Zeker helemaal lamgezopen en dan achteraf klagen dat je wordt doodgeschotenquote:zat de hotelgast aan een tafel iets te drinken
Heb volgende week een concert in Tivoli-Vredenburg. Komt wel dichtbij zo.quote:De man was een gast van het hotel aan de Van Vredenburchweg
A- objection your honor! that's speculation.quote:Op donderdag 1 mei 2025 20:21 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Zeker helemaal lamgezopen en dan achteraf klagen dat je wordt doodgeschoten
Watchpeopledie.tv is superieur, geen advertentie, alles laadt ook nog eens heel snel, en alles is heel overzichtelijk.quote:Op donderdag 1 mei 2025 20:35 schreef roos94 het volgende:
Dit zijn meer Mexico praktijken die je vaak op bestgore tegenkomt.
En ik reed langs Waalwijk, wat qua naam op Rijswijk lijktquote:Op donderdag 1 mei 2025 20:19 schreef Haags het volgende:
Ik reed vanmiddag nog door Rijswijk heen, het komt nu wel erg dichtbij.
Daan is geschrokken.quote:Ook Daan uit Delft, die net met zijn Poolse vriendin in wilde checken. 'We zouden hier vier nachten slapen. Ik schrik hier best wel van.'
Ik heb ook wel eens gehelikopterd. Komt wel dichtbij zo.quote:Op donderdag 1 mei 2025 20:16 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
Daarbij werd de hulp ingeroepen van een helikopter.
Maar moet nu wel ergens anders gaan slapen met zijn vriendin. Die Pools is. Relevante details in dit verhaal.quote:
Daan komt uit Delft, dus die kan gewoon thuis gaan slapen.quote:Op donderdag 1 mei 2025 21:09 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Maar moet nu wel ergens anders gaan slapen met zijn vriendin. Die Pools is. Relevante details in dit verhaal.
weten we zeker dat ze Pools is?quote:Op donderdag 1 mei 2025 21:09 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Maar moet nu wel ergens anders gaan slapen met zijn vriendin. Die Pools is. Relevante details in dit verhaal.
Appels en perenquote:Op donderdag 1 mei 2025 20:21 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Zeker helemaal lamgezopen en dan achteraf klagen dat je wordt doodgeschoten
Dit vraagt om een vervolgartikel.quote:Op donderdag 1 mei 2025 21:13 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
[..]
weten we zeker dat ze Pools is?
@politiedenhaag heb de dader gevonden hoor.quote:Op donderdag 1 mei 2025 20:19 schreef Haags het volgende:
Alles behalve goedkoopquote:Op donderdag 1 mei 2025 20:44 schreef TweedeKlum het volgende:
Goedkoop hotelletje, wel mooi gelegen zo in het bos.
Ik woon er 800m vandaan.. nog dichterbijquote:Op donderdag 1 mei 2025 20:19 schreef Haags het volgende:
Vandaag nog met een grote boog omheen gereden. Komt gelukkig niet dichtbij zo.quote:Op donderdag 1 mei 2025 20:19 schreef Haags het volgende:
Rijsontwijk?quote:Op donderdag 1 mei 2025 21:42 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Vandaag nog met een grote boog omheen gereden. Komt gelukkig niet dichtbij zo.
80 euro per nacht zie ik, niet duur.quote:
Kunnen natuurlijk veel argumenten voor zijn. Misschien weten ze heel goed wie het is er waar die ongeveer zit of wie contactpersonen zijn. Daarnaast maken katten in het nou wel eens rare sprongen. Zo'n foto delen kan grote voordelen hebben, maar er wordt niet altijd over de nadelen nagedachtquote:Op donderdag 1 mei 2025 21:45 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
verdachte is nog steeds niet opgepakt, ik herhaal: verdachte is nog steeds niet opgepakt, over
ze hebben beelden, waarom delen ze de beelden van de verdachte niet, zodat ie herkend kan worden en sneller opgepakt wordt?
Als ik hoteleigenaar was, dan had ik precies gezegd wat de man aan het drinken was, bier(Heineken of ander merk), whisky(met merk en al) of gewoon cola(pepsi of coca cola). En niet gewoon iets.quote:De man was iets aan het drinken op het terras toen hij werd beschoten, zegt de hoteleigenaar tegen Omroep West.
Ik dacht even dat die Poolse 80 euro per nacht kost.quote:Op donderdag 1 mei 2025 21:46 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
80 euro per nacht zie ik, niet duur.
Ik woonde in een wijk 😱quote:Op donderdag 1 mei 2025 20:19 schreef Haags het volgende:
Dat is best goorquote:Op donderdag 1 mei 2025 20:35 schreef roos94 het volgende:
Dit zijn meer Mexico praktijken die je vaak op bestgore tegenkomt.
Bron: Telegraaf (Premium)quote:Het gaat om Cemil Önal, die ervan wordt verdacht het brein te zijn achter de moord op een gokbaas in het door Turkije gecontroleerde Noord-Cyprus. Önal zou ook in het bezit zijn geweest van tapes met compromitterende beelden van hooggeplaatste Turkse politici van de partij van president Erdogan.
Ik woon zelf ook in een wijk, hoe denk je dat ik me voel?quote:Op donderdag 1 mei 2025 21:04 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
En ik reed langs Waalwijk, wat qua naam op Rijswijk lijkt
Komt best wel dichtbij zo
Rijswijk grenst aan Delft, dus je kan die afstand zelfs stilstaan.quote:Op donderdag 1 mei 2025 21:13 schreef Niz het volgende:
[..]
Daan komt uit Delft, dus die kan gewoon thuis gaan slapen.
Die afstand (Rijswijk-Delft) kan je in principe gewoon lopen.
Opgeruimd staat netjesquote:Op donderdag 1 mei 2025 23:39 schreef Stupidisco het volgende:
’Slachtoffer van liquidatie op terras in Rijswijk is Turkse moordverdachte met vijanden in hoogste politieke kringen’
[..]
Bron: Telegraaf (Premium)
En is ze dan Noord Pools of Zuid Pools?quote:Op donderdag 1 mei 2025 21:13 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
[..]
weten we zeker dat ze Pools is?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |