Dit.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 17:32 schreef Dutchguy het volgende:
Die hele COA moet doorgelicht worden. Als ze al dit soort bizarre dingen doen.
Zei hamas dat?quote:Op zaterdag 3 mei 2025 10:55 schreef VoMy het volgende:
Je zou maar als volwassene in paniek raken omdat kinderen naar een pretpark gaan. Dan ben je ook niet helemaal honderd hoor.
Buma moet zijn snuit houden met zijn achterbaks gedrag.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 07:57 schreef Kim-Holland het volgende:
Burgemeester Leeuwarden boos op Faber vanwege kritiek op Efteling-uitje.
https://www.nu.nl/asielcr(...)-efteling-uitje.html
Ik las Tata Morganaquote:Op zaterdag 3 mei 2025 10:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Moet eerst de fata morgana worden aangepast
Je zou als volwassene maar niet inzien dat het belachelijk is dat je pubers (die hier notabene heen gevlucht zijn) naar een pretpark moet sturen. Uit voorzorg, omdat er het jaar daarvoor drie pubers uit betreffende dorp zijn neergestoken en men geen herhaling wil.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 10:55 schreef VoMy het volgende:
Je zou maar als volwassene in paniek raken omdat kinderen naar een pretpark gaan. Dan ben je ook niet helemaal honderd hoor.
Je kan beter geld doneren aan de opvoeding van die gasten - daar hebben ze later nog eens wat aan!quote:Op zaterdag 3 mei 2025 11:19 schreef Chadi het volgende:
Ik heb wat gedoneerd om die stumpers een dagje te geven wat ze lang zal heugen. Hopelijk zijn de locals ook bij dat ze een dag niet gestoord worden zo. Kost weinig levert veel op denk ik.
Ik gun die bewoners wel wat meer dagen rust.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 11:19 schreef Chadi het volgende:
Ik heb wat gedoneerd om die stumpers een dagje te geven wat ze lang zal heugen. Hopelijk zijn de locals ook bij dat ze een dag niet gestoord worden zo. Kost weinig levert veel op denk ik.
Je zou maar wegens onveiligheid 33 landen doorkruisen om vervolgens in een Fries dorp zelf messen te trekken. Dan ben je ook niet helemaal honderd hoor.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 10:55 schreef VoMy het volgende:
Zelfs dit? Waarom moet je etterbakken die gestoken hebben trakteren op een uitje? Wat is de logica daarvan?quote:Op zaterdag 3 mei 2025 11:17 schreef bianconeri het volgende:
Wat is de politiek in NL toch ongelofelijk vernield.
Wat een kansloze verontwaardiging. Stel er komt straks weer gedoe op de kermis dan staan ze weer vooraan om te janken in racistisch Den Haag.
Maar eigen schuld als zelfs dit al niet mag.
Nee joh, dat zie je helemaal verkeerd. Die arme en zielige jongens hebben het zo moeilijk dat we de steekpartijen, homo- en jodenhaat, het vrouwen en meisjes betasten en aanranden, diefstal en al dat soort zaken, wel door de vingers kunnen zien. Voor de broodnodige inburgering is zo'n dagje gratis Efteling natuurlijk ook een must. Geef ze ook nog een lekkere gratis som geld elke maand en een huis. Kan niet op in dit land!quote:Op zaterdag 3 mei 2025 11:55 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Je zou maar wegens onveiligheid 33 landen doorkruisen om vervolgens in een Fries dorp zelf messen te trekken. Dan ben je ook niet helemaal honderd hoor.
En Nederland blijft dit soort mensen maar faciliteren. Wat een wanbeleid.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 11:55 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Je zou maar wegens onveiligheid 33 landen doorkruisen om vervolgens in een Fries dorp zelf messen te trekken. Dan ben je ook niet helemaal honderd hoor.
Zijn het de mensen die hebben gestoken die nu mee op uitje mochten?quote:Op zaterdag 3 mei 2025 12:13 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Zelfs dit? Waarom moet je etterbakken die gestoken hebben trakteren op een uitje? Wat is de logica daarvan?
Degene die gestoken hebben zitten niet meer in het betreffende Azc.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 12:13 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Zelfs dit? Waarom moet je etterbakken die gestoken hebben trakteren op een uitje? Wat is de logica daarvan?
Weer zo'n dooddoener. Nee die zijn overgeplaatst. Stevige straf trouwens op een steekpartij: overplaatsen naar andere locatiequote:Op zaterdag 3 mei 2025 12:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Zijn het de mensen die hebben gestoken die nu mee op uitje mochten?
Gewoon een vraag aangezien ik hier lees dat de mensen die gestoken hebben nu naar de efteling mogen. Dat leek me al wat vreemdquote:Op zaterdag 3 mei 2025 12:26 schreef Pvt.Webster het volgende:
[..]
Weer zo'n dooddoener. Nee die zijn overgeplaatst.
Laten we hier even duidelijk stellen dat er maar drie stekers waren en de rest van dit gepeupel natuurlijk de ideale schoonzonen zijn die je rustig op een kermis kan laten rondstruinen - waarvan akte!quote:Op zaterdag 3 mei 2025 12:26 schreef Pvt.Webster het volgende:
[..]
Weer zo'n dooddoener. Nee die zijn overgeplaatst. Stevige straf trouwens op een steekpartij: overplaatsen naar andere locatie.
Maar dan zou het probleem toch opgelost moeten zijn, als de daders er niet meer zitten? Waarom wil het COA dan alsnog de rest van de groep naar de Efteling hebben tijdens de kermis? Of vertrouwen ze het zelf ook niet?
Retour?quote:Op zaterdag 3 mei 2025 11:12 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
50k. Daar kun je ook een hoop tickets retour vaderland van betalen.
Uiteraard niet, die zitten inmiddels in een volledig ingerichte en met voorrang verkregen woning terwijl hun slachtoffers nog steeds noodgedwongen bij hun ouders op zolder wonen.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 12:23 schreef Gehakt_bal het volgende:
[..]
Degene die gestoken hebben zitten niet meer in het betreffende Azc.
Bron?quote:Op zaterdag 3 mei 2025 13:21 schreef quo_ het volgende:
[..]
Uiteraard niet, die zitten inmiddels in een volledig ingerichte en met voorrang verkregen woning terwijl hun slachtoffers nog steeds noodgedwongen bij hun ouders op zolder wonen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |