Hmzzz, wit was niet perse wat ik in mijn hoofd had bij dit liedquote:
Eerlijk is eerlijk, het ziet er spectaculair uitquote:Op woensdag 7 mei 2025 11:00 schreef Momo het volgende:
🇮🇱 Israel
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zit weer achter een desktop dus weer foto´s in plaats van de tweet. Eerste foto ziet er mooi uit.
Dit gaat waarschijnlijk een Loin D'Ici-achtig resultaat scorenquote:
Een Israël winst zou mij niet helemaal verbazen...quote:Op woensdag 7 mei 2025 11:02 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk, het ziet er spectaculair uit
Het ziet er zeker goed uit. Al hoop ik dat de publieksscore dit jaar ook in een neerwaartse spiraal zit.quote:Op woensdag 7 mei 2025 11:02 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk, het ziet er spectaculair uit
Zo, die pakken wel even uit.quote:Op woensdag 7 mei 2025 11:00 schreef Momo het volgende:
🇮🇱 Israel
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zit weer achter een desktop dus weer foto´s in plaats van de tweet. Eerste foto ziet er mooi uit.
Mooi dat ze niets aan de outfit aanpast. Het is alleen maar mooier gewordenquote:Op woensdag 7 mei 2025 11:25 schreef Momo het volgende:
🇫🇮 Finland
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik denk dat de EBU daar echt niet op zit te wachten, dat kan namelijk wel eens het einde van het ESF betekenen in deze situatiequote:Op woensdag 7 mei 2025 11:09 schreef Momo het volgende:
[..]
Een Israël winst zou mij niet helemaal verbazen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |