"Nu woon ik er godszijdank niet, maar zijn huis zit wel tussen 2 woningen in."quote:Op donderdag 1 mei 2025 07:46 schreef Joopklepzeiker het volgende:
Sinds wanneer zijn mensen die naast de speeltuin wonen waar je regelmatig komt je buren?
Vind ik niet, overdag moet iedereen dat gewoon kunnen doen.quote:Op donderdag 1 mei 2025 07:47 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Terechte klacht.
In dit kader:
https://nos.nl/video/2565(...)d-en-dat-is-ongezond
Het gaat niet om verhuizen of verbouwing.quote:Op donderdag 1 mei 2025 07:52 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
Vind ik niet, overdag moet iedereen dat gewoon kunnen doen.
Ten tweede zal het misschien wel nodig zijn. Je bent zelf ooit toch ook ergens komen wonen dat de boel eerst opgeknapt moest worden?
Ik heb ook weleens zoiets meegemaakt toen ik iemand hielp verhuizen in een flat, Iedere keer gezeik omdat wij één van de twee liften vol hadden met huisraad.
Ze zijn er zelf toch ook ooit komen wonen?
Ging toen alles via de trap?
TS, zoek gewoon een andere speeltuin.
Er zijn er vast genoeg.
De een zet met twee vingers in de neus een extra verdieping op zijn huis, de ander kan nog geen batterij in een rookmelder installeren, het verschil moet er zijnquote:Op donderdag 1 mei 2025 07:34 schreef roos94 het volgende:
Dit zijn toch bijna de meest erge buren die je kunt treffen?
Ik ga met mijn dochter geregeld naar een speeltuin die grenst aan een rij woningen.
Er is daar een vent die werkelijk altijd herrie aan het maken is. Boren/zagen(?) Hij staat voor zijn voordeur onmogelijke hoeveelheden hout/tegels te snijden(?)
Dit is niet 1 of 2 x nee bijna altijd als ik daar heen ga is die kerel bezig. De herrie is absurd.
Nu woon ik er godszijdank niet, maar zijn huis zit wel tussen 2 woningen in.
Het zal je buurman zijn?
En je hebt ook mensen die voor de lol klussen.quote:Op donderdag 1 mei 2025 08:15 schreef ToT het volgende:
Ik heb een monumentaal pand gekocht waar behoorlijk wat aan opgeknapt aan moet worden.
Een paar huizen verderop zijn ze maandenlang bezig de bovenverdieping helemaal opnieuw in te richten en te moderniseren. Pand daar weer naast is een paar maand geleden ook helemaal opnieuw aangepakt.
Soms heb je dat gewoon.
Huisje mooi maken, de boel weer er uit slopen, nieuw materiaal kopen tegen hedendaagse woekerprijzen, weer alles prachtig mooi aanbrengen, breekijzer er tegenaan, weer nieuw materiaal kopen enz.?quote:Op donderdag 1 mei 2025 08:23 schreef roos94 het volgende:
[..]
En je hebt ook mensen die voor de lol klussen.
Of de hele dag tegels snijden om de buurt gek te maken.quote:Op donderdag 1 mei 2025 08:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Huisje mooi maken, de boel weer er uit slopen, nieuw materiaal kopen tegen hedendaagse woekerprijzen, weer alles prachtig mooi aanbrengen, breekijzer er tegenaan, weer nieuw materiaal kopen enz.?
Ja idd, voor 40 euro per vierkante meter aan tegels kopen om de buren te jennen!quote:Op donderdag 1 mei 2025 08:41 schreef roos94 het volgende:
[..]
Of de hele dag tegels snijden om de buurt gek te maken.
Beter dan de hele dag op social media zitten om de nieuwe tas van Annie te reviewen of hoe de kleine van de overburen zijn drol in het potje legt.quote:Op donderdag 1 mei 2025 07:58 schreef roos94 het volgende:
[..]
Het gaat niet om verhuizen of verbouwing.
Het gaat om passievolle hobbyklussers in rijtjeswoningen.
Toch niet als buren, denk nou even na Joop.quote:Op donderdag 1 mei 2025 10:25 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
Beter dan de hele dag op social media zitten om de nieuwe tas van Annie te reviewen of hoe de kleine van de overburen zijn drol in het potje legt.
Zeiken op klussers totdat er bij jou natuurlijk weer wat moet gebeuren.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |