Ja peuter is ruim 2,5 dus op zich verwacht ik wel dat het goed gaat. Maar zag er idd ook één met dieren, die lijkt me fijner voor als ik verwacht dat ze er alleen mee speelt.quote:Op maandag 9 juni 2025 20:05 schreef margaretha_01 het volgende:
Hou oud is je dreumes? Onze peuter is nu 26 maanden en heeft er echt plezier van. Voor een dreumes zou het nog net iets te moeilijk kunnen zijn om helemaal alleen mee te spelen en er zijn dus inderdaad deeltjes die klein genoeg zijn om makkelijk in de mond te stoppen.
Maar er zijn ook van die sets met alleen maar grotere stukjes, zoals die met dinosaurussen.
Wat wel een probleem zou kunnen zijn als je dreumes alleen achterin de auto zit, is dat de stukjes natuurlijk makkelijk op de grond kunnen vallen en dat er dan om gejammerd wordt!
:p
https://www.bol.com/nl/nl(...)uw/9300000186283356/quote:Op dinsdag 10 juni 2025 08:56 schreef Bami het volgende:
[..]
Ja peuter is ruim 2,5 dus op zich verwacht ik wel dat het goed gaat. Maar zag er idd ook één met dieren, die lijkt me fijner voor als ik verwacht dat ze er alleen mee speelt.
Zo'n montessori tasje heb ik ook naar zitten kijken, de laatste keer dat ik zocht vond ik ze of heel duur of alleen bij amazon te krijgen en daar bestel ik liever niet. Maar we hebben nu sowieso ook een koptelefoon voor haar, dan kan ik mooi tsjoe tsjoe wa of het dikkie dik luisterboek op repeat zetten zonder dat wij ook steeds mee mogen genieten.
De link doet het niet bij mij, maar ik ben wel benieuwd.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 12:42 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
https://www.bol.com/nl/nl(...)uw/9300000186283356/
Deze hebben wij.
1 | https://www.bol.com/nl/nl/p/montiplay-montessori-speelgoed-sensorisch-speelgoed-activiteitenbord-busy-board-montessori-voor-thuis-educatief-geelblauw/9300000186283356/?bltgh=a5f1bd70-96e0-4be8-b815-24bd56f51e5e.ProductList_Middle.6.ProductTitle |
Ik kende het niet, maar hier kreeg peuter die voor haar verjaardag. Dus misschien een tip voor de bijna-jarige peuters voor op de lijst.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 08:56 schreef Bami het volgende:
[..]
Zo'n montessori tasje heb ik ook naar zitten kijken, de laatste keer dat ik zocht vond ik ze of heel duur of alleen bij amazon te krijgen en daar bestel ik liever niet. Maar we hebben nu sowieso ook een koptelefoon voor haar, dan kan ik mooi tsjoe tsjoe wa of het dikkie dik luisterboek op repeat zetten zonder dat wij ook steeds mee mogen genieten.
Welke hebben jullie?quote:Op dinsdag 10 juni 2025 14:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik kende het niet, maar hier kreeg peuter die voor haar verjaardag. Dus misschien een tip voor de bijna-jarige peuters voor op de lijst.
Mijn peuter vindt het tasje geweldig, doet er veel mee. Onze dreumes is ook al bezig ermee
Ditquote:Op dinsdag 17 juni 2025 10:19 schreef douche-eendje het volgende:
Ja, op de opvang gaat ze zelf naar de wc. Thuis verwacht ze hulp van onsen ze schijnt daar wel te kunnen luisteren
'Ja van jouw kind kunnen we er wel 10 hebben, ze is zo leuk en gezellig op de groepquote:Op dinsdag 17 juni 2025 10:32 schreef eponine het volgende:
[..]
Dit![]()
En op de opvang is ze heel meewerkend en zo. Thuis daarentegen…
Dat dus!quote:Op dinsdag 17 juni 2025 11:04 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
'Ja van jouw kind kunnen we er wel 10 hebben, ze is zo leuk en gezellig op de groep'
terwijl ze thuis een karakter heeft waar Putin en Trump nog bang van zouden kunnen worden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |