SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.How can I make this topic about me?![]()
Heel veel haalbare dingen die ik vanaf een bepaald jaar wil doen/ behalen. Waar ik vrolijk van word/blijfWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ja dat snap ik, raar he dat het zo maar kanquote:Op donderdag 1 mei 2025 09:12 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Neeal m’n hele leven last van warme voeten bij dit weer. Vroeger ook in de klas en dan mocht ik m’n schoenen niet uit doen. Een hel was het. Kon me niet concentreren en niet stil blijven zitten. Het was bijna een marteling
Doe k ook wel hoor, soms heb ik het druk maar deze week lekker rustig, volgende week weer het een en ander te doenquote:Op donderdag 1 mei 2025 09:13 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ook tijd voor jezelf nemen, soms de rem erop.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ja, echt een tegenvallerquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Hey Jussie, gefeliciteerd,quote:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wederom geen felicitatie TT
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Even in m’n dagboek schrijvenquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Thx Dottiequote:Op donderdag 1 mei 2025 09:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Jussie, gefeliciteerd,![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wederom geen felicitatie TT![]()
Maakt niet uit, moet je aan de users overlaten![]()
![]()
Ja zeg dat wel je maakt niet eens een felicitatie TT voor Justin, dat is echt een flinke tegenvallerquote:
Sneren kun je lerenquote:Op donderdag 1 mei 2025 09:32 schreef JustinK het volgende:
[..]
Thx Dottie![]()
Maakt niet uit, moet je aan de users overlaten
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
quote:Op donderdag 1 mei 2025 09:32 schreef JustinK het volgende:
[..]
Thx Dottie![]()
Maakt niet uit, moet je aan de users overlaten![]()
![]()
waar blijft die man nou
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Goedemorgenn![]()
Justin gefeliciteerd je hebt weer je bolkklasse getoond in april! Mag ik naast je zitten vandaag? Heb een kleine mobiele airco naast me staan.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Misschien is hij wel werken, dat doet hij ook nog hequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Thx man. Jij mag altijd naast me zittenquote:Op donderdag 1 mei 2025 09:33 schreef StevenHyde het volgende:
Goedemorgenn![]()
Justin gefeliciteerd je hebt weer je bolkklasse getoond in april! Mag ik naast je zitten vandaag? Heb een kleine mobiele airco naast me staan.![]()
Delen we een pak Bastogne![]()
![]()
Hey Stevenquote:Op donderdag 1 mei 2025 09:33 schreef StevenHyde het volgende:
Goedemorgenn![]()
Justin gefeliciteerd je hebt weer je bolkklasse getoond in april! Mag ik naast je zitten vandaag? Heb een kleine mobiele airco naast me staan.
En ik dan?quote:Op donderdag 1 mei 2025 09:33 schreef StevenHyde het volgende:
Goedemorgenn![]()
Justin gefeliciteerd je hebt weer je bolkklasse getoond in april! Mag ik naast je zitten vandaag? Heb een kleine mobiele airco naast me staan.
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:Op donderdag 1 mei 2025 09:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Misschien is hij wel werken, dat doet hij ook nog he
quote:Op donderdag 1 mei 2025 09:34 schreef JustinK het volgende:
[..]
Thx man. Jij mag altijd naast me zitten![]()
Delen we een pak BastogneAfgesproken!
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Hey goedemorgen Dot. Hoop dat je je vandaag wat beter zal voelen qua gezondheid.quote:Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Voor de lunch is er zo'n meatpie
Goede bodem leggenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik kwam er gisteren achter dat we maandag helemaal niet vrij zijn op het werk. Zag mezelf al lekker een stuk gaan fietsen na een druk weekend. Maargoed kan niet alles hebben.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Last van m’n knie door het fietsen.
Oh wat kutquote:Op donderdag 1 mei 2025 09:41 schreef StevenHyde het volgende:
Ik kwam er gisteren achter dat we maandag helemaal niet vrij zijn op het werk. Zag mezelf al lekker een stuk gaan fietsen na een druk weekend. Maargoed kan niet alles hebben.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Oh das balenquote:Op donderdag 1 mei 2025 09:41 schreef StevenHyde het volgende:
Ik kwam er gisteren achter dat we maandag helemaal niet vrij zijn op het werk. Zag mezelf al lekker een stuk gaan fietsen na een druk weekend. Maargoed kan niet alles hebben.![]()
![]()
Nee want stel je toch voor dat de overheid iets instelt van een echte verplichte vrije dagquote:Op donderdag 1 mei 2025 09:41 schreef StevenHyde het volgende:
Ik kwam er gisteren achter dat we maandag helemaal niet vrij zijn op het werk. Zag mezelf al lekker een stuk gaan fietsen na een druk weekend. Maargoed kan niet alles hebben.
Krijg je met zoveel jaren VVDHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Er verschuift van alles. Denk maar even de fysio bellen
quote:Op donderdag 1 mei 2025 09:43 schreef Moeraskat het volgende:
Er verschuift van alles. Denk maar even de fysio bellen![]()
![]()
![]()
Prik prikquote:Op donderdag 1 mei 2025 09:43 schreef Moeraskat het volgende:
Er verschuift van alles. Denk maar even de fysio bellenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ja, ga wel fietsen met het nietszeggende hemelvaartquote:Op donderdag 1 mei 2025 09:42 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Nee want stel je toch voor dat de overheid iets instelt van een echte verplichte vrije dag
Krijg je met zoveel jaren VVD
FUUUUUU.. Ja toch wel verstandig ja. Helemaal als je last krijgt na een stuk fietsen (tenzij je heel zwaar verzet hebt getrapt, dan is t nog te verklaren). Balenquote:Op donderdag 1 mei 2025 09:43 schreef Moeraskat het volgende:
Er verschuift van alles. Denk maar even de fysio bellen
Gemiddelde snelheid was 28/29 km per uur.quote:Op donderdag 1 mei 2025 09:45 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
FUUUUUU.. Ja toch wel verstandig ja. Helemaal als je last krijgt na een stuk fietsen (tenzij je heel zwaar verzet hebt getrapt, dan is t nog te verklaren). Balen
Niet per se na, maar wel uren laterWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Dank je. Lief van jequote:Op donderdag 1 mei 2025 09:38 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Hey goedemorgen Dot. Hoop dat je je vandaag wat beter zal voelen qua gezondheid.
Iets minder fietsen dan wel aan je lijf denken.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
En als ik zo doe?quote:* Moeraskat beweegt been op en neer
Maar ik moet herstellen DOTquote:Op donderdag 1 mei 2025 09:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Iets minder fietsen dan wel aan je lijf denken.
Maar dat doe je niet door te forceren MKquote:
Ik doe best kalmquote:Op donderdag 1 mei 2025 09:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar dat doe je niet door te forceren MK
Jij weer een beetje bijgekomen van gisteren Dot?quote:Op donderdag 1 mei 2025 09:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar dat doe je niet door te forceren MK![]()
Zooo, dan heb je behoorlijke wattages gefietst. Dan is het wel te verklaren toch? Wel petje af voor dat tempo sowiesoquote:Op donderdag 1 mei 2025 09:49 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Gemiddelde snelheid was 28/29 km per uur.
Niet per se na, maar wel uren laterBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ja, ik neem vanmiddag ook gewoon vrij, ga wel een andere dag werkenI feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Thanksquote:Op donderdag 1 mei 2025 09:56 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Zooo, dan heb je behoorlijke wattages gefietst. Dan is het wel te verklaren toch? Wel petje af voor dat tempo sowieso
Al ben ik wel ingehaald door een wielrennerWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
That's the spirit!quote:Op donderdag 1 mei 2025 09:58 schreef MizzezAmy het volgende:
Ja, ik neem vanmiddag ook gewoon vrij, ga wel een andere dag werken![]()
Amyyyyyyyyyyy![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jaaa kom met me meequote:Op donderdag 1 mei 2025 09:58 schreef MizzezAmy het volgende:
Ja, ik neem vanmiddag ook gewoon vrij, ga wel een andere dag werkenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ga je naar schilpholquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Hoe krijg je gelige vlekken uit witte overhemden? INB4: schaarWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Jeetjequote:Op donderdag 1 mei 2025 10:01 schreef Kissingbird het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]Proficiat JuStInKKKKKKKK[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
dreft?quote:Op donderdag 1 mei 2025 10:01 schreef Moeraskat het volgende:
Hoe krijg je gelige vlekken uit witte overhemden? INB4: schaar![]()
Happy happy happyquote:Op donderdag 1 mei 2025 10:01 schreef Kissingbird het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]Proficiat JuStInKKKKKKKK[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]![]()
![]()
Haha zin om een feestmutsje op te doen en een toetertje in mijn mond nuquote:Op donderdag 1 mei 2025 10:01 schreef Kissingbird het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]Goodmorning kussendvogeltje
![]()
Echt?! Dat heb ik nog niet getestquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Thx gekke vogelquote:Op donderdag 1 mei 2025 10:01 schreef Kissingbird het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Chloor?quote:Op donderdag 1 mei 2025 10:01 schreef Moeraskat het volgende:
Hoe krijg je gelige vlekken uit witte overhemden? INB4: schaar
Ik heb witte vlekken in een blauwe spijkerbroek, denk dat het ook iets van chloor was, waardoor het blauwe kleurstof verdwenen is
I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Zou het toetertje wat verder je mond induwenquote:Op donderdag 1 mei 2025 10:02 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Haha zin om een feestmutsje op te doen en een toetertje in mijn mond nuGoodmorning kussendvogeltje
![]()
![]()
![]()
Hoe gaat het met waterfiestSteven na je godenmaaltje van gisteravond?
Smile, it's free therapy.![]()
Haha ja mag het? Jij heb je mountainbike. Ik doe het je niet na denk ikquote:Op donderdag 1 mei 2025 09:58 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Thanks
Al ben ik wel ingehaald door een wielrenner
toetquote:Op donderdag 1 mei 2025 10:03 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Zou het toetertje wat verder je mond induwen![]()
![]()
Hoe gaat het met waterfiestSteven na je godenmaaltje van gisteravond?
Ja nog aan het nagenieten
Dat wordt dan toch oranje?quote:Op donderdag 1 mei 2025 10:03 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Chloor?
Ik heb witte vlekken in een blauwe spijkerbroek, denk dat het ook iets van chloor was, waardoor het blauwe kleurstof verdwenen is
https://www.hema.nl/inspi(...)itte-kleding-krijgenquote:Op donderdag 1 mei 2025 10:01 schreef Moeraskat het volgende:
Hoe krijg je gelige vlekken uit witte overhemden? INB4: schaar![]()
Heb je baking soda al geprobeerd? Vind dat wel wonderspul uit een pakjequote:Op donderdag 1 mei 2025 10:01 schreef Moeraskat het volgende:
Hoe krijg je gelige vlekken uit witte overhemden? INB4: schaar
rookworstquote:Op donderdag 1 mei 2025 10:04 schreef JustinK het volgende:
[..]
https://www.hema.nl/inspi(...)itte-kleding-krijgen![]()
Of ossengalzeep, schijnt ook wonderen te verrichtenI feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Heus wel. Als je eenmaal de vaart er goed in hebt zitten en je kunt doorfietsen dan is het wel te doen.quote:Op donderdag 1 mei 2025 10:04 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Haha ja mag het? Jij heb je mountainbike. Ik doe het je niet na denk ikWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Zellufquote:Op donderdag 1 mei 2025 10:05 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Heb je baking soda al geprobeerd? Vind dat wel wonderspul uit een pakje![]()
![]()
Oja, dat heb ik ook nog liggen. Ga ik ook wel even proberenquote:Op donderdag 1 mei 2025 10:05 schreef MizzezAmy het volgende:
Of ossengalzeep, schijnt ook wonderen te verrichten
Moet je een pakje aandoenquote:Op donderdag 1 mei 2025 10:06 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
schreef er al extra bij uit een pakje![]()
![]()
![]()
Dan zit er iets nog niet goed in je knie, goed dat je het even laat nakijken.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Gewoon doen!quote:
Mensen laten werken op vrijdagmiddag, onverantwoord!I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Ja! Dat kan gewoon niet!quote:Op donderdag 1 mei 2025 10:08 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Gewoon doen!
Mensen laten werken op vrijdagmiddag, onverantwoord!![]()
quote:Op donderdag 1 mei 2025 10:05 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Hoe heb je ze thuis omgekocht voor de wfHeb gedaan alsog ik de hele nacht moest doorwerken om vervolgens die waterfiets te hebben gekocht en de nacht in mijn auto te hebben geslapen.
quote:Op donderdag 1 mei 2025 10:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan zit er iets nog niet goed in je knie, goed dat je het even laat nakijken.
hee dottquote:Op donderdag 1 mei 2025 10:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan zit er iets nog niet goed in je knie, goed dat je het even laat nakijken.
Ja 1 kiloquote:Op donderdag 1 mei 2025 09:55 schreef JustinK het volgende:
[..]
Jij weer een beetje bijgekomen van gisteren Dot?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Op een afwerkplekquote:Op donderdag 1 mei 2025 10:08 schreef StevenHyde het volgende:
[..]Heb gedaan alsog ik de hele nacht moest doorwerken om vervolgens die waterfiets te hebben gekocht en de nacht in mijn auto te hebben geslapen.
![]()
Opwindend welquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
HeyBirdie, dat is nog eens een felicitatiequote:Op donderdag 1 mei 2025 10:01 schreef Kissingbird het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Dan maar vandaag extra genieten van je vrije dagquote:I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
quote:Op donderdag 1 mei 2025 10:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja 1 kilo
Pfff heftig hoor. Rustig aan dan maarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Even ossegalzeep er op smeren al geprobeerd?quote:Op donderdag 1 mei 2025 10:01 schreef Moeraskat het volgende:
Hoe krijg je gelige vlekken uit witte overhemden? INB4: schaarWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op donderdag 1 mei 2025 10:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja 1 kilo
Zijn de vloermannen al langs geweest? Of blijft het bij (doen alsof ze) bellen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Mijn felicitatie was s’nachts @JustinKWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Nee, dat las ik net hier idd en dreftquote:Op donderdag 1 mei 2025 10:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Even ossegalzeep er op smeren al geprobeerd?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Weet ik tochquote:Op donderdag 1 mei 2025 10:11 schreef Moeraskat het volgende:
Mijn felicitatie was s’nachts @:JustinK![]()
![]()
Ja ze zijn geweest hahaha ik zou even een foto makenquote:Op donderdag 1 mei 2025 10:11 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Zijn de vloermannen al langs geweest? Of blijft het bij (doen alsof ze) bellen?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zou het nu eindelijk een keer normaal gaan?quote:Op donderdag 1 mei 2025 10:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ze zijn geweest hahaha ik zou even een foto maken![]()
Dotquote:Op donderdag 1 mei 2025 10:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ze zijn geweest hahaha ik zou even een foto maken![]()
![]()
En scherpquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.![]()
Kan gewoonquote:Op donderdag 1 mei 2025 10:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
HeyBirdie, dat is nog eens een felicitatie![]()
![]()
En jus is een super winnaar
quote:Op donderdag 1 mei 2025 10:14 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Kan gewoon![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 1 mei 2025 10:14 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
En scherpLekkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kijk en oordeel zelf, er omheen glanst het nu krijg dat niet op de foto helaasquote:Op donderdag 1 mei 2025 10:14 schreef JustinK het volgende:
[..]
Zou het nu eindelijk een keer normaal gaan?
Hey Moonquote:
Ja de bolkking van DTS zovaak achter elkaar heeft nog niemand gepresteerdquote:Op donderdag 1 mei 2025 10:14 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Kan gewoon![]()
![]()
Ja nu ineens wel hèquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
quote:Op donderdag 1 mei 2025 10:12 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Veel bijverdiend ook voor in de toekomst![]()
![]()
![]()
Is it you![]()
![]()
Bekijk deze YouTube-videoSmile, it's free therapy.![]()
Oh dat hoort nietquote:Op donderdag 1 mei 2025 10:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kijk en oordeel zelf, er omheen glanst het nu krijg dat niet op de foto helaas
[ afbeelding ]![]()
![]()
Ik zou er een plant op zetten
Dit is hoe ze het gemaakt hebben?quote:Op donderdag 1 mei 2025 10:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Smile, it's free therapy.![]()
quote:Op donderdag 1 mei 2025 10:18 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Dit is hoe ze het gemaakt hebben?![]()
![]()
ik lees niet terug... weet alleen dat er een plank stuk is, ze zouden komen om het fixen.quote:
Geen idee of dit het gat is zonder fix
Wel echt een luie fix. Normaal vervangen ze toch een stukje?
Zo was dezequote:Op donderdag 1 mei 2025 10:19 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ik lees niet terug... weet alleen dat er een plank stuk is, ze zouden komen om het fixen.
Geen idee of dit het gat is zonder fixniet bedoeld...
![]()
quote:Op donderdag 1 mei 2025 10:17 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Is it you![]()
![]()
Bekijk deze YouTube-videoHelaas niet. Maar ik sta wel op youtube:
Bekijk deze YouTube-videoBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ik was een tegenvaller zei jequote:![]()
Ik vind helemaal mooi!quote:Op donderdag 1 mei 2025 10:20 schreef StevenHyde het volgende:
[..]Helaas niet. Maar ik sta wel op youtube:
Bekijk deze YouTube-video![]()
Dat is echt lang geleden inmiddels
Ik dacht een strontje te zienquote:Op donderdag 1 mei 2025 10:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar dit is wel ruk ja
quote:Op donderdag 1 mei 2025 10:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Gister zei ik op de afwerk plek ook: ZAAAAAKEN JONGUH OP MAIN MOEND!quote:Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Niet van jou helemaal. Alleen dat kleine stukjequote:Op donderdag 1 mei 2025 10:21 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja omdat je dat van mij vond![]()
![]()
En alleen maar vanwege de koffie![]()
![]()
![]()
'zo is de natoer'quote:Op donderdag 1 mei 2025 10:20 schreef StevenHyde het volgende:
[..]Helaas niet. Maar ik sta wel op youtube:
Bekijk deze YouTube-video
Je gelooft het toch niet he. Heb ook gezegd dit niet mooi te vinden. Dit slaat nergens opquote:Jipquote:Op donderdag 1 mei 2025 10:18 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Dit is hoe ze het gemaakt hebben?DIt is met fix, zo is het klaarquote:Op donderdag 1 mei 2025 10:19 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ik lees niet terug... weet alleen dat er een plank stuk is, ze zouden komen om het fixen.
Geen idee of dit het gat is zonder fix
Is niet een plek waar je een plant kan zetten, is achter de eetkamer stoelen en verder naar achteren zetten kan niet omdat je dan met de openslaande deur van kamer naar keuken zitquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Geen blikjes meer gooien a.u.b.quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Het deed me pijnquote:Op donderdag 1 mei 2025 10:22 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Niet van jou helemaal. Alleen dat kleine stukje![]()
![]()
Heb ook echt maar ooit 1x blikje in de water gedaan en meteen op televisie
Dit is echt wel schandalig!quote:Op donderdag 1 mei 2025 10:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je gelooft het toch niet he. Heb ook gezegd dit niet mooi te vinden. Dit slaat nergens op
[..]
Jip
[..]
DIt is met fix, zo is het klaar
[..]
Is niet een plek waar je een plant kan zetten, is achter de eetkamer stoelen en verder naar achteren zetten kan niet omdat je dan met de openslaande deur van kamer naar keuken zit
Was een dure vloer.....Smile, it's free therapy.![]()
Er bestaat wel laminaatverf. Snap niet dat ze dat niet eroverheen hebben gedaan om de kleur hetzelfde te krijgen.quote:Op donderdag 1 mei 2025 10:29 schreef StevenHyde het volgende:
Ook denk ik niet iets wat je kunt schilderen zodat het niet opvalt..Smile, it's free therapy.![]()
Met de benen naar Wenen of met de trein naar Berlijn!quote:Op donderdag 1 mei 2025 10:34 schreef Kissingbird het volgende:
Liefst op een vlucht naar Parijs of Berlijn![]()
![]()
Ik ga er zo inquote:
Met de tram naar Amsterdamquote:Op donderdag 1 mei 2025 10:35 schreef JustinK het volgende:
[..]
Met de benen naar Wenen of met de trein naar Berlijn!
Deze vogel vliegtquote:Op donderdag 1 mei 2025 10:35 schreef JustinK het volgende:
[..]
Met de benen naar Wenen of met de trein naar Berlijn!
Als het per sé moetquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ja en weet je heb zo geen zin meer in steeds die strijd, ze laten je voelen dat je een zeur bent want anders nooit klachten, altijd gaat alles goed en bla bla bla blaquote:Op donderdag 1 mei 2025 10:28 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Dit is echt wel schandalig!
Was een dure vloer.....Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Moet je niet bij mij wezenquote:Op donderdag 1 mei 2025 10:37 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Joewel ben een luie vogel die liever in een vlieger zit![]()
![]()
Ja dat is wat ze proberen om je zo af te schepen. Dat ze anders nooit klachten hebben is prima, dit is gewoon niet mooi gemaakt!quote:Op donderdag 1 mei 2025 10:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja en weet je heb zo geen zin meer in steeds die strijd, ze laten je voelen dat je een zeur bent want anders nooit klachten, altijd gaat alles goed en bla bla bla blaSmile, it's free therapy.![]()
Nee is het ook niet. Ik wacht op antwoord nog steeds van die zaak.quote:Op donderdag 1 mei 2025 10:38 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ja dat is wat ze proberen om je zo af te schepen. Dat ze anders nooit klachten hebben is prima, dit is gewoon niet mooi gemaakt!Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Gedoe weerquote:Op donderdag 1 mei 2025 10:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee is het ook niet. Ik wacht op antwoord nog steeds van die zaak.Smile, it's free therapy.![]()
oh wist ik nietquote:Op donderdag 1 mei 2025 10:39 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik had het niet over een vlucht slimpie![]()
Welcome to my lifequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Heb ik net al gedaan
Heb ook wel thee voor jeWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Oké dan krijg je datWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Zit je al in de zon?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Nou die melkflessen van mij de zon in
Dus we zijn samen hier nu..Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Had je hier al die tijd op gewacht, schat?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Hoe voelt dat nu?
Ik ook, in m’n knieholtesWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Of dat komt door de kwark die ik nu eet. Of kan dat niet ?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Hm oke .. dan is dat het niet inderdaadWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
De kwark of m’n kippenvel?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Jawel. Jammer van het houthokWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Die staat in m’n zonWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Moet hem aan de kant rollen eigenlijk. Kan jij dat doen? Want ik ben op blote voeten. En moet dat ding van de rem halenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Weet jij iets van klussen af?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Dus je antwoord is nee ?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Dat houthok is zelf gemaakt. Denk je dat we dat hout moeten behandelen? Niet het stookhout natuurlijkWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Je kan het slechter treffenquote:Op donderdag 1 mei 2025 11:14 schreef StevenHyde het volgende:
Ik zat al die tijd nog naast Justin met een doos bastognekoeken
Forum Opties Forumhop: Hop naar: