SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
27 hier.quote:Op donderdag 1 mei 2025 14:17 schreef kwiwi het volgende:
Maar nu weer met ijskoffie en boek op m'n ligbed in de zonHeerlie de weerlie. Gewoon 24 graden al.
Welk boek lees je?quote:Op donderdag 1 mei 2025 14:17 schreef kwiwi het volgende:
Maar nu weer met ijskoffie en boek op m'n ligbed in de zonHeerlie de weerlie. Gewoon 24 graden al.
lezen en koude koffie, wat doe je jezelf aanquote:Op donderdag 1 mei 2025 14:17 schreef kwiwi het volgende:
Hier ook 24 gradenquote:Op donderdag 1 mei 2025 14:17 schreef kwiwi het volgende:
In het noorden is het altijd frisser.quote:
Niet altijdquote:Op donderdag 1 mei 2025 14:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
In het noorden is het altijd frisser.
Scheelt weleensquote:Op donderdag 1 mei 2025 14:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat is me nog nooit overkomen moet ik zeggen. En sowieso bellen ze meestal terug als ik niemand te pakken kreeg.
Vind het best warm vandaag, maar met voldoende drinken best nog te doenquote:Op donderdag 1 mei 2025 14:17 schreef kwiwi het volgende:
Was ik heel blij mee!quote:Op donderdag 1 mei 2025 14:21 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Niet altijd![]()
Ook eens een keer meegemaakt dat hier warmer was dan in het midden en het zuiden van Nederland.
Heerlijke uitvinding.quote:Op donderdag 1 mei 2025 14:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ben wel blij met het ventilatortje.
Ik schrok ervanquote:
Zo ver zou ik nou ook weer niet willen gaan.quote:Op donderdag 1 mei 2025 14:23 schreef ieniminimuis het volgende:
Niets mis met Zwab. Oke dat we dat even duidelijk hebben.
*proest*quote:Op donderdag 1 mei 2025 14:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Je wist niet dat beide opties beschikbaar waren?
Je snapt mijn puntquote:Op donderdag 1 mei 2025 14:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Zo ver zou ik nou ook weer niet willen gaan.
Jawel, maar muis was zo lekker direct.quote:Op donderdag 1 mei 2025 14:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Je wist niet dat beide opties beschikbaar waren?
Opnemen of terugbellen is een optie.quote:Op donderdag 1 mei 2025 14:13 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
De hele week iemand proberen te bereiken is ook heel efficient ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |