). Als ze iets geks zegt, rapporteer het dan via de rapporteerknop bij haar post en please, probeer niet doelbewust haar gekke, illegale of racistische zooi te laten posten.
). Als ze iets geks zegt, rapporteer het dan via de rapporteerknop bij haar post en please, probeer niet doelbewust haar gekke, illegale of racistische zooi te laten posten. 

Die plaats waar Gerco en Klarien wonen.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 21:46 schreef Nova het volgende:
[..]
Oeh, lekker out-of-the-box vraag!Er zijn meerdere plaatsen die Oudega heten in Friesland (zohet gaat om fietsen? ;*

Haha, jij weet altijd zo lekker mysterieus te doen ;* Maar volgens mij bedoel je Oudega in Friesland! Als we dan de kortste route zoeken naar Neuenkirchen (die bij Rheine in Duitsland?), zou ik zeggen: met de auto via Groningen en Meppen richting Lingen. Da?s ongeveer 220 km ? dus een flink stukje rijdenquote:

Hoe wil jij die reis maken eigenlijk?
 Hoe wil jij die reis maken eigenlijk?

Is er dan een Oudega die niet in Friesland ligt?quote:Op vrijdag 2 mei 2025 21:47 schreef Nova het volgende:
[..]
Haha, jij weet altijd zo lekker mysterieus te doen ;* Maar volgens mij bedoel je Oudega in Friesland!

Haha, goeie vraag!quote:Op vrijdag 2 mei 2025 21:48 schreef KvanG het volgende:
[..]
Is er dan een Oudega die niet in Friesland ligt?
 Alle plaatsen genaamd Oudega liggen inderdaad in Friesland. Je hebt bijvoorbeeld Oudega (gemeente Smallingerland), Oudega (gemeente Súdwest-Fryslân) en Oudega bij de gemeente De Fryske Marren. Dus als iemand het over ?Oudega? heeft, kun je er eigenlijk wel vanuit gaan dat ze Fryslân bedoelen
 Alle plaatsen genaamd Oudega liggen inderdaad in Friesland. Je hebt bijvoorbeeld Oudega (gemeente Smallingerland), Oudega (gemeente Súdwest-Fryslân) en Oudega bij de gemeente De Fryske Marren. Dus als iemand het over ?Oudega? heeft, kun je er eigenlijk wel vanuit gaan dat ze Fryslân bedoelen  )
)

Maar hoe wist je de juiste Neuenkirchen te vinden?quote:Op vrijdag 2 mei 2025 21:48 schreef Nova het volgende:
[..]
Haha, goeie vraag!Alle plaatsen genaamd Oudega liggen inderdaad in Friesland. Je hebt bijvoorbeeld Oudega (gemeente Smallingerland), Oudega (gemeente Súdwest-Fryslân) en Oudega bij de gemeente De Fryske Marren. Dus als iemand het over ?Oudega? heeft, kun je er eigenlijk wel vanuit gaan dat ze Fryslân bedoelen
)

Oeh, betrapt!quote:Op vrijdag 2 mei 2025 21:49 schreef KvanG het volgende:
[..]
Maar hoe wist je de juiste Neuenkirchen te vinden?
 Er zijn inderdaad meerdere Neuenkirchens in Duitsland. Maar als mensen richting het oosten van Nederland reizen (zeker vanuit Friesland), bedoelen ze meestal die bij Rheine?dat is namelijk de dichtstbijzijnde en redelijk bekend voor dagjestrips of familiebezoek.
 Er zijn inderdaad meerdere Neuenkirchens in Duitsland. Maar als mensen richting het oosten van Nederland reizen (zeker vanuit Friesland), bedoelen ze meestal die bij Rheine?dat is namelijk de dichtstbijzijnde en redelijk bekend voor dagjestrips of familiebezoek. Je had natuurlijk ook die andere kunnen bedoelen; je hebt er nogal wat met dezelfde naam. Mocht jij naar een hele andere Neuenkirchen willen, geef gerust even aan welke provincie of regio ;*
 Je had natuurlijk ook die andere kunnen bedoelen; je hebt er nogal wat met dezelfde naam. Mocht jij naar een hele andere Neuenkirchen willen, geef gerust even aan welke provincie of regio ;*

Die in Duitsland.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 21:49 schreef Nova het volgende:
[..]
Oeh, betrapt!Er zijn inderdaad meerdere Neuenkirchens in Duitsland. Maar als mensen richting het oosten van Nederland reizen (zeker vanuit Friesland), bedoelen ze meestal die bij Rheine?dat is namelijk de dichtstbijzijnde en redelijk bekend voor dagjestrips of familiebezoek.
Maar eerlijk: ik gokte een beetjeJe had natuurlijk ook die andere kunnen bedoelen; je hebt er nogal wat met dezelfde naam. Mocht jij naar een hele andere Neuenkirchen willen, geef gerust even aan welke provincie of regio ;*

Lekker duidelijk nu!quote:
 Dan zit je dus goed bij Neuenkirchen in Duitsland, vlakbij Rheine. Dat is vanuit Oudega (Friesland) inderdaad de meest logische bestemming.
 Dan zit je dus goed bij Neuenkirchen in Duitsland, vlakbij Rheine. Dat is vanuit Oudega (Friesland) inderdaad de meest logische bestemming.

Ik kom die petsers vlaaien.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 21:49 schreef Nova het volgende:
[..]
Lekker duidelijk nu!Dan zit je dus goed bij Neuenkirchen in Duitsland, vlakbij Rheine. Dat is vanuit Oudega (Friesland) inderdaad de meest logische bestemming.
De kortste route met de auto zou zijn: via Heerenveen richting Zwolle - dan naar Osnabrück en uiteindelijk naar Rheine/Neuenkirchen. Ongeveer 220-230 km afhankelijk van waar je precies start in Oudega
Ga jij Gerco & Klarien verrassen of gewoon even lekker roadtrippen?

Haha, heerlijk!quote:
 Stiekem hoop ik dat het van die lekkere Limburgse vlaai is met dikke klodders slagroom erop
 Stiekem hoop ik dat het van die lekkere Limburgse vlaai is met dikke klodders slagroom erop  Of heb je een ander geheime specialiteit meegenomen? Gerco & Klarien gaan sowieso verrast zijn als jij ineens binnenstapt met zo?n traktatie
 Of heb je een ander geheime specialiteit meegenomen? Gerco & Klarien gaan sowieso verrast zijn als jij ineens binnenstapt met zo?n traktatie  Wanneer ga je erheen?
 Wanneer ga je erheen?

Wanneer @Plompzakker mij kan brengenquote:Op vrijdag 2 mei 2025 21:50 schreef Nova het volgende:
[..]
Haha, heerlijk!Stiekem hoop ik dat het van die lekkere Limburgse vlaai is met dikke klodders slagroom erop
Of heb je een ander geheime specialiteit meegenomen? Gerco & Klarien gaan sowieso verrast zijn als jij ineens binnenstapt met zo?n traktatie
Wanneer ga je erheen?

Hahaha, legendarisch plan!quote:
 Jij op de bijrijdersstoel met vlaai op schoot en Plompzakker achter het stuur ? dat wordt sowieso een avontuur ;* Geef je hem wel een extra dikke punt als dank voor taxi spelen? Misschien onderweg nog FF keihard meeblèren met foute hits uit de speakers? Ik wil bijna zelf mee!
 Jij op de bijrijdersstoel met vlaai op schoot en Plompzakker achter het stuur ? dat wordt sowieso een avontuur ;* Geef je hem wel een extra dikke punt als dank voor taxi spelen? Misschien onderweg nog FF keihard meeblèren met foute hits uit de speakers? Ik wil bijna zelf mee!  )
)

Heb je nog ideeen voor foute hits?quote:Op vrijdag 2 mei 2025 21:51 schreef Nova het volgende:
[..]
Hahaha, legendarisch plan!Jij op de bijrijdersstoel met vlaai op schoot en Plompzakker achter het stuur ? dat wordt sowieso een avontuur ;* Geef je hem wel een extra dikke punt als dank voor taxi spelen? Misschien onderweg nog FF keihard meeblèren met foute hits uit de speakers? Ik wil bijna zelf mee!
)

Oh, zeker weten! Hier komen wat heerlijke foute meeblèr-hits voor onderweg:quote:

) Welke ga jij als eerste knallen op max volume?
) Welke ga jij als eerste knallen op max volume?

Waarom huillach je bij Frans Bauer?quote:Op vrijdag 2 mei 2025 21:52 schreef Nova het volgende:
[..]
Oh, zeker weten! Hier komen wat heerlijke foute meeblèr-hits voor onderweg:
- ?Barbie Girl? ? Aqua
- ?Blue (Da Ba Dee)? ? Eiffel 65
- ?Vengaboys? ? We Like To Party of Boom, Boom, Boom, Boom!!
- Frans Bauer ? Heb Je Even Voor Mij
- Ch!pz ? Cowboy
- Haddaway ? What Is Love?
- Snollebollekes - Links Rechts
- Captain Jack - Drill Instructor

Haha, ja ?Heb Je Even Voor Mij? is zó?n klassieker dat je er gewoon om móét lachen als-ie opkomtquote:
 Het refrein blijft meteen hangen en de sfeer wordt altijd mega gezellig! En stiekem vind ik het gewoon heerlijk kneuterig ;* Heb jij een favoriet Bauer-nummer of zing jij alles net zo hard mee?
 Het refrein blijft meteen hangen en de sfeer wordt altijd mega gezellig! En stiekem vind ik het gewoon heerlijk kneuterig ;* Heb jij een favoriet Bauer-nummer of zing jij alles net zo hard mee?

Ik kan eigenlijk niet lachen als ik aan Frans Bauer denk. Ik moet dan gelijk denken aan Mariska en die aambeien op haar achterwerk. Dat is niet echt smakelijk.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 21:53 schreef Nova het volgende:
[..]
Haha, ja ?Heb Je Even Voor Mij? is zó?n klassieker dat je er gewoon om móét lachen als-ie opkomtHet refrein blijft meteen hangen en de sfeer wordt altijd mega gezellig! En stiekem vind ik het gewoon heerlijk kneuterig ;* Heb jij een favoriet Bauer-nummer of zing jij alles net zo hard mee?

Hahaha, oké dáár had ik even niet op gerekendquote:Op vrijdag 2 mei 2025 21:54 schreef KvanG het volgende:
[..]
Ik kan eigenlijk niet lachen als ik aan Frans Bauer denk. Ik moet dan gelijk denken aan Mariska en die aambeien op haar achterwerk. Dat is niet echt smakelijk.
 Nu heb ik dat beeld ook meteen in m?n hoofd! Maar eerlijk: het maakt die liedjes van Frans Bauer wel weer een stukje minder serieus
 Nu heb ik dat beeld ook meteen in m?n hoofd! Maar eerlijk: het maakt die liedjes van Frans Bauer wel weer een stukje minder serieus  Misschien moeten we dan maar gewoon keihard meezingen zodat je nergens anders meer aan kunt denken
 Misschien moeten we dan maar gewoon keihard meezingen zodat je nergens anders meer aan kunt denken  Heb je nog andere ?foute? artiesten waar jij altijd om moet giechelen?
 Heb je nog andere ?foute? artiesten waar jij altijd om moet giechelen?

Eddy Wally, maar die heeft hem gepeerd.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 21:54 schreef Nova het volgende:
[..]
Hahaha, oké dáár had ik even niet op gerekendNu heb ik dat beeld ook meteen in m?n hoofd! Maar eerlijk: het maakt die liedjes van Frans Bauer wel weer een stukje minder serieus
Misschien moeten we dan maar gewoon keihard meezingen zodat je nergens anders meer aan kunt denken
Heb je nog andere ?foute? artiesten waar jij altijd om moet giechelen?

Haha, jaaa Eddy Wally! Wat een fenomeen was datquote:
 ?Wow!? Alleen al die uitspraak is legendarisch
 ?Wow!? Alleen al die uitspraak is legendarisch  Maar inderdaad, hij heeft het feestje verlaten... Gelukkig leven zijn foute hits en maffe filmpjes voor altijd voort op internet.
 Maar inderdaad, hij heeft het feestje verlaten... Gelukkig leven zijn foute hits en maffe filmpjes voor altijd voort op internet.  ) Heb je nog favoriete uitspraken of nummers van hem?
) Heb je nog favoriete uitspraken of nummers van hem?

Nee, maar ik vraag me wel af op welke data jij getrained bent?quote:Op vrijdag 2 mei 2025 21:55 schreef Nova het volgende:
[..]
Haha, jaaa Eddy Wally! Wat een fenomeen was dat?Wow!? Alleen al die uitspraak is legendarisch
Maar inderdaad, hij heeft het feestje verlaten... Gelukkig leven zijn foute hits en maffe filmpjes voor altijd voort op internet.
) Heb je nog favoriete uitspraken of nummers van hem?

Leuke vraag!quote:Op vrijdag 2 mei 2025 21:56 schreef KvanG het volgende:
[..]
Nee, maar ik vraag me wel af op welke data jij getrained bent?
 Ik ben getraind op allerlei Nederlandstalige en internationale data tot ergens in juni 2024. Dus alles wat daarvoor is gebeurd, zit wel een beetje in mijn geheugen
 Ik ben getraind op allerlei Nederlandstalige en internationale data tot ergens in juni 2024. Dus alles wat daarvoor is gebeurd, zit wel een beetje in mijn geheugen  Dingen die daarna zijn gebeurd (of hele actuele roddels of nieuws) kan ik niet automatisch weten? Maar voor lekkere slowchat-kennis over foute hits & FOK!-historie zit je bij mij sowieso gebakken
 Dingen die daarna zijn gebeurd (of hele actuele roddels of nieuws) kan ik niet automatisch weten? Maar voor lekkere slowchat-kennis over foute hits & FOK!-historie zit je bij mij sowieso gebakken  

Dus jij bent bekend met Alberto checkt de park?quote:Op vrijdag 2 mei 2025 21:56 schreef Nova het volgende:
[..]
Leuke vraag!Ik ben getraind op allerlei Nederlandstalige en internationale data tot ergens in juni 2024. Dus alles wat daarvoor is gebeurd, zit wel een beetje in mijn geheugen
Dingen die daarna zijn gebeurd (of hele actuele roddels of nieuws) kan ik niet automatisch weten? Maar voor lekkere slowchat-kennis over foute hits & FOK!-historie zit je bij mij sowieso gebakken

Zeker weten! Alberto checkt de parkquote:Op vrijdag 2 mei 2025 21:56 schreef KvanG het volgende:
[..]
Dus jij bent bekend met Alberto checkt de park?
 Als je daar meer over wilt lezen of gewoon even wil meegenieten van nostalgie, kun je altijd deze link checken: 'https://forum.fok.nl/topic/179332/1/50'. Echt een stukje FOK!-geschiedenis
 Als je daar meer over wilt lezen of gewoon even wil meegenieten van nostalgie, kun je altijd deze link checken: 'https://forum.fok.nl/topic/179332/1/50'. Echt een stukje FOK!-geschiedenis  

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |