abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 7 juni 2025 @ 02:53:28 #226
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_217872144
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2025 00:17 schreef core2duo het volgende:

[..]
Dat is wel heel vet! Een halve marathon onder warme omstandigheden. Minimumtemperatuur 27 graden.
Terwijl men in Nederland 22 graden met zon en 50% lichtvochtigheid vaak al warm vindt om te wandelen of te klussen. Geen idee of dat fysiologisch echt warm kan zijn of dat het tussen de oren zit.
Je mag minstens 2 graden hoger zitten. Twee jaar geleden was de min temp om 5.15 29 graden en werd het max 35 graden, met een gemiddelde temp van 31 graden.

You bet your ass it is hot, als ik om 14 uur beach tennis is het 33-35 graden in de volle zon. De eerste keer dat ik dat deed dacht ik dat ik winterkleding aanhad terwijl ik met een singlet aan het spelen was.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
pi_217874086
Hallo vrienden,

Ik heb wat lichte pijn in mijn lies en donderdag na het lopen voelde ik hem wel. Nu valt het mee. Zou ik toch proberen om te gaan of beter een training skippen?
Groot fan van User Wotte
pi_217874244
quote:
@SEMTEX, deze heb ik vorig jaar gedaan (de 10km) en was echt heel erg leuk! Ik was aangenaam verrast. Sympathiek dorp, kleinschalige run maar wel professioneel opgepakt en echt werkelijk prachtige omgeving.

Als je op youtube Rosso's running channel opzoekt dan heeft hij daar ook een video tussenstaan van de run. Weet alleen even niet meer of het 10 of 21 was voor hem.
:)
pi_217874263
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2025 10:36 schreef Tjacka het volgende:
Hallo vrienden,

Ik heb wat lichte pijn in mijn lies en donderdag na het lopen voelde ik hem wel. Nu valt het mee. Zou ik toch proberen om te gaan of beter een training skippen?
Persoonlijk zou ik voorzichtig doen.
Kun je je training vervangen door fietsen, zwemmen of krachttraining? Of desnoods een flink wandeling maar iets wat minder belastend is voor je lijf dan rennen?
pi_217874327
Door omstandigheden kan ik mn runs deze maand niet meer doen. Echt heel rot maar goed, wel startbewijzen enzo.
Mocht iemand willen dan heb ik ter overname starbewijzen voor Maastrichts mooiste (morgen!), Vuurtorenloop HvH (13-6 avond), TT City run Assen (21-6). Alle startbewijzen zijn voor de 10km afstand.
Voor jullie mag alles voor een vriendenprijs, tientje ofzo? Dm me even als je iets wil. Opsturen vind ik zelf riskant want post doet er de laatste tijd erg lang over.

[ Bericht 4% gewijzigd door mignonne op 07-06-2025 15:19:26 (Toevoeging.) ]
pi_217874709
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2025 02:53 schreef slacker_nl het volgende:

[..]
Je mag minstens 2 graden hoger zitten. Twee jaar geleden was de min temp om 5.15 29 graden en werd het max 35 graden, met een gemiddelde temp van 31 graden.

You bet your ass it is hot, als ik om 14 uur beach tennis is het 33-35 graden in de volle zon. De eerste keer dat ik dat deed dacht ik dat ik winterkleding aanhad terwijl ik met een singlet aan het spelen was.
Juni kan extra heet zijn daar. Ik zie 26-32°C (min/max) in de weersverwachting staan voor Oranjestad. Door de luchtvochtigheid voelt het beduidend warmer aan. Leuk dat je ook midden op de dag in beweging bent. Ik ga begin december een halve marathon in Singapore lopen. Ook middenin de tropen.

Veel succes en plezier morgen met de KLM Half Marathon!
Dubbel gevaccineerd tegen vliegschaamte
pi_217874897
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2025 10:49 schreef mignonne het volgende:

[..]
Persoonlijk zou ik voorzichtig doen.
Kun je je training vervangen door fietsen, zwemmen of krachttraining? Of desnoods een flink wandeling maar iets wat minder belastend is voor je lijf dan rennen?
Ga morgen weer naar de sportschool en maandag ook. Vandaag een rondje wandelen ja. Hopen dat het dinsdag beter is
Groot fan van User Wotte
pi_217875232
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2025 11:34 schreef Tjacka het volgende:

[..]
Ga morgen weer naar de sportschool en maandag ook. Vandaag een rondje wandelen ja. Hopen dat het dinsdag beter is
Verstandig denk ik. Beterschap ermee! Hopelijk is het inderdaad snel weg.
  zaterdag 7 juni 2025 @ 13:20:46 #234
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_217875798
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2025 11:14 schreef core2duo het volgende:

[..]
Juni kan extra heet zijn daar. Ik zie 26-32°C (min/max) in de weersverwachting staan voor Oranjestad. Door de luchtvochtigheid voelt het beduidend warmer aan. Leuk dat je ook midden op de dag in beweging bent. Ik ga begin december een halve marathon in Singapore lopen. Ook middenin de tropen.

Veel succes en plezier morgen met de KLM Half Marathon!
In 't orkaanseizoen is het vaak warmer omdat de orkanen invloed hebben op de wind. Zodra de wind wegvalt valt de natuurlijke verkoeling weg.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
pi_217877105
Ik word zo moedeloos van die maandenlange windkracht 4 in de open polder. Elk weertype is beter dan wind om in hard te lopen.

mimimimi
pi_217878119
quote:
9s.gif Op zaterdag 7 juni 2025 15:59 schreef Evangelion het volgende:
Ik word zo moedeloos van die maandenlange windkracht 4 in de open polder. Elk weertype is beter dan wind om in hard te lopen.

mimimimi
Dat is helaas ons klimaat. Vandaag en morgen is het beroerd loopweer. Het lijkt wel november! Er komt verbetering in de nieuwe week.
pi_217878655
Vandaag prima kunnen lopen, wel wat gespetter.
Fake it till you make it...
pi_217883146
Jeuj weer gelopen. 3.3km dus het stelt weinig voor, maar zonder pijn *O*
  zondag 8 juni 2025 @ 11:37:33 #239
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_217884008
:( auto wilde niet starten en mn fiets had zachte banden. Heb de start niet eens gehaald. Een groot nadeel van zo vroeg beginnen is dat iedereen nog slaapt en dus ia ff aankloppen bij de buren om je naar de start te brengen niet echt mogelijk.
pi_217884434
Wat kut zeg @slacker_nl! :(
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_217884441
Dat is wel zuur @slacker_nl
Fake it till you make it...
pi_217884499
quote:
0s.gif Op zondag 8 juni 2025 11:37 schreef slacker_nl het volgende:
:( auto wilde niet starten en mn fiets had zachte banden. Heb de start niet eens gehaald. Een groot nadeel van zo vroeg beginnen is dat iedereen nog slaapt en dus ia ff aankloppen bij de buren om je naar de start te brengen niet echt mogelijk.
Ah, wat erg :-(
Een regelrecht rampscenario wat maar eens in de 100 jaar voorkomt. Woon je op Aruba?
  zondag 8 juni 2025 @ 15:55:42 #243
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_217886445
quote:
0s.gif Op zondag 8 juni 2025 12:43 schreef core2duo het volgende:

[..]
Ah, wat erg :-(
Een regelrecht rampscenario wat maar eens in de 100 jaar voorkomt. Woon je op Aruba?
Jep

En thnx voor jullie medeleven nanuck en niina.
  Redactie Frontpage / Sport maandag 9 juni 2025 @ 11:06:53 #244
426493 crew  PippenScottie
pi_217892055
We hadden een extra parkrun vandaag. Een hele Britse invasie kwam opdagen en we hadden het dubbele van de normale opkomst. 90 man vandaag, een record.

Ik verbeterde zelf mijn PR van 23.44 naar 23.19. Ik had niet verwacht nog zoveel marge te hebben, het gaat nu best wel hard.

Ik weet zeker dat ik al ruim twintig jaar niet zo’n tijd heb gelopen. Al begin twintiger zou ik lage 22 wel hebben gehaald.
My friends all drive horses
pi_217896129
Zaterdag in een bui beland op de weg terug en gruwelijk nat geworden. Heb er maar het beste van gemaakt en in plassen gesprongen voor de fun. Ik kreeg nog een lift aangeboden nog nooit meegemaakt wel vriendelijk bedankt.

Vanmorgen ook weer op pad geweest zonder noemenswaardigheden.
pi_217898610
Afgelopen zaterdag weer eens een parkrun gelopen. Normaal is er een vlugge japie die altijd 17:30-18:10 ofzo loopt maar die was er niet dus ik dacht we hebben een kans. Staat er een volgende op die 18:22(!!) liep, wederom 2e :')

Heb t al eerder gezegd maar blijf dat echt een tof fenomeen vinden, eigenlijk jammer dat het vooral in noord-west europa bekend is
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_217900233
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2025 00:07 schreef kalinhos het volgende:
Afgelopen zaterdag weer eens een parkrun gelopen. Normaal is er een vlugge japie die altijd 17:30-18:10 ofzo loopt maar die was er niet dus ik dacht we hebben een kans. Staat er een volgende op die 18:22(!!) liep, wederom 2e :')

Heb t al eerder gezegd maar blijf dat echt een tof fenomeen vinden, eigenlijk jammer dat het vooral in noord-west europa bekend is
Parkrun is geen wedstrijd zeggen ze toch
pi_217900255
quote:
1s.gif Op maandag 9 juni 2025 11:06 schreef PippenScottie het volgende:
We hadden een extra parkrun vandaag. Een hele Britse invasie kwam opdagen en we hadden het dubbele van de normale opkomst. 90 man vandaag, een record.

Ik verbeterde zelf mijn PR van 23.44 naar 23.19. Ik had niet verwacht nog zoveel marge te hebben, het gaat nu best wel hard.

Ik weet zeker dat ik al ruim twintig jaar niet zo’n tijd heb gelopen. Al begin twintiger zou ik lage 22 wel hebben gehaald.
300 hier koekoek

Zoals inmiddels gebruikelijk tijdens pinksteren hadden we een groot aantal bezoekers uit het VK.

Today was the 201st parkrun at Kagerzoom and the third held on Whit Monday, today’s attendance smashed the previous record of 244 parkrunners, set last year on the 20th May 2024, today’s attendance was 61 more parkrunners, a grand total of 305 parkrunners!
  dinsdag 10 juni 2025 @ 11:41:19 #249
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_217900439
Ik heb gisteren 18km gewandeld en zondag 18km hardgelopen. Dat is toch echt een andere tak van sport, je belast andere spieren en je kunt meer genieten van je omgeving. Had gisteren wel vermoeide voetzolen, vandaag voelt alles weer goed.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_217900920
Ik was braaf m'n fysio-oefeningen aan het doen voor de linkerheup, maar vanochtend na een stuk fietsen ineens mega pijn aan de rechterheup :'(

Ik overweeg om tijdelijk compleet met trainen te stoppen want mijn lijf lijkt alleen maar stopsignalen af te geven :{
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')