SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Van dat typische hout van de bouwmarkt. Het ziet er in mijn ogen niet behandeld uitWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Weer geen felicitatie topic voor Jussie tis toch wa he
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Is niet persoonlijk Justin
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Nee, niet eens. Anders had ik je na 00:00u niet direct gefeliciteerdWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
aaaaaaaaaquote:Op donderdag 1 mei 2025 11:18 schreef JustinK het volgende:
Gelukkig is m'n leven al compleet met jullie
Weet ik welquote:
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Maar, dit zou je behandelen dus?quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Met wat dan? Impregneren of zo?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
quote:Op donderdag 1 mei 2025 11:18 schreef JustinK het volgende:
Gelukkig is m'n leven al compleet met jullie
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
quote:Op donderdag 1 mei 2025 11:22 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik zou jou wel behandelen ja
Oh dat hout bedoel je? Ja
Help me gewoon evenquote:
Wordt het dan niet zo vies wittig?quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Oja dat bestaat ook nog. Moet ik even naar de bouwmarkt binnenkort. Sowieso, want wil de bijkeuken schilderen.quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Nou als het mooi is, dan vind ik het prima. Maar niet dat wittige. Daar hou ik niet zo vanquote:Op donderdag 1 mei 2025 11:26 schreef JustinK het volgende:
Of juist gekleurde beits, maar dan verandert de kleur van het houdt wel
Ook nog, lekker klussen dus de komende tijdquote:Op donderdag 1 mei 2025 11:26 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Oja dat bestaat ook nog. Moet ik even naar de bouwmarkt binnenkort. Sowieso, want wil de bijkeuken schilderen.![]()
![]()
Ja de vorige bewoners hadden er van dat bosbessenyoghurt roze/paars op de muren zittenquote:Op donderdag 1 mei 2025 11:27 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ook nog, lekker klussen dus de komende tijd
Nee idd, dan zou je een iets donkere kleur moeten nemenquote:Op donderdag 1 mei 2025 11:26 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nou als het mooi is, dan vind ik het prima. Maar niet dat wittige. Daar hou ik niet zo van![]()
quote:Op donderdag 1 mei 2025 11:26 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nou als het mooi is, dan vind ik het prima. Maar niet dat wittige. Daar hou ik niet zo van
Wit
Of hadden we het niet over chocolade?
Welcome to the nightmare in my head 🎶![]()
Daar moet je van houden laten we maar zeggenquote:Op donderdag 1 mei 2025 11:28 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja de vorige bewoners hadden er van dat bosbessenyoghurt roze/paars op de muren zitten![]()
![]()
Ja, is net wat chiquerquote:Op donderdag 1 mei 2025 11:28 schreef JustinK het volgende:
[..]
Nee idd, dan zou je een iets donkere kleur moeten nemenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Neequote:Op donderdag 1 mei 2025 11:28 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Wit
Of hadden we het niet over chocolade?
Ik wilde je nog taggenquote:Op donderdag 1 mei 2025 11:28 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Wit
Of hadden we het niet over chocolade?![]()
![]()
Maar je deed het niet zeker omdat je met me alleen wilde zijnquote:
Maar Amy is er lekker toch![]()
![]()
Gelukkig is het met Amy altijd gezelligquote:Op donderdag 1 mei 2025 11:29 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Maar je deed het niet zeker omdat je met me alleen wilde zijn
Maar Amy is er lekker toch![]()
![]()
![]()
![]()
Neeeheequote:Op donderdag 1 mei 2025 11:30 schreef MizzezAmy het volgende:
Maar zo te zien kan ik nog beter even wegblijvenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
quote:Op donderdag 1 mei 2025 11:30 schreef MizzezAmy het volgende:
Maar zo te zien kan ik nog beter even wegblijven![]()
![]()
Thx HC!quote:Op donderdag 1 mei 2025 11:31 schreef HappyCharly het volgende:
Gefeliciteerd aan onze bolkkoning![]()
@:justink![]()
![]()
Goedemorgenquote:Op donderdag 1 mei 2025 11:31 schreef HappyCharly het volgende:
Gefeliciteerd aan onze bolkkoning![]()
@:justinkWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Dat kan ookquote:Op donderdag 1 mei 2025 11:30 schreef MizzezAmy het volgende:
Of gezellig met @:aeque in de cuckstoel zittenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Oké succes Justin
Hij was hier al vanmorgenquote:
Ik zit de hele ochtend al naast Justin. Maar snap dat Justin terecht het stralend middelpunt is vanwege zijn zegequote:
Nee hoor dat zijn jullie ook ALLEMAAL!quote:Op donderdag 1 mei 2025 11:34 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ik zit de hele ochtend al naast Justin. Maar snap dat Justin terecht het stralend middelpunt is vanwege zijn zege![]()
Wij allemaal behalve HCquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Heb het houthok zelf maar verplaatstWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Weet ik welquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Naja beter laat dan nooit, goedemorgen!quote:Op donderdag 1 mei 2025 11:36 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
My bad, toen rolde ik pas uit bed zo de trap af.
Welcome to the nightmare in my head 🎶![]()
GOEDENMORREGGENNWell, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Iemand KW gesproken? Benieuwd of hij een mevrouw op de scooter is tegengekomen die tegen hem schreeuwde maar waarvan hij niet kon horen wat, omdat hij een koptelefoon op had
quote:Op donderdag 1 mei 2025 11:39 schreef StevenHyde het volgende:
Iemand KW gesproken? Benieuwd of hij een mevrouw op de scooter is tegengekomen die tegen hem schreeuwde maar waarvan hij niet kon horen wat, omdat hij een koptelefoon op hadvolgens mij niet
Haha nee hij zat ergens anders te chillenquote:Op donderdag 1 mei 2025 11:39 schreef StevenHyde het volgende:
Iemand KW gesproken? Benieuwd of hij een mevrouw op de scooter is tegengekomen die tegen hem schreeuwde maar waarvan hij niet kon horen wat, omdat hij een koptelefoon op had![]()
![]()
Hee stiefunheitquote:Op donderdag 1 mei 2025 11:44 schreef StevenHyde het volgende:
Hey grotetiet en hemawurst goodmorningWell, life can be a riot
Haha zondequote:Op donderdag 1 mei 2025 11:41 schreef JustinK het volgende:
[..]
Haha nee hij zat ergens anders te chillen
Al die Duitsers hierWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Oef rea. Ben net te ver wegWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ben gewoon door Mario beïnvloed, echt een influencer die Marioquote:Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Durf nietquote:Op donderdag 1 mei 2025 11:47 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
https://www.gelderlander.(...)-duitsland~abd48bf0/Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Misschien ook maar dag vd arbeid vieren en uit gaan loggenUw ADH vitamine Worst
Hoe vier je dat?quote:Op donderdag 1 mei 2025 11:48 schreef hemarookworst het volgende:
Misschien ook maar dag vd arbeid vieren en uit gaan loggenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Probeer eens?quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Oh kak weer een
Du Vollidiot.quote:Op donderdag 1 mei 2025 11:47 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ben gewoon door Mario beïnvloed, echt een influencer die MarioWell, life can be a riot
Rea
Rea logo #1010
1) Amerikaanse struisvogel 2) Loopvogel 3) Moeder van de olympische goden 4) Moeder van remus en romulus 5) Nandoe 6) Plaats in de Verenigde Staten 7) Raad voor economische aangelegenheden (Afk.) 8) Struisvogel 9) Struisvogelachtige 10) Vogel 11) Wet Reïntegratie Arbeidsgehandicapten (REA) 12) Zuid-amerikaanse loopvogel![]()
Reanimatie, schatquote:Op donderdag 1 mei 2025 11:53 schreef JustinK het volgende:
Rea
Rea logo #1010
1) Amerikaanse struisvogel 2) Loopvogel 3) Moeder van de olympische goden 4) Moeder van remus en romulus 5) Nandoe 6) Plaats in de Verenigde Staten 7) Raad voor economische aangelegenheden (Afk.) 8) Struisvogel 9) Struisvogelachtige 10) Vogel 11) Wet Reïntegratie Arbeidsgehandicapten (REA) 12) Zuid-amerikaanse loopvogelWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
hij heeft wel een breder vocabulaire dan dat hoorquote:Uw ADH vitamine Worst
Rustig aan maarquote:
Ga je die kopenquote:Op donderdag 1 mei 2025 11:59 schreef Pinnenmutske het volgende:
Blub
https://www.crocssa.co.za/products/mellow-ease-210500-060Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Heb jij bolk vakantiequote:
Ik lig gewoon lekker te zonnenquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Lekker, als je er van houdtquote:
Dat zeer zekerquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik kan niet bolken op m’n werkquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik wil gewoon bruin worden. Staan de zomerjurkjes me beter.quote:Op donderdag 1 mei 2025 12:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker, als je er van houdt
[..]
Dat zeer zekerWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Volgens mij heb je toch ook al eens gewoon ook al was je op vakantie waarin je ook niet gebolkt had?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ik wel, dat heb ik als arbeidsvoorwaarde uit onderhandeldquote:Uw ADH vitamine Worst
Oja ik zie hetquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Vorig jaar toen ik op vakantie ging stond ik ver voor, maar toen ging DTS dichtquote:Op donderdag 1 mei 2025 12:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Volgens mij heb je toch ook al eens gewoon ook al was je op vakantie waarin je ook niet gebolkt had?![]()
![]()
Oh handigquote:Op donderdag 1 mei 2025 12:04 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik wel, dat heb ik als arbeidsvoorwaarde uit onderhandeldWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Dus dat is de tactiekquote:Op donderdag 1 mei 2025 12:05 schreef JustinK het volgende:
[..]
Vorig jaar toen ik op vakantie ging stond ik ver voor, maar toen ging DTS dicht
Netjesquote:Op donderdag 1 mei 2025 12:04 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik wel, dat heb ik als arbeidsvoorwaarde uit onderhandeld![]()
Neequote:Op donderdag 1 mei 2025 12:03 schreef JustinK het volgende:
[..]
Je moet ook gewoon van bolken je werk makenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Had je een date?quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
bij jou is het onderdeel van je werk, dat is helemaal netjesquote:Uw ADH vitamine Worst
In de financiële sector bolkenquote:Op donderdag 1 mei 2025 12:07 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
bij jou is het onderdeel van je werk, dat is helemaal netjesWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ja van je hobby je beroep maken is het beste wat er isquote:Op donderdag 1 mei 2025 12:07 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
bij jou is het onderdeel van je werk, dat is helemaal netjes![]()
![]()
Eensquote:Op donderdag 1 mei 2025 12:07 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja van je hobby je beroep maken is het beste wat er isWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ondertussen planken
Pas op. Is mijn puzzie al
Nee ik zie dit als een adhd trainingWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Denk je er aan dat je niet te lang in de zon zit ivm met huidkanker?quote:Op donderdag 1 mei 2025 12:03 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik wil gewoon bruin worden. Staan de zomerjurkjes me beter.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik lig onder de overkapping schatjequote:Op donderdag 1 mei 2025 12:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Denk je er aan dat je niet te lang in de zon zit ivm met huidkanker?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Hoeveel schatjes heb jij?quote:Op donderdag 1 mei 2025 12:17 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik lig onder de overkapping schatje![]()
Ik heb een groot hartquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
O was het dat. Kijk DTS kan niet zonder jouquote:Op donderdag 1 mei 2025 12:05 schreef JustinK het volgende:
[..]
Vorig jaar toen ik op vakantie ging stond ik ver voor, maar toen ging DTS dicht
Waar blijft AQ nou
Blijkbaarquote:Op donderdag 1 mei 2025 12:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O was het dat. Kijk DTS kan niet zonder jou![]()
![]()
Hey GTquote:
Ja hij was hier gisteren, had die vrouw niet gezien of gehoordquote:Op donderdag 1 mei 2025 11:39 schreef StevenHyde het volgende:
Iemand KW gesproken? Benieuwd of hij een mevrouw op de scooter is tegengekomen die tegen hem schreeuwde maar waarvan hij niet kon horen wat, omdat hij een koptelefoon op had
Zo jammerquote:Op donderdag 1 mei 2025 12:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja hij was hier gisteren, had die vrouw niet gezien of gehoord![]()
![]()
Dot is even lekker aan het bijlezen.
Moeraskat moet uitkijken met de zon.
Justin ging helicopterenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Van station naar station ipv de mooie stad te verkennen en lekker op een terrasje te gaan zittenquote:Op donderdag 1 mei 2025 11:41 schreef JustinK het volgende:
[..]
Haha nee hij zat ergens anders te chillen
Moet ie nog een keer terugkomenquote:Op donderdag 1 mei 2025 12:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Van station naar station ipv de mooie stad te verkennen en lekker op een terrasje te gaan zitten![]()
![]()
![]()
AQ is vermist. Misschien is hij zes uur lang z’n balkon aan het opmeten.
Net lekker een stuk gelopen , dan voel ik mij altijd direct een stuk beterquote:![]()
![]()
En met jou ?My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
![]()
Puzzie heeft lekker gewandeld
Oh lekkerquote:Op donderdag 1 mei 2025 12:21 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Net lekker een stuk gelopen , dan voel ik mij altijd direct een stuk beter![]()
![]()
En met jou ?![]()
Ik ben ook lekker aan het genieten van het mooie weer![]()
![]()
![]()
Justin is eindelijk buiten.
Het is prachtig weer!!quote:Op donderdag 1 mei 2025 12:24 schreef JustinK het volgende:
[..]
Oh lekker![]()
Ik ben ook lekker aan het genieten van het mooie weer![]()
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Ik mis m’n werkquote:
![]()
* Moeraskat Schrijft iets geheims op.
KIKKER IN JE BILquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
![]()
Justin wilt een tongpiercing
Staan ineens die buurkinderen in de tuin
En de buurvrouw
Ze gaan de hond uitlaten.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
![]()
Justin moet naar bed
![]()
Justin gaat slapen.
Even medicijnen innemen wacht op mijWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Hoop dat de buren niet zeurenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Neem lekker je eigen TTWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Dat krijg je ervan ja
Bam! Smoothie makenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Je bent zelfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
quote:Op donderdag 1 mei 2025 13:03 schreef Moeraskat het volgende:
Je bent zelfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: