Allemaal lekker bovenop elkaarquote:
Even de juiste creditcard voor de pre sale aanschaffenquote:Op donderdag 1 mei 2025 17:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Alsof normale mensen daar kaartjes voor kunnen bemachtigen
*flashbacks naar Lady Gaga laatst*
Skuuuuuumkopske.quote:
Dan maak je maar ruimtequote:
quote:Op donderdag 1 mei 2025 17:48 schreef essnhills het volgende:
Ik las net een horrorbericht dat het misschien wel de hele zomer gortdroog blijft (alleen juni was onzeker) en misschien weer richtig de 40 graden
Correctquote:
Tropisch vandaagquote:High Temperature
30.2°C at 17:48
Gortdroog met 40 graden is wel leukquote:Op donderdag 1 mei 2025 17:48 schreef essnhills het volgende:
Ik las net een horrorbericht dat het misschien wel de hele zomer gortdroog blijft (alleen juni was onzeker) en misschien weer richtig de 40 graden
Niet meerquote:
Ik hoop het niet...quote:Op donderdag 1 mei 2025 17:48 schreef essnhills het volgende:
Heeft iets bijzonders, het is dan buiten altijd doodstil omdat niemand naar buiten durft, heerlijke rust om dan te gaan lopenquote:
Ik ben blij dat iemand er nog plezier in ziet.quote:Op donderdag 1 mei 2025 18:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heeft iets bijzonders, het is dan buiten altijd doodstil omdat niemand naar buiten durft, heerlijke rust om dan te gaan lopen
Je smelt meteen weg zodra je een stap buiten zet.quote:Op donderdag 1 mei 2025 18:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heeft iets bijzonders, het is dan buiten altijd doodstil omdat niemand naar buiten durft, heerlijke rust om dan te gaan lopen
Ook correct @Sarabiquote:
Ze zijn te dronken om te leren.quote:Op donderdag 1 mei 2025 18:45 schreef loveislikeakiss het volgende:
Ik probeer noren het concept Adje voor de sfeer uit te leggen
Probeer atje.quote:Op donderdag 1 mei 2025 18:45 schreef loveislikeakiss het volgende:
Ik probeer noren het concept Adje voor de sfeer uit te leggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |