Dus vanavond niet weer De Grote Tuigverbouwing van Scheveningen?quote:Op vrijdag 2 mei 2025 14:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Iedereen niet teveel kattenkwaad uithalen het komp allemaal wel goed.
Is geen caramel sutraquote:
Nog maar een paar nachtjesquote:Op vrijdag 2 mei 2025 14:38 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik moet nog even linkse kattenkwaad gaan uithalen vandaag
Misschien toch maar weer de zweep in ere herstellen.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 14:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dus vanavond niet weer De Grote Tuigverbouwing van Scheveningen?
wat ga je doenquote:Op vrijdag 2 mei 2025 14:38 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik moet nog even linkse kattenkwaad gaan uithalen vandaag
Vuurwerk mag niet he?quote:Op vrijdag 2 mei 2025 14:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wat ga je doen
Rotjes naar Faber gooien?
Maar kattekwaad en deugen gaan vaak matig samen dus kijk uitquote:
Dit deugt niet.quote:
Lientje bombarderen met poep ofzoquote:Op vrijdag 2 mei 2025 14:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Maar kattekwaad en deugen gaan vaak matig samen dus kijk uit
9005 hierquote:Op vrijdag 2 mei 2025 14:55 schreef Dr_Flash het volgende:
EN weer thuis6156 stapjes. Nog niet echt genoeg.
250-ish maarquote:Op vrijdag 2 mei 2025 14:05 schreef essnhills het volgende:
Gelukkig krijg ik straks een hoop geld terug van de belastingdienst. Kan ik het renteverlies opvangen
denk jeuk want je mag niet krabbenquote:Op vrijdag 2 mei 2025 15:03 schreef Ama het volgende:
Mijn vinger doet niet echt pijn maar jeukt wel vaak. Ik weet niet zo goed wat ik nou irritanter vind.
Ik moest vandaag iets bezorgen bij het voormalige pand van de Belastingdienstquote:Op vrijdag 2 mei 2025 14:05 schreef essnhills het volgende:
Gelukkig krijg ik straks een hoop geld terug van de belastingdienst. Kan ik het renteverlies opvangen
quote:Op vrijdag 2 mei 2025 15:18 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik moest vandaag iets bezorgen bij het voormalige pand van de Belastingdienst
Iets met dichtbij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |