Inderdaad. Mensen met andere hobby's of interesses. Wat een verschrikking.quote:Op donderdag 1 mei 2025 20:10 schreef Marsenal het volgende:
Ik lees op fok soms mee in het momfluencers topic om mezelf er aan te herinneren waarom dit een verschrikkelijk idee was.
De meeste die daar meeschrijven komen niet eens van VIVA.quote:Op donderdag 1 mei 2025 20:10 schreef Marsenal het volgende:
Ik lees op fok soms mee in het momfluencers topic om mezelf er aan te herinneren waarom dit een verschrikkelijk idee was.
Wel hoor, al die nieuwe aanwas. Je merkt gelijk dat het een heel ander niveau is dan de gemiddelde (old skool) FOK!kers.quote:Op donderdag 1 mei 2025 21:04 schreef Donna het volgende:
[..]
De meeste die daar meeschrijven komen niet eens van VIVA.
Die nieuwe aanwas komt via de influencers zelf, niet via Viva.quote:Op donderdag 1 mei 2025 21:08 schreef arvensis het volgende:
[..]
Wel hoor, al die nieuwe aanwas. Je merkt gelijk dat het een heel ander niveau is dan de gemiddelde (old skool) FOK!kers.
Vroeger, iedere dag naar het mokkelforum om te kijken of er nieuwe foto's waren van je favoriete sterren.quote:Op donderdag 1 mei 2025 20:57 schreef Hyaenidae het volgende:
Fusie met het ijsberenforum en mokkels zou ook welkom zijn.
Heet dat al alweer vroeger ja? Ben ik alweer zo oud geworden?quote:Op donderdag 1 mei 2025 21:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vroeger, iedere dag naar het mokkelforum om te kijken of er nieuwe foto's waren van je favoriete sterren.
Goede oude tijd.
quote:Op donderdag 1 mei 2025 21:02 schreef FlippingCoin het volgende:
Uh bokt is logischer voor een fusie...
Dat paintje is inmiddels al weer zo oud dat-ie legaal geneukt kan worden!quote:
Hoe kan dat nou?quote:
Als je van je permaban af wil, dan moet je gewoon een e-mail sturen naar de moderators met het verzoek om je gebruikersnaam te anonymiseren. Dan kun je je na verloop van tijd met hetzelfde e-mail adres weer registreren.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 00:41 schreef Elan het volgende:
Hoe kan dat nou?
Ik heb ook een permban daar, en op al die andere fora ook die van dezelfde eigenaar zijn. DPG groep oid?
Was nooit sprake van fusiequote:Op donderdag 1 mei 2025 20:02 schreef Mikeytt het volgende:
Kan me herinneren dat er een paar jaar terug gesprekken waren over het fuseren van Viva en FOK!? Waar was dat nou op uitgelopen?![]()
Als het toen was mislukt, misschien een nieuwe poging waard. Denk dat de mensen daar echt wel een goede toevoeging zijn in verschillende fora zoals LIF, 40+ en OUD
Ik heb altijd het idee dat dat forum van ouders helemaal niet zo goed looptquote:Op vrijdag 2 mei 2025 00:22 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
Vier jaar geleden is het tijdschrift Viva gestopt, en er zou sprake van zijn dat het forum ook zou stoppen. Daarover ontstond toen een geanimeerde discussie op het Viva Forum, wat ook resulteerde in twee initiatieven om het forum als het ware voort te zetten.
Een van die twee initiatieven is inmiddels ook geruime tijd geleden gestopt wegens gebrek aan belangstelling. Het andere initiatief was www.viafora.nl dat beheerd wordt door hetzelfde team als www.ouders.nl en bestaat nog steeds.
Terwijl die twee andere fora inmiddels liepen, besloot DPG Media, de uitgever van Viva, om het Viva Forum toch maar in de lucht te houden.
Ongeveer een half jaar geleden heeft DPG Media het Viva Forum verkocht aan Kompas Publishing.
Ik heb zelf de nodige ervaring met het Viva Forum. Er heerste vroeger een verschrikkelijk strenge censuur. Zodra je maar even een mening had die de moderators niet aan stond, kreeg je een ban. Het leek er soms op dat ze het gewoon leuk vonden om gebruikers te bannen. Ik ben ook op Viafora geweest, maar dat is niet veel beter, misschien nog wel slechter. Op het Viva Forum gaan de moderators nog af en toe in discussie met gebruikers over het moderatiebeleid. Op Viafora deden ze dat in het begin ook wel, maar op een gegeven moment zijn ze daar radicaal mee gestopt.
Op het forum van www.ouders.nl heb ik niet zo'n zicht, maar ik lees nog wel regelmatig www.viafora.nl mee, en dat loopt inderdaad niet zo goed. Net als op Viva Forum is de censuur best wel streng en politiek correct, en zo hebben ze dus een aantal spraakmakende gebruikers verbannen of weggepest.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 01:11 schreef Moeraskat het volgende:
Ik heb altijd het idee dat dat forum van ouders helemaal niet zo goed loopt
Bestaat toch al jaren niet meer?quote:Op donderdag 1 mei 2025 21:53 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Heet dat al alweer vroeger ja? Ben ik alweer zo oud geworden?
Dat is veranderd naar forum.mannenzaken.nl, je kan daar nog steeds foto's kijken van bekende Nederlandse vrouwen, maar in feite is dat gewoon een verzameling reposts van Instagram natuurlijk. Ik zou er mijn kostbare rukuren niet aan willen besteden.quote:Op donderdag 1 mei 2025 21:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vroeger, iedere dag naar het mokkelforum om te kijken of er nieuwe foto's waren van je favoriete sterren.
Goede oude tijd.
Joe. Ik heb daar idd een perma.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 01:21 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Op het forum van www.ouders.nl heb ik niet zo'n zicht, maar ik lees nog wel regelmatig www.viafora.nl mee, en dat loopt inderdaad niet zo goed. Net als op Viva Forum is de censuur best wel streng en politiek correct, en zo hebben ze dus een aantal spraakmakende gebruikers verbannen of weggepest.
Nee hoor optyfen met die domme wijven.quote:Op donderdag 1 mei 2025 20:22 schreef miss_sly het volgende:
Er komt geen fusie. Mensen van daar zijn hier welkom volgens hetzelfde beleid als iedereen.
ahh, zo dus. in principe is er dus een soort van fusie geweest in de vorm van een overloop.quote:Op donderdag 1 mei 2025 21:04 schreef Donna het volgende:
Maar de forumsters van daar die destijds overgestapt zijn, zijn hartstikke leuk hoor!
Jouw topics zouden het daar ook goed doen.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 09:59 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
ahh, zo dus. in principe is er dus een soort van fusie geweest in de vorm van een overloop.
Vroeg het me af, want het Viva forum is ook best goed bekeken nog steeds.
ik ben daar soms ook wel te vinden hoorquote:Op vrijdag 2 mei 2025 10:17 schreef Donna het volgende:
[..]
Jouw topics zouden het daar ook goed doen.
Ik ook.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 10:19 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
ik ben daar soms ook wel te vinden hoor
Ik heb daar denk 3 keer even snel wat posts gelezen en daarna was ik daar wel klaar. Vlogjes bekijken, mensen bekritiseren en repeat. Wat een sneue toestand als je je daarmee bezig houdtquote:Op donderdag 1 mei 2025 20:10 schreef Marsenal het volgende:
Ieder z'n meug, ik heb ook trieste hobby's, maar het nauwlettend volgen van werkloze moeders die jammerlijk en vergeefs proberen relevant te zijn in een klein poeltje marginalen en daar ook nog eens in falen, dat is wel een unieke vorm van irritainment waar ik zelf ook niet al te veel tijd in zou kunnen steken.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 10:51 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik heb daar denk 3 keer even snel wat posts gelezen en daarna was ik daar wel klaar. Vlogjes bekijken, mensen bekritiseren en repeat. Wat een sneue toestand als je je daarmee bezig houdt
Heb eens rondgekeken toen ik even FOK!moe was. Maar het was toen echt niet zo actief dus heb het weer gelaten.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 01:21 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Op het forum van www.ouders.nl heb ik niet zo'n zicht, maar ik lees nog wel regelmatig www.viafora.nl mee, en dat loopt inderdaad niet zo goed. Net als op Viva Forum is de censuur best wel streng en politiek correct, en zo hebben ze dus een aantal spraakmakende gebruikers verbannen of weggepest.
Dat geldt toch zo'n beetje voor ieder forum tegenwoordig.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 01:11 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik heb altijd het idee dat dat forum van ouders helemaal niet zo goed loopt
Nog slechter danquote:Op vrijdag 2 mei 2025 22:01 schreef KvanG het volgende:
[..]
Dat geldt toch zo'n beetje voor ieder forum tegenwoordig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |