Je mag minstens 2 graden hoger zitten. Twee jaar geleden was de min temp om 5.15 29 graden en werd het max 35 graden, met een gemiddelde temp van 31 graden.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 00:17 schreef core2duo het volgende:
[..]
Dat is wel heel vet! Een halve marathon onder warme omstandigheden. Minimumtemperatuur 27 graden.
Terwijl men in Nederland 22 graden met zon en 50% lichtvochtigheid vaak al warm vindt om te wandelen of te klussen. Geen idee of dat fysiologisch echt warm kan zijn of dat het tussen de oren zit.
@SEMTEX, deze heb ik vorig jaar gedaan (de 10km) en was echt heel erg leuk! Ik was aangenaam verrast. Sympathiek dorp, kleinschalige run maar wel professioneel opgepakt en echt werkelijk prachtige omgeving.quote:
Persoonlijk zou ik voorzichtig doen.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 10:36 schreef Tjacka het volgende:
Hallo vrienden,
Ik heb wat lichte pijn in mijn lies en donderdag na het lopen voelde ik hem wel. Nu valt het mee. Zou ik toch proberen om te gaan of beter een training skippen?
Juni kan extra heet zijn daar. Ik zie 26-32°C (min/max) in de weersverwachting staan voor Oranjestad. Door de luchtvochtigheid voelt het beduidend warmer aan. Leuk dat je ook midden op de dag in beweging bent. Ik ga begin december een halve marathon in Singapore lopen. Ook middenin de tropen.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 02:53 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Je mag minstens 2 graden hoger zitten. Twee jaar geleden was de min temp om 5.15 29 graden en werd het max 35 graden, met een gemiddelde temp van 31 graden.
You bet your ass it is hot, als ik om 14 uur beach tennis is het 33-35 graden in de volle zon. De eerste keer dat ik dat deed dacht ik dat ik winterkleding aanhad terwijl ik met een singlet aan het spelen was.
Ga morgen weer naar de sportschool en maandag ook. Vandaag een rondje wandelen ja. Hopen dat het dinsdag beter isquote:Op zaterdag 7 juni 2025 10:49 schreef mignonne het volgende:
[..]
Persoonlijk zou ik voorzichtig doen.
Kun je je training vervangen door fietsen, zwemmen of krachttraining? Of desnoods een flink wandeling maar iets wat minder belastend is voor je lijf dan rennen?
Verstandig denk ik. Beterschap ermee! Hopelijk is het inderdaad snel weg.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 11:34 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ga morgen weer naar de sportschool en maandag ook. Vandaag een rondje wandelen ja. Hopen dat het dinsdag beter is
In 't orkaanseizoen is het vaak warmer omdat de orkanen invloed hebben op de wind. Zodra de wind wegvalt valt de natuurlijke verkoeling weg.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 11:14 schreef core2duo het volgende:
[..]
Juni kan extra heet zijn daar. Ik zie 26-32°C (min/max) in de weersverwachting staan voor Oranjestad. Door de luchtvochtigheid voelt het beduidend warmer aan. Leuk dat je ook midden op de dag in beweging bent. Ik ga begin december een halve marathon in Singapore lopen. Ook middenin de tropen.
Veel succes en plezier morgen met de KLM Half Marathon!
Dat is helaas ons klimaat. Vandaag en morgen is het beroerd loopweer. Het lijkt wel november! Er komt verbetering in de nieuwe week.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 15:59 schreef Evangelion het volgende:
Ik word zo moedeloos van die maandenlange windkracht 4 in de open polder. Elk weertype is beter dan wind om in hard te lopen.
mimimimi
Ah, wat erg :-(quote:Op zondag 8 juni 2025 11:37 schreef slacker_nl het volgende:
auto wilde niet starten en mn fiets had zachte banden. Heb de start niet eens gehaald. Een groot nadeel van zo vroeg beginnen is dat iedereen nog slaapt en dus ia ff aankloppen bij de buren om je naar de start te brengen niet echt mogelijk.
Jepquote:Op zondag 8 juni 2025 12:43 schreef core2duo het volgende:
[..]
Ah, wat erg :-(
Een regelrecht rampscenario wat maar eens in de 100 jaar voorkomt. Woon je op Aruba?
Parkrun is geen wedstrijd zeggen ze tochquote:Op dinsdag 10 juni 2025 00:07 schreef kalinhos het volgende:
Afgelopen zaterdag weer eens een parkrun gelopen. Normaal is er een vlugge japie die altijd 17:30-18:10 ofzo loopt maar die was er niet dus ik dacht we hebben een kans. Staat er een volgende op die 18:22(!!) liep, wederom 2e![]()
Heb t al eerder gezegd maar blijf dat echt een tof fenomeen vinden, eigenlijk jammer dat het vooral in noord-west europa bekend is
300 hier koekoekquote:Op maandag 9 juni 2025 11:06 schreef PippenScottie het volgende:
We hadden een extra parkrun vandaag. Een hele Britse invasie kwam opdagen en we hadden het dubbele van de normale opkomst. 90 man vandaag, een record.
Ik verbeterde zelf mijn PR van 23.44 naar 23.19. Ik had niet verwacht nog zoveel marge te hebben, het gaat nu best wel hard.
Ik weet zeker dat ik al ruim twintig jaar niet zo’n tijd heb gelopen. Al begin twintiger zou ik lage 22 wel hebben gehaald.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |