abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217551408
Let’s goooo Israel!
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_217551684
quote:
0s.gif Op maandag 5 mei 2025 20:14 schreef Ramboetan het volgende:

[..]
Beschamend als je dit lachwekkend vindt.
Mag je vinden. :)

Ga ik niets mee doen, verder.
Intolerant voor intolerantie
pi_217551822
quote:
0s.gif Op maandag 5 mei 2025 20:36 schreef Toefjes het volgende:

[..]
Israel creeert in recordtempo een nog fanatiekere hamas 2.0.
Nee hoor.
pi_217551891
quote:

[..]
Met wortel en tak, moet Hamas uitgeroeid worden en alle terroristen daar.

De zachte hand is nu al zo vaak geprobeerd. Ik denk dat Israël er goed aan doet om zelf de scepter daar te zwaaien en het gebied te controleren.
Laat ze zo snel mogelijk ook voedsel enzo gaan verstrekken aan kinderen en gezinnen. Liefst zodat het niet ingenomen kan worden door Hamas.
pi_217552016
quote:

[..]
Ook als ze niets doen. Dit conflict is onoplosbaar, tenzij een van beide volkeren vertrekt. De tweestatenoplossing is iedergeval een illusie.
pi_217552262
quote:
0s.gif Op maandag 5 mei 2025 16:42 schreef Ali_boo het volgende:
Tja

[ x ]
Eindelijk. Werd tijd.
pi_217552302
quote:
0s.gif Op maandag 5 mei 2025 19:03 schreef VoMy het volgende:
[ afbeelding ]

Dit is het Israëlische beleid in één beeld.
Wat is hier zo bijzonder aan dan? kind gaat in een ton zitten, want kinderen gaan zo vaak ergens in zitten. Voor de fun.

Wel is er veel vernietiging. Dat wel. Maar dat is vaak met oorlog.
pi_217552356
quote:
0s.gif Op maandag 5 mei 2025 19:44 schreef Buitendam het volgende:

[..]
Dat laatste ben ik het niet mee eens. Ik zie nergens elke dag foto’s van kinderen die ondervoed zijn in Tel Aviv of zonder armen op een bolderkar door de straten van Jeruzalem. Het is op dit moment een groep burgers tegen een leger en ze maken geen schijn van kans.
Klopt. Het is wonderlijk dat het relatief grote deel van de Gazanen die op het kadaver van de vermoorde Israeli's zaten te slaan toen Hamas Gaza weer in kwam rijden, daar niet aan hebben gedacht.
pi_217552370
quote:
0s.gif Op maandag 5 mei 2025 20:37 schreef RipCity het volgende:
Let’s goooo Israel!
In 1943 zou je zeggen: Let’s go Deutschland! Wir feiern Endlösing! Whoop whoop
pi_217552400
quote:
0s.gif Op maandag 5 mei 2025 20:07 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Dit dus.

Denk trouwens ook dat het veel emotie is, want "oh oh wij hebben zo veel geleden als Joden" dat mensen Israël een beetje zien als immuun voor kritiek omdat gelijk de hele Holocaust in onze achterhoofden zit.
Welnee. Ik ben gewoon pro de sterkste club. Maar ik gun het de Palestijnen van harte om die rol te pakken. Het lukt alleen niet echt.
pi_217552421
quote:
1s.gif Op maandag 5 mei 2025 21:50 schreef RotatoR het volgende:

[..]
Erg misselijk om Schoof dat soort verwijten te maken. Nederland heeft niets te maken met die middeleeuwse stammenstrijd.
Jaaa!! iemand die het snapt.
pi_217552555
quote:
1s.gif Op maandag 5 mei 2025 20:30 schreef Buitendam het volgende:

[..]
[..]
Aldus de huidige minister van Financiën. Maar ze zijn verder alleen maar in oorlog met Hamas natuurlijk :)
Ze zijn niet enkel in oorlog met Hamas. Hamas heeft wel de rode loper klaargelegd voor mensen als Smotrich. En er is geen weg meer terug.
pi_217552780
quote:
0s.gif Op maandag 5 mei 2025 22:39 schreef Accordtje het volgende:

[..]
Het begint inderdaad wel een vermoeiende oorlog te worden, voornamelijk vanwege alle pro palliewappies die zich zo aangetrokken voelen tot deze oorlog. Laat Israël de boel maar versnellen, meer risico bij de aanvallen gericht op hamas. Kost misschien nog wat slachtoffers, maar die prijs wil het Palestijnse volk vast wel betalen voor hun echte vrijheid (zonder hamas dus).
Onwijs dom. Meer destructie = vertraging in concrete annexatie.

De kunst is nu juist om de Palestijnse-Gazanen elders te kunnen huisvesten en het liefst niet nog maar vernietiging aan te richten (is al veel te veel, er stonden huizen waar direct Joodse stelletjes hadden kunnen wonen).
pi_217552793
quote:
0s.gif Op maandag 5 mei 2025 22:48 schreef Accordtje het volgende:

[..]
Ik had mezelf even aangepast aan het niveau van het Palestijnse volk inderdaad.

https://nos.nl/collectie/(...)-van-hamas-op-israel

Maar daar hoor ik geen enkele pro palliewappie over
Ah meer dan een jaar oude koe. :') Hoeveel Israeliers hebben hun regering wel niet gesteund bij het vermoorden van een veelvoud aan onschuldige mensen. Oh ja veel meer. Regering Netanyahu zit nog steeds. In een Westers land dat onze normen en waarden deelt zouden ze hem al lang vervolgen of in Den Haag deponeren.

Je zag afgelopen weekend ook in de Documentaire van Louis Theroux, de haat richting Palestijnen zit heel diep. De drang om etnisch te zuiveren is heel groot en wordt niet door de regering afgeremd.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter maandag 5 mei 2025 @ 23:41:49 #115
485843 crew  Jippie
pi_217553057
Doe de oorlog niet dunnetjes over in dit topic

Jij-of jullie-bakken alsmede opmerkingen als antisemieten of genocide-lover gaan weg.

Verzin eens wat anders en hou het fatsoenlijk.
pi_217553063
Precies, wees een beetje creatief wanneer je de ander beledigt! Of niet @Jippie ?
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter maandag 5 mei 2025 @ 23:51:44 #117
485843 crew  Jippie
pi_217553096
quote:
17s.gif Op maandag 5 mei 2025 23:43 schreef Ali_boo het volgende:
Precies, wees een beetje creatief wanneer je de ander beledigt! Of niet @:Jippie ?
Nee, je kunt prima je punt maken zonder je mede-users te beledigen.
pi_217553199
Ik ben een beetje aan het scrollen door deze reeks op dit late tijdstip en het is wel verbazingwekkend de aanzienlijke collectie bloeddorstige figuren die zich op een plaats hebben verzameld om de vernietiging van een heel bevolkingsgroep toe te juichen. Heel jammer dat ze hun gif anoniem kunnen spuien. Ik ben toch wel benieuwd hoe ze uitzien en wat ze zoal in het dagelijkse leven doen als onderhoud. Het is niet alleen in Israël mogelijk maar ook in NL zou een genocide prima mogelijk zijn met de juiste politici op sleutelposten. Als het maar een niet blanke huidskleur heeft dan wordt het duidelijk goed gepraat en toegejuicht.
  dinsdag 6 mei 2025 @ 00:28:30 #119
300862 Nebelwerfer
Werfs Nebel !
pi_217553314
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2025 00:05 schreef Peppert het volgende:
Ik ben een beetje aan het scrollen door deze reeks op dit late tijdstip en het is wel verbazingwekkend de aanzienlijke collectie bloeddorstige figuren die zich op een plaats hebben verzameld om de vernietiging van een heel bevolkingsgroep toe te juichen. Heel jammer dat ze hun gif anoniem kunnen spuien. Ik ben toch wel benieuwd hoe ze uitzien en wat ze zoal in het dagelijkse leven doen als onderhoud. Het is niet alleen in Israël mogelijk maar ook in NL zou een genocide prima mogelijk zijn met de juiste politici op sleutelposten. Als het maar een niet blanke huidskleur heeft dan wordt het duidelijk goed gepraat en toegejuicht.
Yeah, die achterlijkheid is van alle tijden en alle bevolkingsgroepen.

De 5 mei boodschap klinkt steeds lozer.
  dinsdag 6 mei 2025 @ 00:34:43 #120
395101 pokkerdepok
bla bla bla
pi_217553330
trouwens, verder kan ik israels huidige acties niet meer steunen. de fucking extremisten in de israelische regering lijken hun zin te krijgen. bibi denkt waarschijnlijk alleen nog maar die kant op te kunnen gaan want anders valt de regring en is ie de lul.
gaza ontruimen en herbesteden is zwaar gestoord. ik hoop van harte dat het ze niet lukt.
pi_217553337
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2025 00:28 schreef Nebelwerfer het volgende:

[..]
Yeah, die achterlijkheid is van alle tijden en alle bevolkingsgroepen.

De 5 mei boodschap klinkt steeds lozer.
Ze voelen zich ook zwaar gesterkt op het moment omdat een genocidale regering ware uitvoering geeft aan dun diepste donkere fantasieën. De morele wind van voren dus komen ze uit hun holen gekropen om het op verschillende manieren toe te juichen. De een explicieter dan de andere maar de aantallen zijn aanzienlijk voor een kleine forum als FOK!
  dinsdag 6 mei 2025 @ 01:14:24 #122
402274 Cruzinats
love bacon, hate hamas
pi_217553419
quote:
0s.gif Op maandag 5 mei 2025 19:44 schreef Buitendam het volgende:

[..]
Dat laatste ben ik het niet mee eens. Ik zie nergens elke dag foto’s van kinderen die ondervoed zijn in Tel Aviv of zonder armen op een bolderkar door de straten van Jeruzalem. Het is op dit moment een groep burgers tegen een leger en ze maken geen schijn van kans.
Triest inderdaad dat als kind zijnde je ouders al je grootste vijand zijn.

"Papa en mama vinden Hamas helemaal geweldig en we stonden te juichen na de terreurdaad op 7 oktober, daarom heb jij geen beentjes meer kleine Mohammed".
pi_217554383
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2025 00:05 schreef Peppert het volgende:
Heb je ook nog inhoud, of kan je het enkel hebben over hoe mensen er misschien uitzien?
pi_217554545
De Palestijnen kiezen collectief al 75 jaar voor oorlog, terreur en onderdrukking. Dan heb je ook wel het recht verspeeld om ergens te verblijven. Waardeloze buren zijn het. Ga dan maar naar Egypte of zo. Bovendien draagt Egypte ook verantwoordelijkheid voor de oorlogen van Palestina als sponsor zijnde.
  dinsdag 6 mei 2025 @ 09:09:08 #125
504077 Zoddie
Merck toch hoe sterck
pi_217554599
quote:

[..]
Hoezo NOG fanatieker?
Wat is nog fanatieker dan je eigen bevolking opofferen om zoveel mogelijk joden te doden?
Het is al op zijn meest fanatiek, het kan alleen hetzelfde blijven of beter worden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')