abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217564360
quote:
2s.gif Op woensdag 7 mei 2025 08:26 schreef Gunner het volgende:

[..]
We hebben het er wel over na het zien van de echte gameplay trailers wat voor mij is wat we nu gezien hebben dat niet. :)
Volgens mij staat Rockstar er om bekend dat trailers niet oppimpen maar dat het altijd gaat om de engine zelf.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_217564378
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2025 09:22 schreef Redbullkid het volgende:

[..]
Precies dit.
Ik betaal niet voor elk spel 100 euro. Maar een spel die het waard is en waar echt veel moeite in gestoken is?
Geen probleem.

Omgerekend 1 euro per uur vermaak (waarschijnlijk speel ik hem meer dan 100 uur dus nog goedkoper).
Waar ik meer aan irriteer is aan die games waar je continue content packs voor moet kopen.
pi_217564409
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2025 06:13 schreef raptorix het volgende:

[..]
zelfs als het 500 euro zou kosten zou ik daar geen enkele moeite mee hebben.
Koekoek
  woensdag 7 mei 2025 @ 09:45:26 #179
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_217564433
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2025 23:40 schreef Elan het volgende:

[..]
Het is niet een of andere analist het is de algemene consensus onder deskundigen dat als er 1 nou game is die het prijsniveau omhoog kan stuwen het GTA6
is. En nu is Nintendo ze al voor gegaan plus de game komt pas volgend jaar uit

Ze gaan geen kopie minder verkopen als ze die game 100 piek maken omdat iedereen hem toch wel wil spelen. Als ze weer 200 miljoen exemplaren verkopen gaat dat dus al snel over een miljard of 6. Dat geld gaan ze echt niet laten liggen. Zoals Nintendo het kan maken om games duur te maken kan Rockstar vragen wat ze willen. Mensen betalen voor kwaliteit. .

Het is geen Ubisoft die zijn games na 2 weken al in de sale moet gooien omdat het weer eens tegenviel qua verkopen.
Die prijzen van Nintendo zijn wel aardig belachelijk, die kunnen niet schuilen achter het argument dat er zoveel meer development in die games zit of zo.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
  Eindredactie Games woensdag 7 mei 2025 @ 10:24:30 #180
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_217564714
quote:
2s.gif Op woensdag 7 mei 2025 08:26 schreef Gunner het volgende:

[..]
We hebben het er wel over na het zien van de echte gameplay trailers wat voor mij is wat we nu gezien hebben dat niet. :)
Het is per definitie geen gameplay want gameplay zou een third-person view zijn van Jason of Lucia waarbij zichtbaar input gegeven wordt aan het speelbare personage. Maar het is wél ingame footage, net zoals eerdere trailers, waarbij Rockstar op puike wijze met slim camerawerk en "slice of life" animaties een cinematic spektakel neerzet.

Anyway, mega hyped natuurlijk. Ik ben vooral heel nieuwsgierig hoe Euphoria werkt in GTA VI, de physics engine. Eén van m'n favoriete aspecten sinds GTA IV zijn de physics die in sommige opzichten in IV (en RDR1/Max Payne 3) op hun best waren en in GTA V/RDR2 weer wat 'toned down' waren.

Hoop ook op uitgebreidere H2H combat, je zag een stukje van Julia die op een bokszak los ging, misschien is dat een indicatie dat er wat extra aandacht is voor unarmed knokken. In TBoGT kreeg dat ook wat extra liefde met die cagefights, hopelijk zijn er weer vergelijkbare side activities.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  woensdag 7 mei 2025 @ 10:30:40 #181
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_217564741
quote:
14s.gif Op woensdag 7 mei 2025 10:24 schreef 2dope het volgende:
Het is per definitie geen gameplay want gameplay zou een third-person view zijn
Precies! In mijn beleving zijn de cut-scene trailers toch wat minder dan de gameplay. Neemt niet weg dat ik er wel hoge verwachtingen van heb.
Where law ends, tyrrany begins.
  Eindredactie Games woensdag 7 mei 2025 @ 10:31:31 #182
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_217564746
Vraag blijft natuurlijk ook wanneer de PC-versie komt. Bij GTA IV was dat pas anderhalf jaar na console release -O- Die games zijn zo heerlijk te modden
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_217564758
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2025 06:15 schreef raptorix het volgende:

[..]
70/80? Ben je een mega speedrun van plan dan ;)
:D
Story ben je op zich wel snel klaar mee.
Online ga ik hoe gruwelijk de game ook is nooit meer zoveel tijd in steken als in V.

Tenzij er weer een pandemie uitbreekt, dan heel misschien. Qua gaming was dat wel zo'n beetje m'n go to samen met Warzone.

Omdat de game al relatief lang bestond was die toen al enorm uitgebreid met updates in de vorm van extra heists, auto's en jobs. Lijkt me sterk dat de VI al direct start met zo mega veel content. Vond het vooral leuk om alles te hebben (Nachtclub, bunker, Facility, Autoshop, motorclub etc) en natuurlijk de dure auto's :9 .
blablablabla
pi_217564784
quote:
2s.gif Op woensdag 7 mei 2025 10:31 schreef 2dope het volgende:
Vraag blijft natuurlijk ook wanneer de PC-versie komt. Bij GTA IV was dat pas anderhalf jaar na console release -O- Die games zijn zo heerlijk te modden
GTA V kwam 1,5 jaar later, RDR2 kwam een jaar later dus VI een half jaar? :P
pi_217564807
quote:
16s.gif Op woensdag 7 mei 2025 09:45 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
Die prijzen van Nintendo zijn wel aardig belachelijk, die kunnen niet schuilen achter het argument dat er zoveel meer development in die games zit of zo.
Wat is belachelijk? Mensen betalen het er voor. Het argument voor hun is wij leveren kwaliteit en kwaliteit is duur.

Uit onderzoek van Bloomberg blijkt dat als er onverhoopt een recessie uitbreekt mensen zo'n beetje als allerlaatste gaan bezuinigen op entertainment.

Je ziet ook dat zo'n EA FC wat eigenlijk gewoon een jaarlijkse update is qua gameplay van zijn voorganger en wat qua verdienmodel 90% leunt op Ultimate Team alsnog al 80 euro kost. Nogmaals je kan het duur vinden maar mensen hebben het er voor over. Daarbij zie ff hoe duur al het andere in je leven is geworden de afgelopen 5 jaar. Is het dan echt onrealistisch wat ze vragen?
blablablabla
  Eindredactie Games woensdag 7 mei 2025 @ 11:05:42 #186
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_217564912
quote:
2s.gif Op woensdag 7 mei 2025 10:30 schreef Gunner het volgende:

[..]
Precies! In mijn beleving zijn de cut-scene trailers toch wat minder dan de gameplay. Neemt niet weg dat ik er wel hoge verwachtingen van heb.
Ik denk dat we qua graphics echt kunnen verwachten dat het er zo uitziet. Alle trailers van "3D" GTA-games waren in-game footage. RDR2 was absurd mooi en die game is 7 jaar oud, de doorontwikkeling van de RAGE-engine van R* heeft sindsdien echt niet stilgestaan. Maar het blijven inderdaad (in-game, non-prerendered) cut-scenes wat het doortrekken naar gameplay wat lastiger maakt.

Dat gezegd hebbende, alle filmpjes/cutscenes in GTA V en RDR2 waren ook in-game. Als je in de nieuwe trailer kijkt vanaf 0:23, dan zie je Jason van z'n balkon naar binnen lopen - ik denk dat dit zo'n typisch moment is dat een cutscene naadloos overgaat in gameplay zoals we dat ook uit de vorige games kennen. 0:23 tot 0:26 is denk ik momenteel het dichtst bij gameplay footage wat we zien :P Maar die "seamless" switch van cut-scene naar gameplay is wederom een aspect waar uit je kunt opmaken dat wat we zien in de trailer écht de wereld is waar we straks in rondsjauwen :9~
  woensdag 7 mei 2025 @ 11:06:24 #187
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_217564914
quote:
Nogmaals je kan het duur vinden maar mensen hebben het er voor over.
Dus omdat mensen geen standaarden hebben en klaarliggen om geneukt te worden is het goed?

Fc25 is goed omdat mensen het kopen?
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  Eindredactie Games woensdag 7 mei 2025 @ 11:06:54 #188
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_217564919
quote:
2s.gif Op woensdag 7 mei 2025 10:38 schreef Drankster het volgende:

[..]
GTA V kwam 1,5 jaar later, RDR2 kwam een jaar later dus VI een half jaar? :P
Fingers crossed daddy. Jij bent geen pc-gamert of wel? Ik zie mezelf GTA VI ook wel weer 3x aanschaffen uiteindelijk, GTA V volgens mij 4 keer gekocht door de jaren heen :')

[ Bericht 0% gewijzigd door 2dope op 07-05-2025 11:15:55 ]
  woensdag 7 mei 2025 @ 11:07:58 #189
459912 FlippingCoin
pi_217564928
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2025 10:43 schreef Elan het volgende:

[..]
Wat is belachelijk? Mensen betalen het er voor. Het argument voor hun is wij leveren kwaliteit en kwaliteit is duur.

Uit onderzoek van Bloomberg blijkt dat als er onverhoopt een recessie uitbreekt mensen zo'n beetje als allerlaatste gaan bezuinigen op entertainment.

Je ziet ook dat zo'n EA FC wat eigenlijk gewoon een jaarlijkse update is qua gameplay van zijn voorganger en wat qua verdienmodel 90% leunt op Ultimate Team alsnog al 80 euro kost. Nogmaals je kan het duur vinden maar mensen hebben het er voor over. Daarbij zie ff hoe duur al het andere in je leven is geworden de afgelopen 5 jaar. Is het dan echt onrealistisch wat ze vragen?
De enige reden waarom Nintendo die prijzen omhoog gooit is omdat men het toch wel neerlegt, en dat vind ik belachelijk. ITT bij GTA 6 waar je een enorm verschil ziet met het voorgaande deel, met een enorm lang ontwikkeltraject.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
pi_217564953
quote:
2s.gif Op woensdag 7 mei 2025 11:06 schreef 2dope het volgende:
ger crossed daddy. Jij bent geen pc-gamert of wel? Ik zie mezelf GTA VI ook wel weer 3x aanschaffen uiteindelijk, GTA V volgens mij 4 keer gekocht door de jaren heen
Niet meer. Tot 2015 ergens wel maar dat was me echt te veel gedoe met drivers die niet werkte (AMD Radeon HD xxxx hell). Het was te veel tweaken, ik wilde gewoon plug and play. Skyrim modden tot je PC niet meer kon was wel echt leuk.

Nu PS5 Pro en een Series X. Zit wel aan een Steamdeck te denken voor de cozy games en emulaten. :P
pi_217564956
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2025 10:33 schreef Elan het volgende:

[..]
:D
Story ben je op zich wel snel klaar mee.
Online ga ik hoe gruwelijk de game ook is nooit meer zoveel tijd in steken als in V.

Tenzij er weer een pandemie uitbreekt, dan heel misschien. Qua gaming was dat wel zo'n beetje m'n go to samen met Warzone.

Omdat de game al relatief lang bestond was die toen al enorm uitgebreid met updates in de vorm van extra heists, auto's en jobs. Lijkt me sterk dat de VI al direct start met zo mega veel content. Vond het vooral leuk om alles te hebben (Nachtclub, bunker, Facility, Autoshop, motorclub etc) en natuurlijk de dure auto's :9 .
Grappig exact zelfde hier, ik ben zo rond 2005 gestopt met gamen, en tijdens Pandemie weer een fatsoenlijke PC gekocht en idd GTA V helemaal stuk gespeelt, de SP is bij GTA idd niet zo heel lastig, zelfs voor een matige players zoals ik ;)
  Moderator woensdag 7 mei 2025 @ 11:23:34 #192
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_217565026
Ben benieuwd naar een nieuwe versie van de Map als alle screenshots en beelden helemaal uitgevogeld zijn van deze nieuwe trailer

pi_217565043
quote:
16s.gif Op woensdag 7 mei 2025 11:07 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
De enige reden waarom Nintendo die prijzen omhoog gooit is omdat men het toch wel neerlegt, en dat vind ik belachelijk. ITT bij GTA 6 waar je een enorm verschil ziet met het voorgaande deel, met een enorm lang ontwikkeltraject.
Lekker makkelijk geredeneerd.

Het zal eerder zijn vanwege inflatie en met name sterk stijgende lonen. De meeste mensen zijn er flink op vooruit gegaan de afgelopen jaren dus dat ook binnen de creatieve sector van toepassing zijn.

En dan nog is 80 of 100 euro relatief goedkoop voor het aantal uren wat je in zo'n game stopt. Nintendo maakt net als Rockstar gewoon hele goede games over het algemeen. Niemand dwingt je ook om die games te kopen dus ik snap het hele issue niet.
blablablabla
  woensdag 7 mei 2025 @ 11:27:14 #194
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_217565045
quote:
16s.gif Op woensdag 7 mei 2025 11:07 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
Precies. Het heeft niks met 'kwaliteit' of 'inflatie' te maken.

Het is graaiflatie.
  woensdag 7 mei 2025 @ 11:27:46 #195
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_217565049
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2025 11:27 schreef Elan het volgende:

[..]

Het zal eerder zijn vanwege inflatie en met name sterk stijgende lonen. De meeste mensen zijn er flink op vooruit gegaan de afgelopen jaren dus dat ook binnen de creatieve sector van toepassing zijn.

En dan nog is 80 of 100 euro relatief goedkoop voor het aantal uren wat je in zo'n game stopt. Nintendo maakt net als Rockstar gewoon hele goede games over het algemeen. Niemand dwingt je ook om die games te kopen dus ik snap het hele issue niet.
Nintendo heeft biljarden winst gemaakt se afgelopen jaren.

Ze zitten idd op droog brood en verdienen het om gesteund te worden!
pi_217565271
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2025 11:27 schreef MMaRsu het volgende:

[..]
Precies. Het heeft niks met 'kwaliteit' of 'inflatie' te maken.

Het is graaiflatie.
Mwah, volgens mij was de prijs van een PS3 spel zo'n 20 jaar geleden ook al 60 euro. Ik heb laatste nog Kingdom Come Deliverance II op de PS5 nieuw gekocht voor 60 euro. Nog verder terug; toen ik nog een NES en SNES had betaalde ik voor mijn gevoel ook makkelijk 120 gulden voor een nieuwe game. Dat was in de jaren '80 en '90.

Dat games nu langzaam iets duurder worden is haast onvermijdelijk denk ik.
PWBF
  woensdag 7 mei 2025 @ 11:48:54 #197
459912 FlippingCoin
pi_217565356
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2025 11:27 schreef Elan het volgende:

[..]

Ik vind de prijzen belachelijk, en ik koop de games niet, het enige probleem dat er bestaat is dat jij die mening niet kan accepteren. :|W
pi_217565481
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2025 11:27 schreef MMaRsu het volgende:

[..]
Nintendo heeft biljarden winst gemaakt se afgelopen jaren.

Ze zitten idd op droog brood en verdienen het om gesteund te worden!
Omdat ze blijkbaar goede shit maken die mensen graag willen. Je zou het misschien niet verwachten maar het is een verdienmodel wat die gamemakers hanteren, geen liefdadigheidsinstelling.

En nogmaals jouw salaris is er waarschijnlijk ook op vooruit gegaan. Jij of je baas rekent ook hogere prijzen aan je klanten voor de geleverde diensten of goederen.
Nintendo staat aan de vooravond van een nieuwe consolegeneratie en GTA komt pas volgend jaar uit. Het is ook een beetje voorsorteren wat ze doen.
blablablabla
pi_217565536
quote:
16s.gif Op woensdag 7 mei 2025 11:48 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
Ik vind de prijzen belachelijk, en ik koop de games niet, het enige probleem dat er bestaat is dat jij die mening niet kan accepteren. :|W
Weet je wat pas belachelijk is? Je druk maken over de prijzen van spullen die je überhaupt niet van plan bent te kopen.
blablablabla
  woensdag 7 mei 2025 @ 12:01:48 #200
459912 FlippingCoin
pi_217565544
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2025 12:00 schreef Elan het volgende:

[..]
Weet je wat pas belachelijk is? Je druk maken over de prijzen van spullen die je überhaupt niet van plan bent te kopen.
Je mening geven <> je druk maken

:lijstje:
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')