abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217559389
Ik denk niet dat het ooit nog goed gaat komen met deze discussie. Nu niet, nooit niet.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  dinsdag 6 mei 2025 @ 18:08:23 #227
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_217559456
quote:
6s.gif Op dinsdag 6 mei 2025 17:59 schreef uedasangenot het volgende:

[..]
Je kunt niet miljoenen mensen onder een hermetische blokkade houden, ze bombarderen, hun infrastructuur vernietigen, hen uithongeren, en dan beweren dat je niet probeert hen te vernietigen. Dat is orwelliaans taalgebruik.
Wellicht hadden de Palestijnen zelf deze oorlog niet moeten beginnen en min of meer hun volledige infrastructuur gebruiken voor terreur. Die wordt nu volledig onschadelijk gemaakt.

Het is verder aan de Palestijnen zelf een scheiding tussen burger en strijder aan te brengen, maar dat laten ze doelbewust na. Sterker nog, de terroristen worden veilig in tunnels gehouden onder de burgers. Allemaal keuzes.

En idealiter zouden er mensen kunnen vluchten, maar geen land wil deze mensen opvangen, wat ook weer erg raar is.
quote:

[..]
Als je zegt dat Israël een Joodse staat moet zijn, wat bedoel je dan? Dat 20% van de burgers—Palestijnse Arabieren—per definitie tweederangs zijn? Dat Palestijnen buiten de grenzen geen recht op terugkeer hebben omdat ze het 'verkeerde' volk zijn? Dat is etnocratie, geen democratie.
Er zijn in Israël geen Palestijnen. Ik denk dat je Arabische Israëliërs bedoelt? Die zijn geen tweederangsburgers maar hebben alle rechten die anderen ook hebben met een Israëlische staatsburgerschap.
quote:

[..]
Zeggen dat Palestijnen Israël willen vernietigen, terwijl zij degenen zijn die uit hun huizen zijn verdreven, onder bezetting leven, en dagelijks vernederd worden, is de omkering van oorzaak en gevolg.
In tegendeel, de Arabische moslims in deze regio hebben de aanval al ingezet op de Joodse gemeenschappen nog voordat de staat Israël was opgericht. Denk bijvoorbeeld aan de pogroms in Jerusalem in 1920 of Hebron in 1929.

Een deel van de Arabische moslims zijn in 1948 op de vlucht geslagen nadat men nota bene zelf een burgeroorlog van gestart en de legers van de omringende landen hadden aangekondigd te komen helpen om het net opgerichte Israël te vernietigen. Play stupid games, win stupid prizes.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  dinsdag 6 mei 2025 @ 18:13:16 #228
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_217559501
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2025 18:02 schreef Discombobulate het volgende:
Ik denk niet dat het ooit nog goed gaat komen met deze discussie. Nu niet, nooit niet.
jawel alle vijanden de grond in bombarderen
tot ze vredelievend worden

quote:
Vsraël valt luchthaven Jemen aan: ’Vliegveld volledig onbruikbaar gemaakt’
3 min geledenin Buitenland

SANAA - De Israëlische krijgsmacht heeft een luchtaanval uitgevoerd op de belangrijkste luchthaven van Jemen bij hoofdstad Sanaa.

Volgens Israël is het vliegveld „volledig” onbruikbaar gemaakt na aanvallen op onder meer start- en landingsbanen en vliegtuigen.

Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_217559504
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2025 18:13 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
jawel alle vijanden de grond in bombarderen
tot ze vredelievend worden
[..]

Het probleem is dat zoiets per definitie nooit kan gebeuren.

En die Houthi's bombardementen stellen niet echt wat voor. Die gaan leuk weer verder hierna.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_217559561
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2025 17:38 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Welke genocide?
[..]
Wat staat er in die post boven je? Hamas leiding zegt het letterlijk. LETTERLIJK. En dan nog het in je hoofd halen om een ander leugenaar te noemen.

Ziende blind terwijl het onder je ogen ligt.
https://en.wikipedia.org/wiki/Gaza_genocide

Wat een Hamas leider zegt doet er weinig toe. Of zie jij dat soort lui als extreem betrouwbaar?
Dat is wel problematisch dat ik met mensen discussier die een Hamas leider aanhalen om iets te bewijzen.
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 mei 2025 17:41 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Het is in de pro-Palestijnen kringen een vicieuze cirkel van liegen, bedriegen, projecteren en weer van voor af aan beginnen.
Hilarisch, je hebt het hier over jezelf. Ik lieg nooit in tegenstelling tot jou. Ik heb die genocide keer op keer aangetoond en je hebt nooit enig weerwoord gehad behalve ontkennen en liegen en projecteren zoals hier.
pi_217559585
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2025 18:13 schreef uedasangenot het volgende:

[..]
Er wonen wel degelijk Palestijnen in Israël. Met dit soort onzin maak je je punt niet sterker. Dus doe niet zo zielig.

Er zijn genoeg punten te maken waarom Israël op bepaalde manieren reageert op zaken, maar daar hoef je niet voor te liegen. :)
Ik weet niet of je Howard kent, maar met hem is geen discussie mogelijk. Hij kan niet kritisch denken dus herhaalt altijd de pro Israel propaganda alsof dat de werkelijkheid is. Je kan hem oneindig bronnen aanbieden om wat meer kennis te verwerven hij zal ze allemaal verwerpen als ze niet in zijn straatje passen.
Ik bedoel maar hij houdt letterlijk vol dat Israel bedreigd wordt en dat we zien dat ze verdreven worden uit hun land ofzo. Terwijl letterlijk het omgekeerde gebeurt ze willen nu Gaza innemen. Tja als iemand heilig gelooft in sprookjes dan houdt de discussie op.
  dinsdag 6 mei 2025 @ 18:26:45 #232
395101 pokkerdepok
bla bla bla
pi_217559587
quote:

[..]
Je kunt niet miljoenen mensen onder een hermetische blokkade houden, ze bombarderen, hun infrastructuur vernietigen, hen uithongeren, en dan beweren dat je niet probeert hen te vernietigen. Dat is orwelliaans taalgebruik.

Als je zegt dat Israël een Joodse staat moet zijn, wat bedoel je dan? Dat 20% van de burgers—Palestijnse Arabieren—per definitie tweederangs zijn? Dat Palestijnen buiten de grenzen geen recht op terugkeer hebben omdat ze het 'verkeerde' volk zijn? Dat is etnocratie, geen democratie.

Zeggen dat Palestijnen Israël willen vernietigen, terwijl zij degenen zijn die uit hun huizen zijn verdreven, onder bezetting leven, en dagelijks vernederd worden, is de omkering van oorzaak en gevolg.
even heel duidelijk dan maar;
die blokkade is het gevolg van een eindeloze stroom aan zelfmoord aanslagen en het non stop invoeren van wapens. waarom geef je dan vervolgens israel de schuld van die gevolgen? omdat ze er iets tegen doen? je redenatie klopt niet.

israel wil een joodse staat zijn maar laat zonder probleem een arabische minderheid toe.
het is gewoon een streven naar nationaliteit voor het joodse volk. vrijwel elk land dat hier commentaar op heeft, heeft zelf een eigen thuisland met overwegend een eigen volk. en die zouden allemaal in paniek raken als de minderheden het zouden overnemen.

die palestijnse vluchtelingen zijn gegroeid van ik geloof 350.000 tot een paar miljoen. natuurlijk kunnen die niet 'terugkeren'. ook heeft de VN isael een gebied toegewezen dat voor hen zou zijn. de palestijnen wilden niet vertrekken uit die gebieden omdat ze israel niet wilden. en in alle onderhandelingen die ooit geweest zijn, zouden ze compensatie krijgen, in geld en land.

en het is absoluut geen omdraaiing van oorzaak en gevolg. dit gebied was vrijwel in burgeroorlog beland, en het palestijnse doel was, en is, geen israel. onthoudt dat goed. dat is waar israel al die tijd tegenover staat. niet tegenover het recht van de palestijnen om ook een eigen land te hebben, dat hebben ze. maar dat hebben de palestijnen zelf altijd verworpen als optie. de enige optie voor hen was en is, israel weg.
en israel heeft na vele eeuwen eindelijk een eigen land. die willen niet meer weg. kunnen ook niet meer weg. hun enige optie is ertegen vechten, voor zelfbehoud.

de enige echte oplossing is dat beide een eigen staat krijgen. maar als je 70 jaar wordt aangevallen, wordt je het een keer zat, toch.. en dan eindigen de palestijnen met helemaal niets. afschuwelijk, maar het enige wat je nu ziet gebeuren, is dat de israelische leiders net zo erg worden als de palestijnse. best knap dat ze zich 70 jaar hebben ingehouden. maar ik vrees dat die tijd voorbij is.
  dinsdag 6 mei 2025 @ 18:35:46 #233
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_217559658
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2025 18:13 schreef uedasangenot het volgende:

[..]
Er wonen wel degelijk Palestijnen in Israël. Met dit soort onzin maak je je punt niet sterker. Dus doe niet zo zielig.

Er zijn genoeg punten te maken waarom Israël op bepaalde manieren reageert op zaken, maar daar hoef je niet voor te liegen. :)
Nee, dit zijn Arabische Israëliërs. Sommige daarvan dienen zelfs in het Israëlische leger.
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2025 18:22 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]

Wat een Hamas leider zegt doet er weinig toe. Of zie jij dat soort lui als extreem betrouwbaar?
Dat is wel problematisch dat ik met mensen discussier die een Hamas leider aanhalen om iets te bewijzen.
[..]
Als de Palestijnse terroristen van Hamas onbetrouwbaar zijn, waarom wordt het vermeende aantal slachtoffers dan structureel van hun overgenomen? Dat wordt zelfs aangehaald op de door jou gelinkte Wikipedia pagina:
quote:
By April 2025, the Gaza Ministry of Health had reported the deaths of at least 50,500 people in the Gaza Strip—1 out of every 44 people—averaging 93 deaths per day.[45] Most of the victims are civilians,[46][47] of whom at least 50% are women and children.[48][49]
quote:
[..]
Hilarisch, je hebt het hier over jezelf. Ik lieg nooit in tegenstelling tot jou. Ik heb die genocide keer op keer aangetoond en je hebt nooit enig weerwoord gehad behalve ontkennen en liegen en projecteren zoals hier.
'Ik lieg nooit'

Je zit net nog glashard te liegen over wat de intenties van de Palestijnse beleidsbepalers zijn.
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2025 18:26 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]
Ik weet niet of je Howard kent, maar met hem is geen discussie mogelijk. Hij kan niet kritisch denken dus herhaalt altijd de pro Israel propaganda alsof dat de werkelijkheid is. Je kan hem oneindig bronnen aanbieden om wat meer kennis te verwerven hij zal ze allemaal verwerpen als ze niet in zijn straatje passen.
Ik bedoel maar hij houdt letterlijk vol dat Israel bedreigd wordt en dat we zien dat ze verdreven worden uit hun land ofzo. Terwijl letterlijk het omgekeerde gebeurt ze willen nu Gaza innemen. Tja als iemand heilig gelooft in sprookjes dan houdt de discussie op.
Ach, wat een leuke ad hominem.

Als Israël niet bedreigd wordt, waarom vallen terreurgroeperingen zoals Hamas, Hezbollah, Palestijnse Jihad, de Houthi's of het Iraanse regime, het land dat herhaaldelijk aan?
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  dinsdag 6 mei 2025 @ 18:59:38 #234
323876 michaelmoore
pi_217559893
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2025 18:13 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Het probleem is dat zoiets per definitie nooit kan gebeuren.

En die Houthi's bombardementen stellen niet echt wat voor. Die gaan leuk weer verder hierna.
nou deze week is de haven platgegaan, een cementfabriek en het vliegveld, dat ga je niet in een paar maand repareren,
daar ben je wel ff zoet mee,

en als ze dan nog raketten afvuren dan gaat de hele boel weer plat he , en een grote moskee en een stadion ofzo

Of het huis van een commandant met zijn familie erin
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_217559910
quote:
Hamas: ‘Geen interesse meer’ in vredesonderhandelingen
Een hoge functionaris van de Palestijnse terreurbeweging heeft gezegd dat Hamas niet langer geïnteresseerd is in onderhandelingen over een staakt-het-vuren in Gaza. Voormalige ‘minister van Gezondheid’ in de Gazastrook Basem Naim zei dit in een interview met het Franse persbureau AFP.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_217560036
quote:
A famous television producer in Israel has come under intense scrutiny following the uncovering of a series of inflammatory social media posts in which he called for a "Holocaust" against the people of Gaza.

Elad Barashi, who has worked in the Israeli entertainment industry for several years, sparked outrage after posting on X: "Good morning, let there be a Shoa (Holocaust) in Gaza."

In another post, he wrote, "I can't understand the people here in the State of Israel who don't want to fill Gaza with gas showers... or train cars... and finish this story! Let there be a Holocaust in Gaza."

"Who is the fool who says there are ‘innocents’ in Gaza? Who is the despicable scoundrel who wants to let them flee to Arab countries or Europe freely?"
https://www.newarab.com/n(...)locaust-gas-chambers

Maar de haat komt maar van een kant hoor /s.
pi_217560167
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 mei 2025 18:35 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Nee, dit zijn Arabische Israëliërs. Sommige daarvan dienen zelfs in het Israëlische leger.
[..]
Als de Palestijnse terroristen van Hamas onbetrouwbaar zijn, waarom wordt het vermeende aantal slachtoffers dan structureel van hun overgenomen? Dat wordt zelfs aangehaald op de door jou gelinkte Wikipedia pagina:
[..]
[..]
'Ik lieg nooit'

Je zit net nog glashard te liegen over wat de intenties van de Palestijnse beleidsbepalers zijn.
[..]
Ach, wat een leuke ad hominem.

Als Israël niet bedreigd wordt, waarom vallen terreurgroeperingen zoals Hamas, Hezbollah, Palestijnse Jihad, de Houthi's of het Iraanse regime, het land dat herhaaldelijk aan?
Ik heb helemaal geen stelling genomen over de intenties van Hamas. Ik neem aan dat Hamas geen zuivere intenties heeft, zou je bij Israel ook een keer kunnen doen. In plaats van blind geloof zoals je telkens tentoonspreid, misschien ook een keer wat andere bronnen gebruiken.
Dat je nog altijd probeert te doen alsof Palestijnen en Hamas hetzelfde zijn is natuurlijk lekker makkelijk en zwart-wit het is niet de realiteit.
Dat jij mij leugens toeschuift maakt niet dat ik lieg. Dat Israel wel eens aangevallen wordt heeft uiteraard te maken met dat Israel constant aanvalt. Over de cijfers die je niet wil geloven omdat ze je gelul feitelijk onderuit halen, er zijn nogal wat andere onafhankelijke instanties die ook spreken over genocide en die op een vergelijkbaar dodental komen. Uiteraard geloof jij niet in een VN of Amnesty of een ICC want ze gaan in tegen het sprookje dat jij en Israel willen vertellen. Je enige verweer is vervolgens ontkenning en zeggen dat we blind moeten vertrouwen op Israelische propaganda. Tja dat weten we nou wel, snap je zelf niet dat het dom overkomt als je geen argumenten aandraagt.
  dinsdag 6 mei 2025 @ 19:33:54 #238
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_217560234
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2025 17:24 schreef VoMy het volgende:

[..]
Dat is niet 'anders gevraagd'. Dat staat compleet los van die debiliteit over geloofsdwang waar je net mee aan kwam.

Snap je het verschil tussen huidskleur en geloof eigenlijk wel?
Wij wel, VoMy... wij wel.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  dinsdag 6 mei 2025 @ 19:49:10 #239
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_217560355
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2025 19:24 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]
Ik heb helemaal geen stelling genomen over de intenties van Hamas. Ik neem aan dat Hamas geen zuivere intenties heeft, zou je bij Israel ook een keer kunnen doen. In plaats van blind geloof zoals je telkens tentoonspreid, misschien ook een keer wat andere bronnen gebruiken.
Dat je nog altijd probeert te doen alsof Palestijnen en Hamas hetzelfde zijn is natuurlijk lekker makkelijk en zwart-wit het is niet de realiteit.
Hamas is één van de vele Palestijnse terreurgroepering. Zij bestaan uit Palestijnen. Als grote delen van de Palestijnse samenleving niets met Hamas te maken zouden willen hebben zou men niet zo gemakkelijk nieuwe leden vinden, hadden de Palestijnen niet juichend in de straten gestaan of zelfs meegedaan aan het plunderen en het martelen op 7 oktober 2023.
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2025 19:24 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]
Dat jij mij leugens toeschuift maakt niet dat ik lieg. Dat Israel wel eens aangevallen wordt heeft uiteraard te maken met dat Israel constant aanvalt. Over de cijfers die je niet wil geloven omdat ze je gelul feitelijk onderuit halen, er zijn nogal wat andere onafhankelijke instanties die ook spreken over genocide en die op een vergelijkbaar dodental komen. Uiteraard geloof jij niet in een VN of Amnesty of een ICC want ze gaan in tegen het sprookje dat jij en Israel willen vertellen. Je enige verweer is vervolgens ontkenning en zeggen dat we blind moeten vertrouwen op Israelische propaganda. Tja dat weten we nou wel, snap je zelf niet dat het dom overkomt als je geen argumenten aandraagt.
En daar is weer een leugen.

Israël valt niet zomaar aan, het verdedigt zichzelf en reageert op de vele aanvallen waar het zelf mee wordt geconfronteerd.

Maar goed, dit is zinloos. Jouw wereldbeeld is immers dat Israël geen bestaansrecht heeft en pakweg te vergelijken valt met Nazi-Duitsland en er pas vrede in de regio komt als Israël geen wapens meer heeft.

[ Bericht 2% gewijzigd door HowardRoark op 06-05-2025 19:55:16 ]
  dinsdag 6 mei 2025 @ 22:07:51 #240
168739 Red_85
'echt wel'
pi_217561721
quote:

[..]

[..]
Whahahahaha met wiki aankomen.
Zelf geschreven?

:')
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_217562766
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2025 14:59 schreef Homey het volgende:

[..]
Ze pakken wel door, hun plan niet gelezen? Opletten!
Na 18 maanden.....
pi_217563168
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 mei 2025 19:49 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Hamas is één van de vele Palestijnse terreurgroepering. Zij bestaan uit Palestijnen. Als grote delen van de Palestijnse samenleving niets met Hamas te maken zouden willen hebben zou men niet zo gemakkelijk nieuwe leden vinden, hadden de Palestijnen niet juichend in de straten gestaan of zelfs meegedaan aan het plunderen en het martelen op 7 oktober 2023.
[..]
En daar is weer een leugen.

Israël valt niet zomaar aan, het verdedigt zichzelf en reageert op de vele aanvallen waar het zelf mee wordt geconfronteerd.

Maar goed, dit is zinloos. Jouw wereldbeeld is immers dat Israël geen bestaansrecht heeft en pakweg te vergelijken valt met Nazi-Duitsland en er pas vrede in de regio komt als Israël geen wapens meer heeft.
Blijf het onbegrijpelijk vinden hoe mensen zeggen dat Israël zich enkel verdedigt en reageert. Zelfs iemand met weinig tot geen empathie ziet toch dat het te ver gaat wat Israël aan het doen is?

Of is het tegenwoordig “woke” dat tienduizenden dode kinderen iets met je doet?
pi_217563190
Israël is al maanden niet meer bezig met zelfbescherming. Blijft opmerkelijk dat Netanyahu niet meer kritiek op zich krijgt door het pro-Israël kamp. Er zijn zoveel signalen dat hij deze oorlog net zolang aan het voortzetten is om te ontsnappen van de aanklachten die tegen hem hangen.
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
  woensdag 7 mei 2025 @ 00:52:05 #244
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_217563205
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2025 17:25 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]
Hamas stelt niks voor. Die kunnen geen deuk in een pakje boter meer slaan. Verandering aan de kant van de Palestijnen kan op dit moment ook niet, ze hebben niet eens water op dit moment. Israel zal moeten veranderen.

Je parralel van appeasement en 1944 slaat nergens op, daar was al lang geen sprake meer van op dat moment. Appeasement was voor 1940. Dat was het ingeven aan Duitsland dat ze Tsjechoslowakije mochten innemen
Appeasement in deze kwestie is toegeven aan Israel dat ze Gaza er wel bij mogen hebben. Dan willen ze daarna uiteraard de gehele West Bank, dan willen ze daarna misschien Libanon.
Het slaat nog meer nergens op omdat in jouw vergelijking met WOII je dus zegt dat de joden hun gedrag maar moesten aanpassen zodat ze weer samen konden leven met de Duitsers. Maar er was natuurlijk nooit een manier voor de joden om dat te doen, de Duitsers vernietigden ze, zoals Israel nu op vernietiging van Palestijnen uit is.
Libanon bij Israel voegen is eigenlijk best een goed idee.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
  woensdag 7 mei 2025 @ 00:57:00 #245
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_217563212
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 mei 2025 17:29 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Er is een hele kleine groep Christenen in de Westelijke Jordaanoever en Gazastraat, maar qua diversiteit halen die gebieden het natuurlijk niet met Israël.
[..]
Israël is inderdaad een Joods land. En nu?

Daarnaast probeert Israël de Palestijnen niet uit te roeien, we hebben juist exact het tegenovergestelde gezien. De Palestijnen proberen Israël te vernietigen en voorheen de Joodse gemeenschappen in deze regio.

[ twitter ]
Dit is overigens wel duidelijk een oproep tot genocide en laat ook zien dat de acties van hamas puur genocidaal zijn.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
  woensdag 7 mei 2025 @ 01:53:14 #246
323876 michaelmoore
pi_217563260
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2025 14:35 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]
Israël weet dondersgoed wat het zou moeten doen, maar ze vertikken het: actief in alle eerlijkheid werken aan een één- of tweestatenoplossing. Waarom ze het vertikken?
jij denkt dat dat gaat werken??

nee echt niet nooit
pi_217563544
Ik sta volledig achter Israël. Ze hebben het recht zichzelf te beschermen tegen moordenaars, verkrachters, en terroristen. Het is jammer voor de Palestijnen maar het is hun eigen schuld. Hadden ze maar Hamas moeten wegjagen. Hebben ze niet gedaan dus nu niet janken over de consequenties.
pi_217563934
Ik sta volledig achter de Palestijnen. Ze hebben het recht zichzelf te beschermen tegen moordenaars, verkrachters, en terroristen. Het is jammer voor de Israëliërs maar het is hun eigen schuld. Hadden ze maar Netanyahu moeten wegjagen. Hebben ze niet gedaan dus nu niet janken over de consequenties.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_217563938
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2025 06:55 schreef Bassie48 het volgende:
Het is jammer voor de Palestijnen maar het is hun eigen schuld. Hadden ze maar Hamas moeten wegjagen. Hebben ze niet gedaan dus nu niet janken over de consequenties.
Wat denk jij dat er gebeurt als ze hamas proberen weg te jagen?
  woensdag 7 mei 2025 @ 08:06:36 #250
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_217563970
Lijkt erop dat de regering zich langzaam tegen Israel keert.
https://www.nu.nl/politie(...)eep-in-het-zand.html
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')