(lol)quote:Op donderdag 1 mei 2025 12:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Aus der Reihe "Wat voor functies kunnen we nogeens toevoegen aan een telefoon als we niks beters te doen hebben": Nieuw Verhaal getiteld "Personen die ik graag fotografeer". Zes totaal random foto's van de afgelopen tien jaar. Van mezelf.
quote:Op donderdag 1 mei 2025 12:37 schreef Strani het volgende:
@:essnhills ik heb een kamer voor je vrijgemaakt maar dan moet je wel naar Spanje komen, vrees ik. Ik kan je niet zomaar buiten laten slapen.
Daar vinden we ook wel een plekje voor! Ik snap dat je struik inmiddels een heel veilig gevoel geeftquote:Op donderdag 1 mei 2025 12:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mag ik mijn vlinderstruik meenemen?
* TheStigsDutchCousin wappert naar Amaquote:
Het is wel een grotequote:Op donderdag 1 mei 2025 12:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Daar vinden we ook wel een plekje voor! Ik snap dat je struik inmiddels een heel veilig gevoel geeft
Dat is ook raarquote:Op donderdag 1 mei 2025 12:45 schreef gianni61 het volgende:
op mijn deurbelcamera was te zien dat iemand met een enexis hesje in mijn tuin aan het snuffelen was.
vind ik raar.
hij had een kastje aan zn riem hangen met daaraan een stok waarmee hij tussen de planten door gingquote:
quote:Op donderdag 1 mei 2025 12:45 schreef gianni61 het volgende:
op mijn deurbelcamera was te zien dat iemand met een enexis hesje in mijn tuin aan het snuffelen was.
vind ik raar.
Je hoeft hem niet gelijk neer te knuppelenquote:Inspectie onderzoekt incident waarbij monteur Enexis gewond raakt en stroom uitvalt
https://www.oost.nl/nieuw(...)kt-en-stroom-uitvalt
Wel mooi! Maar misschien moeten we hem dan buiten laten staan, maar op een plek die je vanuit het raam kan zien. Is dat goed?quote:Op donderdag 1 mei 2025 12:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het is wel een grote
Foto van vorig jaar toen ie in bloei stond
[ afbeelding ]
jawel! wat mot dat hierquote:Op donderdag 1 mei 2025 12:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[..]
Je hoeft hem niet gelijk neer te knuppelen
quote:Op donderdag 1 mei 2025 12:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hij had een kastje aan zn riem hangen met daaraan een stok waarmee hij tussen de planten door ging
Ja hoor. Dan kan ik daar er ook weer onder gaan zitten in de schaduwquote:Op donderdag 1 mei 2025 12:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Wel mooi! Maar misschien moeten we hem dan buiten laten staan, maar op een plek die je vanuit het raam kan zien. Is dat goed?
Beetje van beide, waarschijnlijk.quote:Op donderdag 1 mei 2025 12:53 schreef essnhills het volgende:
Ik lig dus met oordopjes buiten in de tuin, en ik hoor de telefoon van de buren binnen gaan.
Staan die dingen dan zo hard of is mijn gehoor nou zo goed
of zijn je oordopjes zo slecht?quote:Op donderdag 1 mei 2025 12:53 schreef essnhills het volgende:
Ik lig dus met oordopjes buiten in de tuin, en ik hoor de telefoon van de buren binnen gaan.
Staan die dingen dan zo hard of is mijn gehoor nou zo goed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |