De familie heeft mede de omstandigheden gecreeërd waarin criminaliteit kon ontstaan, dat sommigen dan uit die malaise kunnen ontsnappen is prima, maar dan blijf je de schijn tegenhouden.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 19:57 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
De hele familie hoeft toch niet slecht te zijn? Die redenatie snap ik niet.
Nou ik vind het wat kort door de bocht.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 19:59 schreef BlaZ het volgende:
[..]
De familie heeft mede de omstandigheden gecreeërd waarin criminaliteit kon ontstaan, dat sommigen dan uit die malaise kunnen ontsnappen is prima, maar dan blijf je de schijn tegenhouden.
Zo werkt het gewoon, groepsassociatie zit biologisch ingebakken in de mens.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 20:01 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Nou ik vind het wat kort door de bocht.
Zeg maar gerust in een shithole van formaat. Dit land zakt in een rap tempo af naar hetzelfde erbarmelijke niveau als Frankrijk, Engeland, etc.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 20:33 schreef Mubassie het volgende:
Je zou daar wonen tussen die onbeschofte primaten.
Of lekker een dagje Scheveningen en het strand doen met de kids. Je waant je in een ver onderontwikkeld oord.
De nektasjes mogen uiteraard ook niet ontbreken.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 20:33 schreef Mubassie het volgende:
Of lekker een dagje Scheveningen en het strand doen met de kids. Je waant je in een ver onderontwikkeld oord.
NWS / Moeder met kind (3) in armen weggeduwd bij rellenquote:Op vrijdag 2 mei 2025 20:33 schreef Mubassie het volgende:
Joh, die beelden uit Amsterdam met koningsdag is niet eens een topic over geweest.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 20:10 schreef Harvest89 het volgende:
Wauw deeltje 2 vanwege een korte kleine rel, zonder gewonden, zonder grote schade.
Ik had dat die biddende moslim wel gegund, zo'n ophef. Maar Fok! is Fok!
deze beelden?quote:Op vrijdag 2 mei 2025 20:51 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Joh, die beelden uit Amsterdam met koningsdag is niet eens een topic over geweest.
Dus wat wil je nu.
En ligt daar de klemtoon op het importtuig?quote:Op vrijdag 2 mei 2025 21:03 schreef Het_Bokje het volgende:
[..]
deze beelden?
NWS / mogelijk onvrijwillige seks en wildplassen gefilmd in Amsterdam
nee, da's waar. (maar ik ben niet op de hoogte van importtuig in Amsterdam (niet dat ik ontken dat ze er zijn -vast wel...- ) , maar dat is mijn beperkte visie (even blijkbaar niet op de hoogte)quote:Op vrijdag 2 mei 2025 21:13 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
En ligt daar de klemtoon op het importtuig?
Helaas is het probleem wel wat groter dan een rel. Nederland begint steeds meer op een derdewereldland te lijken dankzij de demografische veranderingen.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 20:10 schreef Harvest89 het volgende:
Wauw deeltje 2 vanwege een korte kleine rel, zonder gewonden, zonder grote schade.
Ik had dat die biddende moslim wel gegund, zo'n ophef. Maar Fok! is Fok!
Duitsland op een doorsnee dag in de bus.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 21:19 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Helaas is het probleem wel wat groter dan een rel. Nederland begint steeds meer op een derdewereldland te lijken dankzij de demografische veranderingen.
Krijst niet hard genoeg en roept niet om zijn mama. Te weinig pijn dus. Helaas een 2/10quote:
Boh, fapje gezet hoor.quote:
Met open grenzen, hoge geboortecijfers onder migranten en de vergrijzing van de autochtone bevolking is het een kwestie van tijd voordat Nederlanders in de minderheid zijn. Over een paar decennia als de boomers wegvallen is het zover.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 21:19 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Helaas is het probleem wel wat groter dan een rel. Nederland begint steeds meer op een derdewereldland te lijken dankzij de demografische veranderingen.
Er werd door jongeren opgeroepen tot een block party in Scheveningen al dagen vooraf, beetje hetzelfde als in Amsterdam met koningsdag. Voornamelijk geïnitieerd door Antilianen. Je moslimvlieger gaat dus niet helemaal op.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 06:03 schreef Duveldrinker het volgende:
Ongelofelijk al dat linkse tuig die dit goedpraat. Tijdens ramadan relde dit tuig ook in Rotterdam door elke eetgelegenheid te terroriseren. Want zij konde niet eten dus de rest van Nederland moest daar ook last van hebben. En dat kut volk blijft maar doorgaan. Intereseert me ook geen reet meer dat zij andere moslims in een slecht beeld brengen, Gewoon allemaal uitzetten inclusief familie. Wat dat betrefd lopen de Israeliers voor op ons, die snappen dat je met dit volk geen compromie kan sluiten.
quote:Op zaterdag 3 mei 2025 08:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Er werd door jongeren opgeroepen tot een block party in Scheveningen al dagen vooraf, beetje hetzelfde als in Amsterdam met koningsdag. Voornamelijk geïnitieerd door Antilianen. Je moslimvlieger gaat dus niet helemaal op.
Gelukkig hebben we de fotos nog.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 08:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Er werd door jongeren opgeroepen tot een block party in Scheveningen al dagen vooraf, beetje hetzelfde als in Amsterdam met koningsdag. Voornamelijk geïnitieerd door Antilianen. Je moslimvlieger gaat dus niet helemaal op.
Nee, er zijn alleen Antillianen te zien op de beelden 🙃quote:Op zaterdag 3 mei 2025 08:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Uiteindelijk trekt het dan van alles aan, inderdaadquote:Op zaterdag 3 mei 2025 08:56 schreef matspontius het volgende:
[..]
Nee, er zijn alleen Antillianen te zien op de beelden 🙃
Met name gekleurde primaten zonder manieren.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 09:33 schreef Caland het volgende:
Uiteindelijk trekt het dan van alles aan, inderdaad
Vooral veel tuig waar het nu eens voornamelijk het zwartere gedeelte van dat tuig was, zelfs dan is het blijkbaar nodig om het onterecht vooral over moslims te hebben in plaats van dat je het gewoon in alle gevallen afkeurtquote:Op zaterdag 3 mei 2025 10:29 schreef Mubassie het volgende:
[..]
Met name gekleurde primaten zonder manieren.
Wij noemen ze ook wel "the usual suspects".
De beelden spreken voor zich. Het is altijd hetzelfde.
Dat is wat jij met je gekleurde bril ziet! Het gaat hier voornamelijk (en dat wordt ook telkens herhaald) over tuig met een bepaalde culturele achtergrond. Dat je je eigen fixatie met de islam steeds inbrengd is dan ook ongepast.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 10:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Vooral veel tuig waar het nu eens voornamelijk het zwartere gedeelte van dat tuig was, zelfs dan is het blijkbaar nodig om het onterecht vooral over moslims te hebben in plaats van dat je het gewoon in alle gevallen afkeurt
Inbrengd, echt?quote:Op zaterdag 3 mei 2025 10:34 schreef matspontius het volgende:
[..]
Dat is wat jij met je gekleurde bril ziet! Het gaat hier voornamelijk (en dat wordt ook telkens herhaald) over tuig met een bepaalde culturele achtergrond. Dat je je eigen fixatie met de islam steeds inbrengd is dan ook ongepast.
Ach ja, snel getikt he. Je bent blijkbaar zo'n mierenneuker die daarop let.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 10:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Inbrengd, echt?
Maar nee hoor, die fixatie valt vooral te lezen in dit topic.
De VS doen ze dit nu en dat werkt goed.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 10:42 schreef Jahr00n het volgende:
Dit lossen we alleen op door ongelooflijk hard te straffen. Bij het minste of geringste het land op pleuren. Je bent hier te gast.
Mensen wiens opa op Curacao is geboren sturen we gewoon terug naar Curacao!quote:Op zaterdag 3 mei 2025 10:42 schreef Jahr00n het volgende:
Dit lossen we alleen op door ongelooflijk hard te straffen. Bij het minste of geringste het land op pleuren. Je bent hier te gast.
Meer!quote:
Ik weet niet of het zo wreed is met dit gedrag en die consequentie. Het is juist wreed voor de rest van NL met dit volk te moeten blijven zittenquote:Op zaterdag 3 mei 2025 10:45 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
De VS doen ze dit nu en dat werkt goed.
Ook daar wat er veel overlast van pro Palestina demo’s bij universiteiten.
Maar ook de universiteiten worden aangepakt.
Pro Palestina is bij wet gewoon verboden en order verstoring en een dubbel paspoort is gewoon met het hele gezin retour naar land van herkomst.
Wreed maar effectief
Kun jij ook gelijk meequote:Op zaterdag 3 mei 2025 10:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Mensen wiens opa op Curacao is geboren sturen we gewoon terug naar Curacao!
Huh dit kan toch niet. Ze deden toch niks ertegen?quote:
Onderontwikkelde ratten.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 21:31 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Duitsland op een doorsnee dag in de bus.
Het is overal het geval.
https://www.instagram.com/reel/DJGhKRoIZEm/
Tja, de AfD gaat op deze manier echt een keer de verkiezingen winnen, met afstand zelfs.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 21:31 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Duitsland op een doorsnee dag in de bus.
Het is overal het geval.
https://www.instagram.com/reel/DJGhKRoIZEm/
Mensen uit blanke rustige wijken vaak met een tuin met grote heg, die nooit in een stadscentrum of arbeiderswijk komen. En hun nieuws alleen maar consumeren via de NOS en de Volkskrant of NRC.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 11:41 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Tja, de AfD gaat op deze manier echt een keer de verkiezingen winnen, met afstand zelfs.
En wat ik toch nog wel het meest opmerkelijke blijf vinden is dat de toestroom van mensen door sommigen dus oprecht als een prachtige culturele verrijking wordt bekeken, waar we vooral meer van moeten toelaten in het Westen.
Gelukkig weten wij Hagenaars waar de goede stranden zijn om shithole Scheveningen te vermijdenquote:Op zaterdag 3 mei 2025 09:42 schreef Haags het volgende:
Moest even opzoeken wat ze nu precies bedoelen met een block party
Ik word oud geloof ik
Ze hebben ook echt geen manieren die gasten - al regelmatig meegemaakt. Vervolgens ontaard dit weer in een ordinaire duw- en trekpartij. Wel eens in Drievliet geweest? Daar kun je ook al niet meer normaal rondlopen met je kleine kinderen - zelfde shitzooi.quote:
Wat raar. Ik zie daar gewoon mensen met kinderen normaal door dat park rondlopen.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 13:00 schreef matspontius het volgende:
[..]
Ze hebben ook echt geen manieren die gasten - al regelmatig meegemaakt. Vervolgens ontaard dit weer in een ordinaire duw- en trekpartij. Wel eens in Drievliet geweest? Daar kun je ook al niet meer normaal rondlopen met je kleine kinderen - zelfde shitzooi.
Import shit - create a shithole!
Reageer eens op dat idiote gedrag bij de bushalte - daar ging het in 1e instantie om.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 15:05 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Wat raar. Ik zie daar gewoon mensen met kinderen normaal door dat park rondlopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |