Nee ze zijn idd om te dempen, niet om helemaal niks meer te horenquote:Op donderdag 1 mei 2025 13:02 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar dat soort oordopjes zijn toch vooral om te dempen, niet perse om al het geluid weg te nemen? Als je echt stilte wil, kan je beter otoplastieken met bijpassend filter laten aanmeten denk ik. Kerel heeft iig doppen (ivm werkplaats) waarmee 'ie gewoon zo goed als niks hoort.
De luide geluiden?quote:
Zou me eigenlijk ook niet verbazen als ze inmiddels dingen/frequenties als standaard telefoonriedeltjes wel op normaal volume door kunnen laten. Of dat die riedeltjes op dezelfde frequenties zitten als spraak oid.quote:Op donderdag 1 mei 2025 13:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee ze zijn idd om te dempen, niet om helemaal niks meer te horen
Ik kan ook gewoon normaal een gesprek houden met iemand met deze dingen in
Was meer dat ik me erover verbaasde hoe luid sommige mensen die dingen zetten
Het zal zoiets wel zijn iddquote:Op donderdag 1 mei 2025 13:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zou me eigenlijk ook niet verbazen als ze inmiddels dingen/frequenties als standaard telefoonriedeltjes wel op normaal volume door kunnen laten. Of dat die riedeltjes op dezelfde frequenties zitten als spraak oid.
Jaquote:
Nu je die nieuwe tuinset hebt?quote:Op donderdag 1 mei 2025 13:13 schreef Ama het volgende:
Ik heb dit jaar al vaker buiten gezeten dan in die 6 jaar ervoor.
Veel plezier vriendquote:
Ik heb dit jaar al vaker motor gereden dan in het jaar hiervoor totaalquote:Op donderdag 1 mei 2025 13:13 schreef Ama het volgende:
Ik heb dit jaar al vaker buiten gezeten dan in die 6 jaar ervoor.
Ik denk dat ik in maart voor het eerst buiten zat. Sowieso kreeg ik toen die tuinstoelenquote:Op donderdag 1 mei 2025 13:20 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik zat dit jaar in februari of januari als buiten op het balkon
Lekker op vakantie naar Balkonia @Haagsquote:Op donderdag 1 mei 2025 13:20 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik zat dit jaar in februari of januari als buiten op het balkon
Toeval?quote:Op donderdag 1 mei 2025 13:21 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik denk dat ik in maart voor het eerst buiten zat. Sowieso kreeg ik toen die tuinstoelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |