Kelly is altijd door een ringetje te halen. Dit past bij haar. Vind het ook mooi!quote:Op maandag 9 juni 2025 06:59 schreef Donna het volgende:
Ik vind het wel mooi. Zie tegenwoordig vaak newbornshoots waarop de moeder ook te zien is in make-up en mooie jurk.
Heeft wel wat.
Wat kijkt ze vrolijkquote:Op donderdag 12 juni 2025 18:55 schreef ondeugend het volgende:
Weer iets meer prijs gegeven van Lily. Samen met Penelope.
[ afbeelding ]
Ik snap nooit zo goed wat ze met iets als dit willen zeggen of laten zien ofzo, altijd met zo'n veel te serieus gezicht en alles, maar dat zal wel aan mij liggenquote:Op maandag 9 juni 2025 06:59 schreef Donna het volgende:
Ik vind het wel mooi. Zie tegenwoordig vaak newbornshoots waarop de moeder ook te zien is in make-up en mooie jurk.
Heeft wel wat.
Lijkt meer op een evil stepsister Penelopequote:
quote:Op vrijdag 13 juni 2025 08:06 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Lijkt meer op een evil stepsister Penelope
Takkie heet Ninoquote:Op vrijdag 13 juni 2025 10:57 schreef ondeugend het volgende:
Nog maar een... omdat het kan... met Takkie![]()
[ afbeelding ]
Ahwquote:Op zondag 2 november 2025 19:20 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Leclerc is getrouwd
https://www.instagram.com/p/DQkEza_iP2i
Mr and Mrs Leclerc lijkt mij op zich duidelijkquote:Op zondag 2 november 2025 19:20 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Leclerc is getrouwd (of verloofd, beetje onduidelijk)
Ja maar de foto's zijn enkel van de verloving, inclusief een foto van een verlovingsfeestje met als datum 10-2025quote:Op zondag 2 november 2025 19:31 schreef franklop het volgende:
[..]
Mr and Mrs Leclerc lijkt mij op zich duidelijk
Collectieve reactie op Fok.quote:Op zondag 2 november 2025 19:20 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Leclerc is getrouwd (of verloofd, beetje onduidelijk)
Zeker een mooi gebaar!quote:
Wat hilarisch. Lijkt inderdaad totaal fake. Zeker als je naar dat "nieuwsbericht" kijkt.quote:Op zondag 14 december 2025 22:20 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Een snelle Google search doet me vermoeden dat dit een door AI artikel geschreven is om clicks te genereren op social media accounts.
De afbeelding ziet er ook AI gegenereerd uit.
Geen enkele respectabele Formule 1 nieuwsbron heeft dit 'nieuws'.
Ben bang dat je gelijk hebt en ik er in getrapt ben.quote:Op zondag 14 december 2025 22:20 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Een snelle Google search doet me vermoeden dat dit een door AI artikel geschreven is om clicks te genereren op social media accounts.
De afbeelding ziet er ook AI gegenereerd uit.
Geen enkele respectabele Formule 1 nieuwsbron heeft dit 'nieuws'.
quote:Op zondag 14 december 2025 23:33 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Ben bang dat je gelijk hebt en ik er in getrapt ben.
Het is in Australie zomer en als je inzoomt op de verder best grote tekst op de kaart dan komt er ook niks leesbaars uit.
Daarnaast is op de AI foto overduidelijk een Europees winterlandschap zichtbaar. Ik deed nog even de aanname dat het AI artikel dan wellicht betrekking had op land in de UK, maar als het om AUS land ging dan is het nog duidelijkere bullshit.quote:Op zondag 14 december 2025 23:33 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Ben bang dat je gelijk hebt en ik er in getrapt ben.
Het is in Australie zomer en als je inzoomt op de verder best grote tekst op de kaart dan komt er ook niks leesbaars uit.
En dit is er maar één, er zijn veel meer van dit soort bullshit accounts bijgekomen afgelopen jaar op alle grote social media platforms, die bizar veel engagement zien (denk aan duizenden reacties eronder).quote:Op maandag 15 december 2025 12:39 schreef Tokus het volgende:
volgens dat "formula fusion" komt Piastri nog eerder voor een heiligverklaring in aanmerking dan Lewis:
[ afbeelding ]
alhoewel:
[ afbeelding ]
heel die page staat vol met nepberichten.
Ik heb ze meteen geblokkeerdquote:Op maandag 15 december 2025 12:39 schreef Tokus het volgende:
volgens dat "formula fusion" komt Piastri nog eerder voor een heiligverklaring in aanmerking dan Lewis:
[ afbeelding ]
alhoewel:
[ afbeelding ]
heel die page staat vol met nepberichten.
ja, het is echt verschrikkelijk. En daardoor weet je op den duur ook niet meer wat echt is en wat niet. En ze trekken elke zin uit z'n verband om maar een nieuwe clickbait-headline te hebben. Alles voor de engagement (maar dat zie ik ook 'echte' media doen met expres fouten in hun artikelen zodat mensen eronder reageren).quote:Op maandag 15 december 2025 13:03 schreef Kleffe_Dop het volgende:
En dit is er maar één, er zijn veel meer van dit soort bullshit accounts bijgekomen afgelopen jaar op alle grote social media platforms, die bizar veel engagement zien (denk aan duizenden reacties eronder).
De Dead internet theory komt zo steeds dichterbij.quote:Op maandag 15 december 2025 14:36 schreef Tokus het volgende:
[..]
ja, het is echt verschrikkelijk. En daardoor weet je op den duur ook niet meer wat echt is en wat niet. En ze trekken elke zin uit z'n verband om maar een nieuwe clickbait-headline te hebben. Alles voor de engagement (maar dat zie ik ook 'echte' media doen met expres fouten in hun artikelen zodat mensen eronder reageren).
Ik vraag me inderdaad al langer of SiGNe wel echt isquote:Op maandag 15 december 2025 15:33 schreef SiGNe het volgende:
[..]
De Dead internet theory komt zo steeds dichterbij.
Op een gegeven moment is niks op social media nog echt, is alles door AI gegenereerd..
Als ze me zien hoor ik wel vaak Aiquote:Op maandag 15 december 2025 18:34 schreef flipsen het volgende:
[..]
Ik vraag me inderdaad al langer of SiGNe wel echt is
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |