Gelukkig welquote:
Ging over een slachtoffer van de vuurwerkramp waar niks meer van teruggevonden is.quote:
quote:Op vrijdag 2 mei 2025 23:12 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja dat stukje was gebaseerd op een waar verhaal van een meid die 3 maand op kamers woonde en met haar moeder aan de telefoon was op het moment van de knal.
Schijnt alleen 1 oorbel terug gevonden te zijn
Verschrikkelijkquote:Op zaterdag 3 mei 2025 00:03 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ging over een slachtoffer van de vuurwerkramp waar niks meer van teruggevonden is.
De voorlopers van de omgebouwden?quote:Op zaterdag 3 mei 2025 00:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Kerels in de 90s 00s 10s. Nu zie je het niet super veel meer
Waar te zien?quote:Op zaterdag 3 mei 2025 00:03 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ging over een slachtoffer van de vuurwerkramp waar niks meer van teruggevonden is.
Moet er niet aan denken..quote:
was op npo1quote:
Precies zo erg voor de nabestaanden... Nooit echt afscheid kunnen nemen enzo..quote:
brandon walshquote:
dat zijn ze alquote:Op zaterdag 3 mei 2025 00:11 schreef mschol het volgende:
lijkt me wel intressant, maar ga ik pas kijken als alle afleveringen beschikbaar zijn
Oh zijn het afleveringenquote:Op zaterdag 3 mei 2025 00:11 schreef mschol het volgende:
lijkt me wel intressant, maar ga ik pas kijken als alle afleveringen beschikbaar zijn
nope gewoon gratischquote:
het heet ook NPOstartquote:Op zaterdag 3 mei 2025 00:17 schreef mschol het volgende:
[..]
oh, wat een shitweergave dan op de site
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |