De familie heeft mede de omstandigheden gecreeërd waarin criminaliteit kon ontstaan, dat sommigen dan uit die malaise kunnen ontsnappen is prima, maar dan blijf je de schijn tegenhouden.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 19:57 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
De hele familie hoeft toch niet slecht te zijn? Die redenatie snap ik niet.
Nou ik vind het wat kort door de bocht.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 19:59 schreef BlaZ het volgende:
[..]
De familie heeft mede de omstandigheden gecreeërd waarin criminaliteit kon ontstaan, dat sommigen dan uit die malaise kunnen ontsnappen is prima, maar dan blijf je de schijn tegenhouden.
Zo werkt het gewoon, groepsassociatie zit biologisch ingebakken in de mens.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 20:01 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Nou ik vind het wat kort door de bocht.
Zeg maar gerust in een shithole van formaat. Dit land zakt in een rap tempo af naar hetzelfde erbarmelijke niveau als Frankrijk, Engeland, etc.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 20:33 schreef Mubassie het volgende:
Je zou daar wonen tussen die onbeschofte primaten.
Of lekker een dagje Scheveningen en het strand doen met de kids. Je waant je in een ver onderontwikkeld oord.
De nektasjes mogen uiteraard ook niet ontbreken.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 20:33 schreef Mubassie het volgende:
Of lekker een dagje Scheveningen en het strand doen met de kids. Je waant je in een ver onderontwikkeld oord.
NWS / Moeder met kind (3) in armen weggeduwd bij rellenquote:Op vrijdag 2 mei 2025 20:33 schreef Mubassie het volgende:
Joh, die beelden uit Amsterdam met koningsdag is niet eens een topic over geweest.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 20:10 schreef Harvest89 het volgende:
Wauw deeltje 2 vanwege een korte kleine rel, zonder gewonden, zonder grote schade.
Ik had dat die biddende moslim wel gegund, zo'n ophef. Maar Fok! is Fok!
deze beelden?quote:Op vrijdag 2 mei 2025 20:51 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Joh, die beelden uit Amsterdam met koningsdag is niet eens een topic over geweest.
Dus wat wil je nu.
En ligt daar de klemtoon op het importtuig?quote:Op vrijdag 2 mei 2025 21:03 schreef Het_Bokje het volgende:
[..]
deze beelden?
NWS / mogelijk onvrijwillige seks en wildplassen gefilmd in Amsterdam
nee, da's waar. (maar ik ben niet op de hoogte van importtuig in Amsterdam (niet dat ik ontken dat ze er zijn -vast wel...- ) , maar dat is mijn beperkte visie (even blijkbaar niet op de hoogte)quote:Op vrijdag 2 mei 2025 21:13 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
En ligt daar de klemtoon op het importtuig?
Helaas is het probleem wel wat groter dan een rel. Nederland begint steeds meer op een derdewereldland te lijken dankzij de demografische veranderingen.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 20:10 schreef Harvest89 het volgende:
Wauw deeltje 2 vanwege een korte kleine rel, zonder gewonden, zonder grote schade.
Ik had dat die biddende moslim wel gegund, zo'n ophef. Maar Fok! is Fok!
Duitsland op een doorsnee dag in de bus.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 21:19 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Helaas is het probleem wel wat groter dan een rel. Nederland begint steeds meer op een derdewereldland te lijken dankzij de demografische veranderingen.
Krijst niet hard genoeg en roept niet om zijn mama. Te weinig pijn dus. Helaas een 2/10quote:
Boh, fapje gezet hoor.quote:
Met open grenzen, hoge geboortecijfers onder migranten en de vergrijzing van de autochtone bevolking is het een kwestie van tijd voordat Nederlanders in de minderheid zijn. Over een paar decennia als de boomers wegvallen is het zover.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 21:19 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Helaas is het probleem wel wat groter dan een rel. Nederland begint steeds meer op een derdewereldland te lijken dankzij de demografische veranderingen.
Er werd door jongeren opgeroepen tot een block party in Scheveningen al dagen vooraf, beetje hetzelfde als in Amsterdam met koningsdag. Voornamelijk geïnitieerd door Antilianen. Je moslimvlieger gaat dus niet helemaal op.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 06:03 schreef Duveldrinker het volgende:
Ongelofelijk al dat linkse tuig die dit goedpraat. Tijdens ramadan relde dit tuig ook in Rotterdam door elke eetgelegenheid te terroriseren. Want zij konde niet eten dus de rest van Nederland moest daar ook last van hebben. En dat kut volk blijft maar doorgaan. Intereseert me ook geen reet meer dat zij andere moslims in een slecht beeld brengen, Gewoon allemaal uitzetten inclusief familie. Wat dat betrefd lopen de Israeliers voor op ons, die snappen dat je met dit volk geen compromie kan sluiten.
quote:Op zaterdag 3 mei 2025 08:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Er werd door jongeren opgeroepen tot een block party in Scheveningen al dagen vooraf, beetje hetzelfde als in Amsterdam met koningsdag. Voornamelijk geïnitieerd door Antilianen. Je moslimvlieger gaat dus niet helemaal op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |