Precies. Een kort door de bocht afgeraffeld seizoen.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 17:41 schreef freaky40 het volgende:
https://lovereality.nl/ma(...)everingen-te-missen/ Wat wij al zeiden toen we het voor het eerst zagen. Er missen hele delen omdat er toevallig geen camera in de buurt was. Daarom zou het gewoon wenselijk zijn als je daar 24/7 streams op zet zodat er geen beelden verloren gaan. Ze draaien die weekends blijkbaar gewoon met een camera/geluidsman team en geen vaste camera zoals bij een Big Brother of De Bondgenoten. Dan ontgaat je niets het zou het e.e.a. ook wat meer in perspectief kunnen zetten wat sowieso beter zou zijn voor het programma.
Omdat vrouwen graag steun zoeken bij andere vrouwen die ongeveer hetzelfde hebben meegemaakt. Vooral de vrouwen met de geflopte huwelijken zoeken elkaar op om samen lekker te zeiken over hun ex-man. het liefst nog met een homo daarbij.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 22:44 schreef W00fer het volgende:
Wat ergens wel sneu is dat de dames van vorige en huidige seizoenen zo met elkaar klitten (als ik Instagram mag geloven) en de bro's dat niet doen. Al is het maar om een potje te zeiken hoe ze weggezet werden.
Of zouden de MAFS dames meedoen om vooral vriendinnen te maken?
Maar hoezo meegemaakt. Het is geen oorlogswond? Het is in 6 weken tijd opgenomen en inmiddels al 5 maanden geleden. Waarbij ze aangaven dat ze hun partner amper kenden en aan de andere kant elke keer roepen dat het "zo'n rollercoaster is". Dat weet je van te voren?quote:Op zaterdag 10 mei 2025 23:12 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Omdat vrouwen graag steun zoeken bij andere vrouwen die ongeveer hetzelfde hebben meegemaakt. Vooral de vrouwen met de geflopte huwelijken zoeken elkaar op om samen lekker te zeiken over hun ex-man. het liefst nog met een homo daarbij.
Huh? Waarom vrouwen kunnen geen Porsche rijden?quote:Op zaterdag 10 mei 2025 20:16 schreef Gunner het volgende:
Zoooo dikke Porsche bij Femke.
Oh dat was allemaal voor de camera
Ze bleek de Porsche gehuurd te hebben om ermee aan te komen op het weekend.quote:Op zondag 11 mei 2025 11:59 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
Huh? Waarom vrouwen kunnen geen Porsche rijden?
Dat zeg ik toch helemaal nietquote:Op zondag 11 mei 2025 11:59 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
Vrouwen kunnen in zijn algemeenheid niet rijdenquote:Op zondag 11 mei 2025 11:59 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
Zeker wel. Ze is heel gewoon gebleven, deze sympathieke, succesvolle en knappe vrouw! Net zoals ze ook niets aan haar uiterlijk heeft laten doen, want ze is gewoon wie ze is, namelijk een authentieke, natuurlijke vrouw. Zo leuk he, dat je dan toch zo down to earth gebleven bent! Staat ze gewoon te luizen op school, deze gekke vrouw! Wat een lieverd. En helemaal geen kapsones en ze kijkt niet neer op de gewone man. Ze is zo van: Hé, maar ik heb ook maar gewoon geluk gehad dat ik zo succesvol en knap ben! Maar dat betekent niet dat ik me te goed voel voor jullie he??quote:Op zondag 11 mei 2025 13:21 schreef W00fer het volgende:
Het verhaal van Femke die zich voordoet als luizenmoeder op de basisschool vind ik niet echt passen bij haar ambitie als Housewives glamour met Porsche maar dat zal wel aan mij liggen.
Het 1 hoeft het ander niet uit te sluiten maar ligt niet in elkaars verlengde of wel?
Op tv is het eindgesprek met Björn en Marcella.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 19:22 schreef Rene het volgende:
Waar zitten we momenteel op TV? Want I. Just. Cant. Met. Dennis.!!!!
Deze doet meer pijn dan gemiddelde opmerking van Olofquote:Op zondag 11 mei 2025 15:39 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Zeker wel. Ze is heel gewoon gebleven, deze sympathieke, succesvolle en knappe vrouw! Net zoals ze ook niets aan haar uiterlijk heeft laten doen, want ze is gewoon wie ze is, namelijk een authentieke, natuurlijke vrouw. Zo leuk he, dat je dan toch zo down to earth gebleven bent! Staat ze gewoon te luizen op school, deze gekke vrouw! Wat een lieverd. En helemaal geen kapsones en ze kijkt niet neer op de gewone man. Ze is zo van: Hé, maar ik heb ook maar gewoon geluk gehad dat ik zo succesvol en knap ben! Maar dat betekent niet dat ik me te goed voel voor jullie he??
Zo is Femke. Onmogelijk om niet van haar te houden!
quote:Op woensdag 14 mei 2025 08:47 schreef verbijstering het volgende:
[..]
Deze doet meer pijn dan gemiddelde opmerking van Olof
Niet dat ik Olof's deelname heel integer vind, maar zijn opmerking "ik vertrouw het niet" snap ik wel.quote:Op zondag 11 mei 2025 15:39 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Zeker wel. Ze is heel gewoon gebleven, deze sympathieke, succesvolle en knappe vrouw! Net zoals ze ook niets aan haar uiterlijk heeft laten doen, want ze is gewoon wie ze is, namelijk een authentieke, natuurlijke vrouw. Zo leuk he, dat je dan toch zo down to earth gebleven bent! Staat ze gewoon te luizen op school, deze gekke vrouw! Wat een lieverd. En helemaal geen kapsones en ze kijkt niet neer op de gewone man. Ze is zo van: Hé, maar ik heb ook maar gewoon geluk gehad dat ik zo succesvol en knap ben! Maar dat betekent niet dat ik me te goed voel voor jullie he??
Zo is Femke. Onmogelijk om niet van haar te houden!
Inderdaad.quote:Op woensdag 14 mei 2025 10:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Niet dat ik Olof's deelname heel integer vind, maar zijn opmerking "ik vertrouw het niet" snap ik wel.
Bij beide heb ik t gevoel dat hun deelname niet voor de liefde was, maar voor de schnabbels.
Gelukkig pikt niet iedereen dit en gaat dat kaarsje zo uitgeblazen worden.quote:Op woensdag 14 mei 2025 10:32 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Inderdaad.
Femke wil in de spotlights als reallifesoaper of influencer, gok ik.
Olof wil zanger/presentator worden. Hij treedt nu ook al als zodanig op, begreep ik. Biedt zich aan in elk geval![]()
En die serieuze overgave en blikken richting de camera (ben ik in beeld?) tijdens zijn karaoke tijdens het koppelsweekend waren onverholen, wat deze ambitie betreft.
Nou, het verbaast me altijd enorm hoe oud-kandidaten, óók de algeheel verfoeide, er nog aardig wat schnabbels uit weten te sleuren. Er zijn altijd bedrijven en fabrikanten die gewoon een semi-bekend gezicht op de poster/bij hun product hebben willen staan, maakt niet uit wie.quote:Op woensdag 14 mei 2025 17:05 schreef Rene het volgende:
[..]
Gelukkig pikt niet iedereen dit en gaat dat kaarsje zo uitgeblazen worden.
Als je de tandenblekers, nagelsalons en andere shabby ondernemers meerekent kun je overal wel schnabbelen ja.quote:Op woensdag 14 mei 2025 19:32 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nou, het verbaast me altijd enorm hoe oud-kandidaten, óók de algeheel verfoeide, er nog aardig wat schnabbels uit weten te sleuren. Er zijn altijd bedrijven en fabrikanten die gewoon een semi-bekend gezicht op de poster/bij hun product hebben willen staan, maakt niet uit wie.
En tassen en kleding en cosmetica en sieraden en voedingssupplementen etc.quote:Op woensdag 14 mei 2025 19:54 schreef W00fer het volgende:
[..]
Als je de tandenblekers, nagelsalons en andere shabby ondernemers meerekent kun je overal wel schnabbelen ja.
Ja oke oke... er zijn teveel bedrijven zonder ruggegraat en enig vorm van een beetje klasse bij hun 'uithangborden'. Zelf zou ik wel drie keer nadenken aan wie ik me zou willem binden...quote:Op woensdag 14 mei 2025 20:13 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
En tassen en kleding en cosmetica en sieraden en voedingssupplementen etc.
Levert prima wat op hoor, voor een paar jaar. Ik zie op Insta echt deelnemers aan vanalles van jaaaaaren terug nog vanalles promoten. Ik denk dat we onderschatten hoe groot en lucratief het schnabbel- en productplacement-circuit is.
Ergens is dat ook ongelofelijk triest. Dat een flinke influencer met wat plaatjes op een app meer verdient dan een advocaat, een notaris of een andere belangrijke baan voor de maatschappij, waarvoor jaren gestudeerd is.quote:Op woensdag 14 mei 2025 20:13 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
En tassen en kleding en cosmetica en sieraden en voedingssupplementen etc.
Levert prima wat op hoor, voor een paar jaar. Ik zie op Insta echt deelnemers aan vanalles van jaaaaaren terug nog vanalles promoten. Ik denk dat we onderschatten hoe groot en lucratief het schnabbel- en productplacement-circuit is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |