Saai past niet echt bij jou neequote:Op donderdag 1 mei 2025 21:25 schreef essnhills het volgende:
Snackbar essnhills, voor ieder wat wils
Beetje saai eigenlijk
De eerste A sowieso Ambachtelijkquote:Op donderdag 1 mei 2025 21:26 schreef Ama het volgende:
Ik zit te denken wat je van mijn username kan maken. Snackbar Ama. maar dat het dan eigenlijk ergens voor staat die letters.
Finn?quote:Op donderdag 1 mei 2025 21:24 schreef Nizno het volgende:
de salades van Finn, loopt het kwijl van langs je kin
Snackbar essnhills, in het achterkamertje verkopen we de pills.quote:Op donderdag 1 mei 2025 21:25 schreef essnhills het volgende:
Snackbar essnhills, voor ieder wat wils
Beetje saai eigenlijk
ja ik moest watquote:
En dan krijg je vervolgens je frikandel speciaal ook nog verkeerd om in het bakje.quote:Op donderdag 1 mei 2025 21:28 schreef essnhills het volgende:
Bij snackbar Grmbl bestel je het aan de ene kant van de stad en moet je het vervolgens lopend ophalen aan de andere kant.
Eerst stapjes voor je hapjes
De kraan staat ook op een rare plek.quote:Op donderdag 1 mei 2025 21:28 schreef essnhills het volgende:
Bij snackbar Grmbl bestel je het aan de ene kant van de stad en moet je het vervolgens lopend ophalen aan de andere kant.
Eerst stapjes voor je hapjes
Sommige mensen mochten niet meewerken van Talpa. Plus zou verteld zijn dat die kerel seksistisch en racistisch was.quote:
Ja hij had het wel letterlijk over lekkere wijven en dat soort dingen. Ik vond het wel een beetje apart.quote:Op donderdag 1 mei 2025 21:29 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Sommige mensen mochten niet meewerken van Talpa. Plus zou verteld zijn dat die kerel seksistisch en racistisch was.
De bitterballen zijn wel met Mayo... helaasquote:
Zelfs de satésausquote:
Iets uit de Sylvana hoek?quote:Op donderdag 1 mei 2025 21:29 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Sommige mensen mochten niet meewerken van Talpa. Plus zou verteld zijn dat die kerel seksistisch en racistisch was.
Nee Tooske en Johnny de Mol lees ik nu want Sylvana zit gewoon in de docu.quote:
quote:Op donderdag 1 mei 2025 21:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat gaan we weer richting winter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |