Dat gaat nog komen (zie de trailer).quote:Op vrijdag 2 mei 2025 23:36 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
en dat er verder weinig aandacht wordt besteed aan de nasleep met alle onderzoeken naar de oorzaak en de rechtszaken die daarover gevoerd zijn.
Thanksquote:Op vrijdag 2 mei 2025 23:39 schreef Nizno het volgende:
[..]
https://www.pzc.nl/home/o(...)n-schreurs~ab20b119/
Het personage Marly uit de serie is duidelijk gebaseerd op Marjolein Schreurs.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 23:39 schreef Nizno het volgende:
https://www.pzc.nl/home/o(...)n-schreurs~ab20b119/
quote:Op zaterdag 3 mei 2025 02:24 schreef Vlinder het volgende:
Ben nu 40. Weet niet meer waar ik was, maar wel dat we de rest van de dag nonstop de televisie aan hadden.
Hoelaar begon het? Ergens in de middag toch pas?
quote:Melding brand Tollensstraat door motoragent 15:01:46
Eerste melding door burger 15:02:14
Eerste brandweerauto aanwezig met vier man 15:08
Eerste ambulance aanwezig 15:16
Brand meester 15:27
Eerste steekvlam 15:33:34
Eerste grote explosie 15:34:40
Laatste vernietigende explosie 15:35:46
Bekijk deze YouTube-videoquote:
Pfoe . Heftig. Ik was toen in Friesland om de verjaardag van mijn vader te vieren (14 mei) en we hoorden het pas op het Journaal van 20.00.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 06:33 schreef r_one het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
footage van het mobilofoonverkeer van de brandweer
Vanaf 15:33 (realtime) gaat het opeens heel vlot achter elkaar mis, realiseert men dat het foute boel is en slaat totale paniek toe. 2 minuten later is dan de allesverwoestende knal met een kracht van 4000 kg TNT.
Geeft niks hoor, kan je niks aan doenquote:Op vrijdag 2 mei 2025 22:03 schreef roos94 het volgende:
Ik ben 30 en herinner hier niks van hoor.
Iedereen die dit herinnert is al bijna rijp voor aow.
Oh hemel. Nooit eerder gezien dit. Ga er later vandaag verder op doorzoeken. Bedanktquote:Op zaterdag 3 mei 2025 06:33 schreef r_one het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
footage van het mobilofoonverkeer van de brandweer
Vanaf 15:33 (realtime) gaat het opeens heel vlot achter elkaar mis, realiseert men dat het foute boel is en slaat totale paniek toe. 2 minuten later is dan de allesverwoestende knal met een kracht van 4000 kg TNT.
Ik denk dat het ook een beetje heeft te maken met waar je woonde enzo.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 22:03 schreef roos94 het volgende:
Ik ben 30 en herinner hier niks van hoor.
Iedereen die dit herinnert is al bijna rijp voor aow.
Lily?! Jij bent pas net geboren!quote:Op vrijdag 2 mei 2025 22:07 schreef lily het volgende:
[..]
Was het maar zo’n feest.
Duurt nog 14 jaar.
Max, concentreer je op de sprintrace, hup!quote:
Zij hoeft zich iig niet druk te maken over haar aowquote:
Dit inderdaad. En het vaantje van FC Twente in de auto. Met het logo dat ze pas sinds 2006 gebruiken. Erg slordig.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 15:39 schreef butz0rs het volgende:
Gestopt na deze onrealistische scene. Grolsch had bruine flesjes in 2000![]()
[ afbeelding ]
Ik had bij het begin echt van "Huh? Sneeuw? Het was bloedheet die 13e mei". Bleek het idd Culemborg te zijn. Niks van geleerd (nog steeds niet trouwens).quote:Op zaterdag 3 mei 2025 13:54 schreef SebbeSwensje het volgende:
Dat het eerder in Culemborg ook fout is gegaan was wel volstrekt nieuw voor me. Bizar eigenlijk.
Serieus?quote:Op zaterdag 3 mei 2025 14:55 schreef Aberkullie het volgende:
Eerste aflevering is wel goed maar ik heb wel ondertiteling nodig
Als niemand reageert, dan zal ik het zelf maar zeggen wat er aan dit fragment opvalt: die sigaret is wel heel erg lang in beeld. Inmiddels heb ik er genoeg over gelezen om te weten wat dat betekent, namelijk dat de tabaksindustrie hoogstwaarschijnlijk heeft meebetaald aan de productie van deze serie. Door allerlei wettelijke beperkingen zijn er steeds minder mogelijkheden voor de tabaksindustrie om reclame te maken, dus proberen ze dat op andere manieren, en een daarvan is door rokende mensen te laten zien in films en op televisie. Zien roken doet roken. Dat er in dit geval geen specifiek merk werd getoond, doet hier verder niets aan af.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 01:59 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
Ik ben uiteindelijk toch gaan kijken. Ik heb de eerste aflevering inmiddels al gezien.
Op een of andere manier viel een bepaald fragment me op.
En dan bedoel ik het fragment van 7:53 tot 8:19 min.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |