle rond Andre de Vries te verdoezelen, vind ik dat gewoon de grootste volksverlakkerij.quote:Het zit er allemaal wel in Kloppenborg die nog langs gaat bij Bakker. De onterechte veroordeling van de Vries. Smallenbroek die een riant bod kreeg voor de grond onder s.e fireworks van de gemeente maar niet kon verkopen met de vuurwerk opslag daar nog actief maar allemaal snel en vluchtig terwijl de geruchten rondom Vinke een van de dodelijke slachtoffers die nooit gevonden is wel helemaal wordt uitgelicht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Words are, of course, the most powerful drug used by mankind.
- Rudyard Kipling
quote:Op donderdag 8 mei 2025 15:28 schreef DestroyerPiet het volgende:
ik heb heel de serie gezien en ik vond het niet echt goed.leuk klinkt een beetje vreemd in deze context maar ik snap je.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Iets met een stoplicht?quote:Op donderdag 8 mei 2025 17:19 schreef Aberkullie het volgende:
De grap over Almelo was het beste van de hele serie.
quote:
Neuh. Ging over dat Beatrix op weg was naar de ramp en ze iets zou hebben gezegd van dat ze nog nooit zo'n ravage had gezien, waarop de chauffeur dan zou hebben gezegd dat ze nog in Almelo waren. Op zich een leuke grap, maar de achtergrond maakte het wel sinister. Leek me sowieso al merkwaardig dat het koningshuis via Almelo naar Enschede zou rijden.quote:
quote:Op donderdag 8 mei 2025 15:35 schreef Nizno het volgende:
[..]
leuk klinkt een beetje vreemd in deze context maar ik snap je.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Words are, of course, the most powerful drug used by mankind.
- Rudyard Kipling
Mooi in the middle of nowhere, niet middenin een dichtbevolkte woonwijk.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 21:37 schreef tralalala het volgende:
https://maps.app.goo.gl/CMeNydfoi7C837Es6
Dit is trouwens de locatie van de vuurwerkramp in CulemborgDe WW2 bunker die ook werd gebruikt staat nog fier overeind.
Ja, dat is nog wel het meest bizarre. Het gaat fout in the middle of nowhere. Oké, echt heel vervelend en moeten we lessen uit trekken. Nederland: "Hold my beer"quote:Op vrijdag 9 mei 2025 22:08 schreef r_one het volgende:
[..]
Mooi in the middle of nowhere, niet middenin een dichtbevolkte woonwijk.
Ja, betonstorten dan konden die Duitsers wel.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 21:37 schreef tralalala het volgende:
Ik had op net zo'n pareltje gehoopt als Rampvlucht (kijktip!), viel dat even tegen.![]()
https://maps.app.goo.gl/CMeNydfoi7C837Es6
Dit is trouwens de locatie van de vuurwerkramp in CulemborgDe WW2 bunker die ook werd gebruikt staat nog fier overeind.
Grote zandkuilen staan ze ook bekend om.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 22:16 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ja, betonstorten dan konden die Duitsers wel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |