Om zich heen kijken met een kroketje uit de muurquote:
Ja en dan stoer om zich heen kijken "kijk mij op het terras zitten" terwijl anderen er langs lopen.quote:
Ook alleen al de opmerking: "Op het terras", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat jullie geen geld en tijd hebben en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun MacBook de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!quote:Op donderdag 1 mei 2025 12:48 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Ja en dan stoer om zich heen kijken "kijk mij op het terras zitten" terwijl anderen er langs lopen.
Precies, genoeg middelmatig volk dat ook gewoon ff een terrasje pakt als het lekekr zonnig is of er in de stad iets te doen is.quote:Op donderdag 1 mei 2025 13:55 schreef Adames het volgende:
[..]
Ook alleen al de opmerking: "Op het terras", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat jullie geen geld en tijd hebben en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun MacBook de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!
'de'bier?quote:Op donderdag 1 mei 2025 13:30 schreef ToT het volgende:
Witbier is volkomen kut, maar buiten dat wel een terechte klacht.
Zat net ook op een terrasje een Brugse Zot te drinken terwijl mensen om me heen ook aan de bier zaten, en het was iets voor 12.30.
Laat mensen lekker zelf beslissen wanneer ze wat willen drinken.
Belachelijk, jij bestelt een biertje om 12:25 en ik bestel een biertje om 12:35 en dus krijg ik wel een biertje en jij niet.quote:Op donderdag 1 mei 2025 11:15 schreef FrenchDuck het volgende:
Wat een onzin in die lunchroom
Het is mooi weer, ik ben de hele week vrij
Ik wil genieten van een lekker broodje en een heerlijk koud witbiertje op het terras in de schaduw.
Nee meneer, voor 12:30 schenken wij geen alcohol, dat is onze bedrijfsfilosofie
Wat een kuttent, steek die filosofie maar in je reet, ik haal wel ergens anders witbier en ga het opdrinken waar en wanneer ik dat wil
Je moet ergens een grens trekken .quote:Op donderdag 1 mei 2025 15:13 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Belachelijk, jij bestelt een biertje om 12:25 en ik bestel een biertje om 12:35 en dus krijg ik wel een biertje en jij niet.
Compleet gestoord.
Nou, niet op het terras bij die cafetaria. Zoveel is zeker.quote:Op donderdag 1 mei 2025 11:15 schreef FrenchDuck het volgende:
Wat een kuttent, steek die filosofie maar in je reet, ik haal wel ergens anders witbier en ga het opdrinken waar en wanneer ik dat wil
Waarom zou TS dat niet daar kunnen doen?quote:Op donderdag 1 mei 2025 17:44 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Nou, niet op het terras bij die cafetaria. Zoveel is zeker.
Hefeweizenquote:
Wat zeiden ze dan?quote:Op maandag 5 mei 2025 20:40 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Lang geleden werkte ik eens een zomer lang nachtdiensten, lekker op de fiets naar huis als de rest net naar het werk gaat. FF op terras een biertje pakken voor het bed in te duiken. Wow, wat werd er vervolgens over mij geroddeld.
Maar dat was toch ook zo?quote:Op maandag 5 mei 2025 20:53 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Dat ik morgens vroeg al aan het bier zat, mimimimi
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |