Leuk dat de portier ook de aandacht krijgt die hij verdient.quote:
Volgens mij is dat een hele rustige gast. Die kan je er goed bij hebben.quote:Op zondag 4 mei 2025 18:08 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Leuk dat de portier ook de aandacht krijgt die hij verdient.
Ik ben niet zo van de vrouwelijke anatomie, maar is dat een donkere pallet, of wat anders?quote:
In de bewegende beelden ziet het er uit als een detail op de jurk. Ik denk wel dat het de intentie was te accentueren.quote:Op zondag 4 mei 2025 19:11 schreef Dave het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van de vrouwelijke anatomie, maar is dat een donkere pallet, of wat anders?
Ik neem aan dat ze tijdens het optreden bewegen en dit alleen een enkel moment is dat ze zitten.quote:Op maandag 5 mei 2025 09:23 schreef Meridiaan het volgende:
Dat ziet er statisch uit op de foto, die zittende violisten. Hopelijk maar een momentopname en geen beeld van de rest van het optreden.
Foto’s zijn per definitie een momentopname.quote:Op maandag 5 mei 2025 09:23 schreef Meridiaan het volgende:
Dat ziet er statisch uit op de foto, die zittende violisten. Hopelijk maar een momentopname en geen beeld van de rest van het optreden.
Dat verwacht ik sowieso wel, maar zo’n scratchende DJ-optreden is niet alleen “in real life” minstens 30 jaar oud, maar ook op het ESF-podium kan dit niet.quote:Op maandag 5 mei 2025 10:08 schreef Momo het volgende:
🇸🇲 San Marino
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik begin steeds meer te vermoeden dat dit een NQ gaat worden
Er is een parelbloem bijgekomen op z’n rever. Ziet er verder mooi uit, wel donkerder dan ik verwacht had.quote:
quote:Op maandag 5 mei 2025 10:32 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat verwacht ik sowieso wel, maar zo’n scratchende DJ-optreden is niet alleen “in real life” minstens 30 jaar oud, maar ook op het ESF-podium kan dit niet.
Eigenlijk vind alleen Italië dit liedje leuk. Buiten Italië 'connect' niemand er mee.quote:Op maandag 5 mei 2025 10:08 schreef Momo het volgende:
🇸🇲 San Marino
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik begin steeds meer te vermoeden dat dit een NQ gaat worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |