Ik had gisteren 1 Twix in 3 uurquote:Op zaterdag 3 mei 2025 13:38 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Achterlijke hoeveelheden
Probeerde laatst 100 per uur en dat is al gekkenwerk
Ze kunnen zich beter op Cofidis richten, maar die hebben met een miljoen koersen in Frankrijk ook een groot voordeel.quote:Op zondag 4 mei 2025 12:28 schreef Faraday01 het volgende:
Nog 671 punten verschil en dan moet Romandie nog komen
Als je dan ziet wat Lotto er uit haalt, 19e met Henri Vandenabeele...quote:Op zondag 4 mei 2025 12:28 schreef Faraday01 het volgende:
Nog 671 punten verschil en dan moet Romandie nog komen
Lotto staat 7500 punten voor op de streep, die zijn veiligquote:Op zondag 4 mei 2025 12:49 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Als je dan ziet wat Lotto er uit haalt, 19e met Henri Vandenabeele...
Eens, maar wie moeten de punten gaan scoren. Van Uden komt ook niet vooruit in de sprint. Onley valt in zijn tweede blok niet mee dus dan heb je alleen nog Poole en Bardet voor de komende 4-6 weken.quote:Op zondag 4 mei 2025 12:42 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Ze kunnen zich beter op Cofidis richten, maar die hebben met een miljoen koersen in Frankrijk ook een groot voordeel.
Dit jaar wel inderdaad, maar gaat meer over huidige niveau van de ploeg.quote:Op zondag 4 mei 2025 12:51 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Lotto staat 7500 punten voor op de streep, die zijn veilig
Ze gaan het niet halen. Tenzij ze ineens een wederopstanding beleven in een grote ronde zoals met VDB580 en Bardet vorig jaar in de Tour, maar ik zie t somber voor ze in.quote:Op zondag 4 mei 2025 12:54 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Eens, maar wie moeten de punten gaan scoren. Van Uden komt ook niet vooruit in de sprint. Onley valt in zijn tweede blok niet mee dus dan heb je alleen nog Poole en Bardet voor de komende 4-6 weken.
Het lijkt mij ook niet dat ze gaan halen.quote:Op zondag 4 mei 2025 12:54 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Eens, maar wie moeten de punten gaan scoren. Van Uden komt ook niet vooruit in de sprint. Onley valt in zijn tweede blok niet mee dus dan heb je alleen nog Poole en Bardet voor de komende 4-6 weken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |