Mag je vinden.quote:Op maandag 5 mei 2025 20:14 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Beschamend als je dit lachwekkend vindt.
Nee hoor.quote:Op maandag 5 mei 2025 20:36 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Israel creeert in recordtempo een nog fanatiekere hamas 2.0.
Met wortel en tak, moet Hamas uitgeroeid worden en alle terroristen daar.quote:Op maandag 5 mei 2025 20:36 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ook als ze niets doen. Dit conflict is onoplosbaar, tenzij een van beide volkeren vertrekt. De tweestatenoplossing is iedergeval een illusie.quote:Op maandag 5 mei 2025 20:36 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Wat is hier zo bijzonder aan dan? kind gaat in een ton zitten, want kinderen gaan zo vaak ergens in zitten. Voor de fun.quote:Op maandag 5 mei 2025 19:03 schreef VoMy het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is het Israëlische beleid in één beeld.
Klopt. Het is wonderlijk dat het relatief grote deel van de Gazanen die op het kadaver van de vermoorde Israeli's zaten te slaan toen Hamas Gaza weer in kwam rijden, daar niet aan hebben gedacht.quote:Op maandag 5 mei 2025 19:44 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat laatste ben ik het niet mee eens. Ik zie nergens elke dag foto’s van kinderen die ondervoed zijn in Tel Aviv of zonder armen op een bolderkar door de straten van Jeruzalem. Het is op dit moment een groep burgers tegen een leger en ze maken geen schijn van kans.
Welnee. Ik ben gewoon pro de sterkste club. Maar ik gun het de Palestijnen van harte om die rol te pakken. Het lukt alleen niet echt.quote:Op maandag 5 mei 2025 20:07 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Dit dus.
Denk trouwens ook dat het veel emotie is, want "oh oh wij hebben zo veel geleden als Joden" dat mensen Israël een beetje zien als immuun voor kritiek omdat gelijk de hele Holocaust in onze achterhoofden zit.
Jaaa!! iemand die het snapt.quote:Op maandag 5 mei 2025 21:50 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Erg misselijk om Schoof dat soort verwijten te maken. Nederland heeft niets te maken met die middeleeuwse stammenstrijd.
Ze zijn niet enkel in oorlog met Hamas. Hamas heeft wel de rode loper klaargelegd voor mensen als Smotrich. En er is geen weg meer terug.quote:Op maandag 5 mei 2025 20:30 schreef Buitendam het volgende:
[..]
[..]
Aldus de huidige minister van Financiën. Maar ze zijn verder alleen maar in oorlog met Hamas natuurlijk
Onwijs dom. Meer destructie = vertraging in concrete annexatie.quote:Op maandag 5 mei 2025 22:39 schreef Accordtje het volgende:
[..]
Het begint inderdaad wel een vermoeiende oorlog te worden, voornamelijk vanwege alle pro palliewappies die zich zo aangetrokken voelen tot deze oorlog. Laat Israël de boel maar versnellen, meer risico bij de aanvallen gericht op hamas. Kost misschien nog wat slachtoffers, maar die prijs wil het Palestijnse volk vast wel betalen voor hun echte vrijheid (zonder hamas dus).
Ah meer dan een jaar oude koe.quote:Op maandag 5 mei 2025 22:48 schreef Accordtje het volgende:
[..]
Ik had mezelf even aangepast aan het niveau van het Palestijnse volk inderdaad.
https://nos.nl/collectie/(...)-van-hamas-op-israel
Maar daar hoor ik geen enkele pro palliewappie over
Nee, je kunt prima je punt maken zonder je mede-users te beledigen.quote:Op maandag 5 mei 2025 23:43 schreef Ali_boo het volgende:
Precies, wees een beetje creatief wanneer je de ander beledigt! Of niet @:Jippie ?
Yeah, die achterlijkheid is van alle tijden en alle bevolkingsgroepen.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 00:05 schreef Peppert het volgende:
Ik ben een beetje aan het scrollen door deze reeks op dit late tijdstip en het is wel verbazingwekkend de aanzienlijke collectie bloeddorstige figuren die zich op een plaats hebben verzameld om de vernietiging van een heel bevolkingsgroep toe te juichen. Heel jammer dat ze hun gif anoniem kunnen spuien. Ik ben toch wel benieuwd hoe ze uitzien en wat ze zoal in het dagelijkse leven doen als onderhoud. Het is niet alleen in Israël mogelijk maar ook in NL zou een genocide prima mogelijk zijn met de juiste politici op sleutelposten. Als het maar een niet blanke huidskleur heeft dan wordt het duidelijk goed gepraat en toegejuicht.
Ze voelen zich ook zwaar gesterkt op het moment omdat een genocidale regering ware uitvoering geeft aan dun diepste donkere fantasieën. De morele wind van voren dus komen ze uit hun holen gekropen om het op verschillende manieren toe te juichen. De een explicieter dan de andere maar de aantallen zijn aanzienlijk voor een kleine forum als FOK!quote:Op dinsdag 6 mei 2025 00:28 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Yeah, die achterlijkheid is van alle tijden en alle bevolkingsgroepen.
De 5 mei boodschap klinkt steeds lozer.
Triest inderdaad dat als kind zijnde je ouders al je grootste vijand zijn.quote:Op maandag 5 mei 2025 19:44 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat laatste ben ik het niet mee eens. Ik zie nergens elke dag foto’s van kinderen die ondervoed zijn in Tel Aviv of zonder armen op een bolderkar door de straten van Jeruzalem. Het is op dit moment een groep burgers tegen een leger en ze maken geen schijn van kans.
Heb je ook nog inhoud, of kan je het enkel hebben over hoe mensen er misschien uitzien?quote:Op dinsdag 6 mei 2025 00:05 schreef Peppert het volgende:
Ik ben een beetje aan het scrollen door deze reeks op dit late tijdstip en het is wel verbazingwekkend de aanzienlijke collectie bloeddorstige figuren die zich op een plaats hebben verzameld om de vernietiging van een heel bevolkingsgroep toe te juichen. Heel jammer dat ze hun gif anoniem kunnen spuien. Ik ben toch wel benieuwd hoe ze uitzien en wat ze zoal in het dagelijkse leven doen als onderhoud. Het is niet alleen in Israël mogelijk maar ook in NL zou een genocide prima mogelijk zijn met de juiste politici op sleutelposten. Als het maar een niet blanke huidskleur heeft dan wordt het duidelijk goed gepraat en toegejuicht.
Hoezo NOG fanatieker?quote:Op maandag 5 mei 2025 20:36 schreef Toefjes het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |