Komt ervan als je chemische kutshampoo gebruikt, liefst nog de goedkoopste van de Action.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 08:33 schreef roos94 het volgende:
Ik zie echt heel veel mannen eind 20 met al enorme inhammen of begin dertig die gewoon al kaal zijn.Kun je niet veel aan doen, is vaak wel onaantrekkelijk imo.
Nou voor zover mijn kennis reikt is dat gewoon te danken aan mother nature hoor.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 08:35 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Komt ervan als je chemische kutshampoo gebruikt, liefst nog de goedkoopste van de Action.
dus dan mogen we het alleen nog daarover hebben want hij is niets anders dan zijn ziekte>?quote:Op vrijdag 2 mei 2025 09:38 schreef Gehakt_bal het volgende:
Je weet dat Martijn ernstig ziek is? En vermoedelijk dit jaar nog zal overlijden?
Geen angst maat. Gewoon het scheerapparaat eroverheenquote:Op vrijdag 2 mei 2025 08:42 schreef Marsenal het volgende:
Kaal worden of dun haar krijgen is ook wel al lang een angst van mij.
Ja en ja. En nu?quote:Op vrijdag 2 mei 2025 09:38 schreef Gehakt_bal het volgende:
Je weet dat Martijn ernstig ziek is? En vermoedelijk dit jaar nog zal overlijden?
Huh?quote:Op vrijdag 2 mei 2025 09:39 schreef roos94 het volgende:
[..]
dus dan mogen we het alleen nog daarover hebben want hij is niets anders dan zijn ziekte>?
Ja dat weet iedereenquote:Op vrijdag 2 mei 2025 10:08 schreef Gehakt_bal het volgende:
[..]
Huh?
Ik vroeg me alleen af of je wist dat hij ziek was.
Dat wist ik niet!quote:Op vrijdag 2 mei 2025 10:08 schreef Gehakt_bal het volgende:
[..]
Huh?
Ik vroeg me alleen af of je wist dat hij ziek was.
Gaat Martijn Krabbe dood? Wat heeft ie dan?quote:Op vrijdag 2 mei 2025 09:38 schreef Gehakt_bal het volgende:
Kanker.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 10:34 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Gaat Martijn Krabbe dood? Wat heeft ie dan?
Martijn Krabbé heeft uitgezaaide longkanker. Dat heeft de televisiepresentator in een bericht op Instagram bekendgemaakt. "Ik heb longkanker op rechts met een uitzaaiing in de hersenhelft op links. In het laatste stadium en zonder kans op genezing."quote:
Ik zag hem laatst in een programma.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 11:02 schreef Gehakt_bal het volgende:
[..]
Martijn Krabbé heeft uitgezaaide longkanker. Dat heeft de televisiepresentator in een bericht op Instagram bekendgemaakt. "Ik heb longkanker op rechts met een uitzaaiing in de hersenhelft op links. In het laatste stadium en zonder kans op genezing."
https://nos.nl/artikel/25(...)der-kans-op-genezing
Wat heeft dat met dit topic te maken dan?quote:Op vrijdag 2 mei 2025 09:38 schreef Gehakt_bal het volgende:
Het heeft met Martijn te maken.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 12:34 schreef 111210 het volgende:
[..]
Wat heeft dat met dit topic te maken dan?
Denk dat veel mannen een moord doen voor deze haarlijn.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 12:35 schreef Marsenal het volgende:
[..]
En dan zo'n haarlijn mee je graf in nemen
Ik zou toch niet willen ruilen met hemquote:Op vrijdag 2 mei 2025 14:08 schreef roos94 het volgende:
[..]
Denk dat veel mannen een moord doen voor deze haarlijn.
Zou kunnen maar denk dat dit natuurlijk is(van martijn)quote:Op zaterdag 3 mei 2025 07:17 schreef Invisibli het volgende:
De meeste tv bekendheden die inhammen krijgen gaan naar de haarimplantatenshop.
Van heel veel gehoord dat ze dat doen.
Waar dat vroeger nog een taboe was en alleen gerard joling bijvoorbeeld ervoor uit kwam dat ie nephaar had, is de techniek ondertussen zo dat ze haar van andere plekken halen en implanteren. Is voor iedereen die die in de schijnwerpers staat een must have volgens mij want ze willen er goed uit blijvn zien.
Moet je voor die tijd al wel een vrouw hebben gescoord want eenmaal kaal slinken je kansen aanzienlijk.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 09:59 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Geen angst maat. Gewoon het scheerapparaat eroverheen
Je ziet gewoon dat alles fake is aan deze man.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 22:52 schreef Evangelion het volgende:
Ik wil de haarlijn en grijsheid van Ted Danson op zijn leeftijd
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |