maar wel veel gewicht kwijtquote:Op donderdag 1 mei 2025 14:00 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
* TheStigsDutchCousin telefoon pakt
[..]
Als ik een ons weeg dan ben ik dood waarschijnlijk.
Oh dat ziet er wel mooi uit.quote:Op donderdag 1 mei 2025 13:59 schreef kwiwi het volgende:
Gaan lunchen in St. Gallen en even de abdijbibliotheek bezocht, dit is de oudste van Zwitserland![]()
[ afbeelding ]
zodra mijn telefoon een naam noemt wat ik wel gezellig vind neem ik ook op.quote:Op donderdag 1 mei 2025 14:00 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mocht ik toevallig naar mijn telefoon kijken en hij gaat over en ik vind de beller wel oke, dan wil ik wel eens opnemen
Daar heb ik dan niet heel veel meer aan.quote:
* TheStigsDutchCousin noteertquote:Op donderdag 1 mei 2025 14:01 schreef Nizno het volgende:
[..]
zodra mijn telefoon een naam noemt wat ik wel gezellig vind neem ik ook op.
Leuke vent bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 1 mei 2025 14:00 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mocht ik toevallig naar mijn telefoon kijken en hij gaat over en ik vind de beller wel oke, dan wil ik wel eens opnemen
Dat is wel een beetje een contradictio in terminisquote:
quote:Op donderdag 1 mei 2025 14:02 schreef Ama het volgende:
Mijn kat is zo aanhankelijk dat één van mijn vrienden, die Kuroi heeft, een beetje gek van haar begint te worden als hij hier is.![]()
Ze kruipt standaard op schoot en begint je handen helemaal te likken enz.
Jij geeft zoveel liefde dat je jezelf vergeetquote:Op donderdag 1 mei 2025 14:03 schreef Ama het volgende:
Ik kan er ook weinig aan doen want tot 3 maanden geleden was ze helemaal niet zo aanhankelijk.
Ja zeg je nu maar kom maar een paar keer op visite dan denk je er misschien wel anders over.quote:
Ik houd van kattenquote:Op donderdag 1 mei 2025 14:05 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja zeg je nu maar kom maar een paar keer op visite dan denk je er misschien wel anders over.
Ik doe m'n best.quote:Op donderdag 1 mei 2025 14:03 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat is wel een beetje een contradictio in terminis
Om leuk te zijn of om een vent te zijn?quote:
Jaquote:Op donderdag 1 mei 2025 14:10 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Om leuk te zijn of om een vent te zijn?
Op het één wat harder dan het ander.quote:Op donderdag 1 mei 2025 14:10 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
OOF.quote:Op donderdag 1 mei 2025 14:10 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik bel ook, is efficiënter. Dan hoef je niet 10x heen en weer te mailen om een goed tijdstip voor beiden te vinden.quote:Op donderdag 1 mei 2025 14:01 schreef ieniminimuis het volgende:
Gewoon emailen of appen ofzo. Ik snap ook nooit zo goed waarom mensen die een afspraak willen zoals een bedrijf om langs te komen dat niet gewoon doen ipv 20x proberen te bellen
De hele week iemand proberen te bereiken is ook heel efficient jaquote:Op donderdag 1 mei 2025 14:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik bel ook, is efficiënter. Dan hoef je niet 10x heen en weer te mailen om een goed tijdstip voor beiden te vinden.
werkt vaak wel een stuk sneller jaquote:Op donderdag 1 mei 2025 14:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik bel ook, is efficiënter. Dan hoef je niet 10x heen en weer te mailen om een goed tijdstip voor beiden te vinden.
Dat is me nog nooit overkomen moet ik zeggen. En sowieso bellen ze meestal terug als ik niemand te pakken kreeg.quote:Op donderdag 1 mei 2025 14:13 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
De hele week iemand proberen te bereiken is ook heel efficient ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |