na die gta6 trailer doet dit denken aan ps2 era lolquote:
Waarom? Rdr2 trailer ziet er uitzoals de gamequote:Op dinsdag 6 mei 2025 20:37 schreef Document1 het volgende:
Die trailer is welhelaas wordt de werkelijkheid waarschijnlijk
Beter zelfs. Zelfde voor V. Michael lijkt een crackhead in de trailer.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 20:37 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Waarom? Rdr2 trailer ziet er uitzoals de game
Ja bizar he?quote:Op dinsdag 6 mei 2025 20:33 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
na die gta6 trailer doet dit denken aan ps2 era lol
Kijk, ik ben wel een van die figuren die diep teleurgesteld is in V. Ik vind de uitwerking van 3 speelbare karakters maar meh en het feit dat er nooit DLC is geweest voor de SP vind ik persoonlijk de grootste middelvinger die ze fans van het eerste uur konden geven. De trailer van V was ookquote:Op dinsdag 6 mei 2025 20:37 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Waarom? Rdr2 trailer ziet er uitzoals de game
Ben ik het totaal niet mee eens. In mijn ogen een van de beste games ever! Verhaal, graphicks ( wat Rockstar destijds nog uit de xbox 360 kon persen ) 3 personages, de Heists.. en dan nog de online mode en vooral de Heists online missies ( al kwamen die wel erg laat ) Het aantal uren die ik in die game heb zitten. En dan nog eens de xbox one upgrade waar ik toch weer 60 euro voor ging neerleggen.... ach al kost deze game 100 euro, hij komt zeker dag 1.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 21:11 schreef Document1 het volgende:
[..]
Kijk, ik ben wel een van die figuren die diep teleurgesteld is in V. Ik vind de uitwerking van 3 speelbare karakters maar meh en het feit dat er nooit DLC is geweest voor de SP vind ik persoonlijk de grootste middelvinger die ze fans van het eerste uur konden geven. De trailer van V was ookmaar uiteindelijk viel het spel gewoon tegen.
Dat mag en velen zijn het met je eens.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 21:17 schreef egelhond het volgende:
[..]
Ben ik het totaal niet mee eens. In mijn ogen een van de beste games ever! Verhaal, graphicks ( wat Rockstar destijds nog uit de xbox 360 kon persen ) 3 personages, de Heists.. en dan nog de online mode en vooral de Heists online missies ( al kwamen die wel erg laat ) Het aantal uren die ik in die game heb zitten. En dan nog eens de xbox one upgrade....
31 miljoen.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 19:47 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Inmiddels 18.298.244 weergaven, 4 uur geleden
Het is niet een of andere analist het is de algemene consensus onder deskundigen dat als er 1 nou game is die het prijsniveau omhoog kan stuwen het GTA6quote:Op dinsdag 6 mei 2025 20:12 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Nintendo zijn een stel greedy bastards. Want ze weten dat Nintendo fans morons zijn die sowieso geld over de balk smijten. 90 euro voor een fysieke Mario Kart hahahaha flikker toch op. De casuals gaan dat er ook niet voor neertellen zodat hun kindje met de nieuwe Switch aan de slag kan.
En ja. Want Online gaat hun het meeste geld opleveren, en mensen moeten goedkoop in online kunnen komen.
Nogmaals de enige die heeft gezegd dat GTA 6 gaat komen is 1 of andere fucking analyst. Who cares dude, letterlijk gebaseerd op niks.
Ga je echt 100 euro betalen voor een spelquote:Op dinsdag 6 mei 2025 23:40 schreef Elan het volgende:
[..]
Het is niet een of andere analist het is de algemene consensus onder deskundigen dat als er 1 nou game is die het prijsniveau omhoog kan stuwen het GTA6
is. En nu is Nintendo ze al voor gegaan plus de game komt pas volgend jaar uit
Ze gaan geen kopie minder verkopen als ze die game 100 piek maken omdat iedereen hem toch wel wil spelen. Als ze weer 200 miljoen exemplaren verkopen gaat dat dus al snel over een miljard of 6. Dat geld gaan ze echt niet laten liggen. Zoals Nintendo het kan maken om games duur te maken kan Rockstar vragen wat ze willen. Mensen betalen voor kwaliteit. .
Het is geen Ubisoft die zijn games na 2 weken al in de sale moet gooien omdat het weer eens tegenviel qua verkopen.
Ik hoop natuurlijk dat jij gelijk hebt, en wat je zegt t.a.v. online en dat ze meer sharkcards willen slijten zit er wel wat in maar ik vermoed dat ze beide aspecten gaan uitmelken tot de max.quote:Op woensdag 7 mei 2025 00:02 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ga je echt 100 euro betalen voor een spelcmon bro, ik vind dat echt zwaar zwak als je dan toch overstag gaat, terwijl je weet dat je gewoon genaaid word.
Net zoals met die Nintendo fans die Mario Kart voor 90 euro gaan kopen.
Dit spel gaat geen 100 euro kosten, mark my words.
Het is wel alsof sommige mensen WILLEN dat het 100 euro gaat kosten
Als je inflatie meerekent zou GTA5 nu ook 90 euro kosten, nou nou nou!quote:Op woensdag 7 mei 2025 00:02 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ga je echt 100 euro betalen voor een spelcmon bro, ik vind dat echt zwaar zwak als je dan toch overstag gaat, terwijl je weet dat je gewoon genaaid word.
Net zoals met die Nintendo fans die Mario Kart voor 90 euro gaan kopen.
Dit spel gaat geen 100 euro kosten, mark my words.
Het is wel alsof sommige mensen WILLEN dat het 100 euro gaat kosten
70/80? Ben je een mega speedrun van plan danquote:Op woensdag 7 mei 2025 01:19 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik hoop natuurlijk dat jij gelijk hebt, en wat je zegt t.a.v. online en dat ze meer sharkcards willen slijten zit er wel wat in maar ik vermoed dat ze beide aspecten gaan uitmelken tot de max.
En ja ik zou persoonlijk ook zo 100 betalen, 150 ook omdat die game zo gruwelijk gaat worden. Zelfde met Mario Kart. Ik wil dat gewoon hebben omdat het een dikke game is.
En we worden overal genaaid toch? De Xboxen ook weer zomaar 100 piek duurder, alsof het allemaal niks is.
Aan de andere kant betaalden we voor Streetfighter op de SNES ook al 200 gulden in de SNES era, ga dat eens omrekenen plus inflatie dan kostte die destijds ook al 250 euro.
Vind het persoonlijk niet erg als goede games duur zijn want je gaat er zo met gemak 70/80 uur in steken.
We hebben het er wel over na het zien van de echte gameplay trailers wat voor mij is wat we nu gezien hebben dat niet.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 19:02 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Fout, zie RDR2 trailers. Gameplay ziet er beter uit dan de trailers.
Precies dit.quote:Op woensdag 7 mei 2025 01:19 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik hoop natuurlijk dat jij gelijk hebt, en wat je zegt t.a.v. online en dat ze meer sharkcards willen slijten zit er wel wat in maar ik vermoed dat ze beide aspecten gaan uitmelken tot de max.
En ja ik zou persoonlijk ook zo 100 betalen, 150 ook omdat die game zo gruwelijk gaat worden. Zelfde met Mario Kart. Ik wil dat gewoon hebben omdat het een dikke game is.
En we worden overal genaaid toch? De Xboxen ook weer zomaar 100 piek duurder, alsof het allemaal niks is.
Aan de andere kant betaalden we voor Streetfighter op de SNES ook al 200 gulden in de SNES era, ga dat eens omrekenen plus inflatie dan kostte die destijds ook al 250 euro.
Vind het persoonlijk niet erg als goede games duur zijn want je gaat er zo met gemak 70/80 uur in steken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |