Het was ook niet echt waarquote:Op donderdag 1 mei 2025 22:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik had best zonder deze informatie rustig verder kunnen leven.
Woei.quote:
Goorgonzolacirculatiequote:
Wat lees ik hier nou weer?quote:Op zaterdag 26 april 2025 10:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, daar ga ik sowieso pas weer aan beginnen richting september. @:4EverBlackEyed heeft ons weer eens in de steek gelaten, dus er is ook geen druk meer om ze te kopen.
Uhm.quote:Op donderdag 1 mei 2025 22:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
As ge mar hart genoeg wilt dan kende alles.
Nou ik vind die temperatuursverschillen de hele tijd wel een beetje irritant.quote:
Zit je nou nog steeds in die auto ?quote:
Zal het doorgeven aan de weergoden.quote:Op donderdag 1 mei 2025 22:26 schreef Ama het volgende:
[..]
Nou ik vind die temperatuursverschillen de hele tijd wel een beetje irritant.
Echt fijnquote:
Dat kan ik waarderen dankjewel.quote:Op donderdag 1 mei 2025 22:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zal het doorgeven aan de weergoden.
Hierna hebben we nooit meer 2 dagen achter elkaar hetzelfde weer ongeveerquote:
Nu een paar dagen heerlijk weer, en dan straks weer de mogelijkheid om de warmte uit huis te krijgen voordat de nachten plakkerig worden. Perfect zo.quote:Op donderdag 1 mei 2025 22:26 schreef Ama het volgende:
[..]
Nou ik vind die temperatuursverschillen de hele tijd wel een beetje irritant.
Ik ben er weer, dus de druk is er weer, dus muffins kunnen weer gekocht wordenquote:Op donderdag 1 mei 2025 22:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja, precies. Ben blij dat je de boodschap hebt gevonden.
Jerseymelkquote:Op donderdag 1 mei 2025 22:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Goed idee om de watermeloensmaak mee weg te spoelen, ijskoude Jersey melk
Ik had de 3 en nu de 4, want bij de 5 (destijds de nieuwste toen ik een koptelefoon wilde kopen) had niet al te veel nieuwe opties, dus heb ik het maar bij de 4 gehouden.quote:Op woensdag 30 april 2025 14:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb op aanraden van @:4everblackeyed ook zo'n ding gekocht, weet alleen even niet welke versie. Volgens mij de versie die eentje ouder is dan de nieuwste. Maar werkt echt super goed
En dan een melkboer om het af te maken.quote:Op donderdag 1 mei 2025 22:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Goed idee om de watermeloensmaak mee weg te spoelen, ijskoude Jersey melk
Gewoon de klassiekerquote:Op woensdag 30 april 2025 19:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Of gewoon broccoli-gehakt
@:4everblackeyed
quote:Op donderdag 1 mei 2025 22:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
En dan een melkboer om het af te maken.
Fout. Ik ben succesvol afgekickt.quote:Op donderdag 1 mei 2025 22:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben er weer, dus de druk is er weer, dus muffins kunnen weer gekocht worden
We zullen zienquote:
quote:Op donderdag 1 mei 2025 22:03 schreef Moeraskat het volgende:
Ik dacht net dat m’n auto gejat was bij de sportschool. Bijna paniek. Herinner ik me ineens dat ik met die van m’n man ben.![]()
Ik jeb de 4 besteldquote:Op donderdag 1 mei 2025 22:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik had de 3 en nu de 4, want bij de 5 (destijds de nieuwste toen ik een koptelefoon wilde kopen) had niet al te veel nieuwe opties, dus heb ik het maar bij de 4 gehouden.
Goede planning weerquote:Op donderdag 1 mei 2025 22:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
@:LTVDK
Janken met de lamp aan.
Moet ik sowieso jou niet voor bellenquote:
Bitch plsquote:
Het weer kun je ook niet plannen, daarin zijn we overgeleverd aan de weergodenquote:Op donderdag 1 mei 2025 22:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Moet ik sowieso jou niet voor bellen
Bedankt voor deze inzichtenquote:Op donderdag 1 mei 2025 22:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het weer kun je ook niet plannen, daarin zijn we overgeleverd aan de weergoden
Ik zie dit letterlijk voor me.quote:Op donderdag 1 mei 2025 22:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Wie is toch die cavia die zondags het vlees komt snijden?
Oh nee, kak. Dat zal hier niet veel beter zijn straks.quote:Op donderdag 1 mei 2025 22:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
24,2 graden op de slaapkamer. Geniet0n
Akkoord.quote:Op donderdag 1 mei 2025 22:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb net mijn markeerstift op de grond laten vallen![]()
Ach ende wee.
En dat je nooit meer vergeet waar dat precies gebeurd is.quote:Op donderdag 1 mei 2025 22:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ach ende wee.
Op nu.nl staat gewoon: jeugd.quote:Op donderdag 1 mei 2025 22:45 schreef Haags het volgende:
Plaatselijke Hamas jugend is nog steeds aan het rellen op Scheveningen.
Arme polizei
Het koelt ook niet echt af buiten, nog steeds 19 graden en geen windquote:Op donderdag 1 mei 2025 22:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
24,2 graden op de slaapkamer. Geniet0n
Haha ja de "jongeren"quote:Op donderdag 1 mei 2025 22:46 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Op nu.nl staat gewoon: jeugd.
Mis context
*Markeertquote:Op donderdag 1 mei 2025 22:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
En dat je nooit meer vergeet waar dat precies gebeurd is.
Boven de 20 graden gaat de knoflooksaus broeien.quote:Op donderdag 1 mei 2025 22:45 schreef Haags het volgende:
Plaatselijke Hamas jugend is nog steeds aan het rellen op Scheveningen.
Arme polizei
Markeerstift is toch niet watervast? Dat poets je er zo weer afquote:Op donderdag 1 mei 2025 22:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ach ende wee.
Ok.quote:Op donderdag 1 mei 2025 22:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Boven de 20 graden gaat de knoflooksaus broeien.
Klopt feitelijk wel.quote:Op donderdag 1 mei 2025 22:46 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Op nu.nl staat gewoon: jeugd.
Mis context
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |