SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Nee ik moest even mycroften om te begrijpen waarom iemand even full tilt ging.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Ik ben er echt helemaal klaar mee, het beschuldigen dat ik een zure user ben, ik ga even bezinnen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Lekker bezig Sherlock van mequote:Op donderdag 1 mei 2025 00:04 schreef aeque het volgende:
[..]
Nee ik moest even mycroften om te begrijpen waarom iemand even full tilt ging.
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
quote:Op donderdag 1 mei 2025 00:05 schreef Shii het volgende:
Ik ben er echt helemaal klaar mee, het beschuldigen dat ik een zure user ben, ik ga even bezinnen.Je bent geen zure User.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik weet niet wat er aan de hand is maar @Shii is echt absoluut geen zure user!quote:Op donderdag 1 mei 2025 00:04 schreef aeque het volgende:
[..]
Nee ik moest even mycroften om te begrijpen waarom iemand even full tilt ging.
Jeetje
@DoesliefzegTrust nobody![]()
quote:Op donderdag 1 mei 2025 00:05 schreef Shii het volgende:
Ik ben er echt helemaal klaar mee, het beschuldigen dat ik een zure user ben, ik ga even bezinnen.AwwwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Trust nobody![]()
Ben trots op jequote:
quote:is de bbq al aan?
Slaap lekker KBquote:
1 meiThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
quote:Jijquote:Op woensdag 30 april 2025 23:53 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Prima als ik het aansteekt dan kom ik wel weer uit bed.
Spekfakkels
Trust nobody![]()
24 graden in huis bah
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Kut, typefoutquote:
En overlast?quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Jij had ook sushi tochquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Batterij van de afstandsbediening van de airco is leeg. Top timing.
Kan er niet bij. Trapgat.quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ja morgenquote:
Nu heb ik er zin in en is nog mijn eigen schuld ook.quote:
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Eigen schuld, dikke buikquote:Op donderdag 1 mei 2025 00:23 schreef aeque het volgende:
[..]
Nu heb ik er zin in en is nog mijn eigen schuld ook.
Gelukkig had ik die al.quote:
Zacht kussentjequote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik ben niet flexibel genoeg om daar iets aan te hebben.quote:
Jammerquote:Op donderdag 1 mei 2025 00:28 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik ben niet flexibel genoeg om daar iets aan te hebben.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
ALLLLLEEBEIIIIquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Roti rolquote:Op donderdag 1 mei 2025 00:31 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik denk dat ik voor roti ga. Kliekjes rotiWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Dat. Als je echt op je handen moet zitten als een user waar je niks mee hebt post gooi diegene dan (al vind ik dat helemaal een zwaktebod) op block, maar of negeer diegene, of probeer het in elk geval niet zo overduidelijk te laten blijken dat je diegene (voor wat voor reden dan ook) niet mag.quote:Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Zoals een mod die iets kleins aanpast.quote:Op donderdag 1 mei 2025 00:30 schreef devzero het volgende:
[..]
Het maakt niet uit wat je had gezegd. Sommige mensen vallen anderen aan om niets.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
En in saucijzenbroodjesWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Lekkaaahhhhhquote:
Well, life can be a riot
Even de piketadvocaat bellen.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
En dat noemt zich een trotse Brabander.quote:
Dat vind ik vast lekkerquote:Op donderdag 1 mei 2025 00:37 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat is een soort van roti pannekoekje. Ik heb meestal een pak in mijn vriezerTrust nobody![]()
Die ene is met wortelsmaak zekerquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
R.I.P DTS.![]()
Wat nu weerquote:Op donderdag 1 mei 2025 00:37 schreef aeque het volgende:
[..]
En dat noemt zich een trotse Brabander.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Gelukkigquote:Op donderdag 1 mei 2025 00:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Afgelopen nacht viel het mee
Hoorde vanavond wel wat PlayStation geluid.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Dat is een totaal ander broodje.quote:
Met wortelquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Maar AQ niet kennelijkquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Wel, maar een Brabander hoort een worstenbroodje nou eenmaal te verafgoden. Dat zijn de regels.quote:
Dat heeft echt niks met zin in saucijzenbroodjes te makenquote:Op donderdag 1 mei 2025 00:42 schreef aeque het volgende:
[..]
Wel, naar een Brabander hoort een worstenbroodje nou eenmaal te verafgoden. Dat zijn de regels.
Ik had gisteren een meikever in huis.
Nu wil een vliegend gordijn/horde maar mijn balkondeur gaat naar binnen open.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Neem zo’n schuifdingquote:Op donderdag 1 mei 2025 00:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
Nu wil een vliegend gordijn/horde maar mijn balkondeur gaat naar binnen open.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Wat tofquote:Op donderdag 1 mei 2025 00:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
Nu wil een vliegend gordijn/horde maar mijn balkondeur gaat naar binnen open.
Trust nobody![]()
Watquote:waarom is dat tof
Eensquote:Op donderdag 1 mei 2025 00:45 schreef devzero het volgende:
Beter een meikever dan een vliegend hert (de kever dan). Wat zijn die beesten grootWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Schuifding ?quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Kevers zijn ook leuke auto's
HERBIE
Well, life can be a riot
Ja. Buiten ja.quote:Op donderdag 1 mei 2025 00:45 schreef devzero het volgende:
[..]
Kevers zijn leuke beesten. Wel buiten natuurlijkWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Schuifpuiquote:Well, life can be a riot
Hordeur schuifdeurquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
In een huurwoning?quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Een vliegende eland is pas grootquote:Op donderdag 1 mei 2025 00:45 schreef devzero het volgende:
Beter een meikever dan een vliegend hert (de kever dan). Wat zijn die beesten grootUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Jezusquote:Op donderdag 1 mei 2025 00:46 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik zag ze alleen toen ik in Enschede woonde. Mooie beesten, als ze buiten zijn
[ afbeelding ]![]()
Ik zou gillenTrust nobody![]()
![]()
HOPPA. CarPlay in mijn autootje(morgen even de ducttape er af halen want de omlijsting paste niet. Denk dat ik 't zelfs met dat beetje exposed wat netter vind dan die Ducttape)
Well, life can be a riot
Ja waarom niet? Kan je toch weer demonteren of ter overname aanbieden.quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ja kan prima. Heeft mijn pa ookquote:Well, life can be a riot
Maar je neemt toch geen genoegen met minder.quote:Op donderdag 1 mei 2025 00:42 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dat heeft echt niks met zin in saucijzenbroodjes te maken
Anders had je net zo goed met mij kunnen trouwen.
Zou een jasje haken voor h’m.quote:Op donderdag 1 mei 2025 00:46 schreef devzero het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Jij wilde nietquote:Op donderdag 1 mei 2025 00:48 schreef aeque het volgende:
[..]
Maar je neemt toch geen genoegen met minder.
Anders had je net zo goed met mij kunnen trouwen.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Prachtige dieren.quote:Op donderdag 1 mei 2025 00:46 schreef devzero het volgende:
[..]
[ afbeelding ]![]()
![]()
Eet smakelijk 😋quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
quote:Op donderdag 1 mei 2025 00:47 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja waarom niet? Kan je toch weer demonteren of ter overname aanbieden.Ik overleg morgen wel even wil ook iets tegen de warmte doen heb het nu al 24 graden in huis.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Zeker doenquote:Op donderdag 1 mei 2025 00:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
[..]
Ik overleg morgen wel even wil ook iets tegen de warmte doen heb het nu al 24 graden in huis.
Nou, te laatquote:
Schattigquote:Op donderdag 1 mei 2025 00:56 schreef aeque het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
[ afbeelding ]Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Moet je niet werken morgen danWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Heb je morgen plannen? Dan wekker. Heb je die niet? Lekker uitslapen.quote:Well, life can be a riot
Goed idee welquote:Op donderdag 1 mei 2025 00:57 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Heb je morgen plannen? Dan wekker. Heb je die niet? Lekker uitslapen.
Trust nobody![]()
Documentaire over tmf op videoland nostalgieThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Oh leukquote:Op donderdag 1 mei 2025 00:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
Documentaire over tmf op videoland nostalgieWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Oh leuk lijkt mequote:Op donderdag 1 mei 2025 00:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
Documentaire over tmf op videoland nostalgieTrust nobody![]()
PaWell, life can be a riot
Toooo slooowwquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Weet even niet meer of deze nou al wat ouder is of niet. Maar ben wel benieuwd of ze nog steeds vrienden zijn.quote:
Vast welquote:Op donderdag 1 mei 2025 01:02 schreef aeque het volgende:
[..]
Weet even niet meer of deze nou al wat ouder is of niet. Maar ben wel benieuwd of ze nog steeds vrienden zijn.
quote:Ja over de hele opstart ervan nu einde zou in latere afleveringen wel komen leuk om te zien beelden uit die tijd.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Morgen ff checkenquote:Op donderdag 1 mei 2025 01:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
[..]
Ja over de hele opstart ervan nu einde zou in latere afleveringen wel komen leuk om te zien beelden uit die tijd.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ga 'm ook morgen even checken.Well, life can be a riot
Naaperrrrttquote:
Fabienne de Vries , Brigit Maasland en Sylvana Simons liepen te vechten vroeger verrassend.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Altijdquote:
Well, life can be a riot
Jij mag datquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Wat een liefde
Well, life can be a riot
Jeroen Post is dik geworden
R.I.P DTS.![]()
“De bom is gebarsten bij Chateau Meiland! Erica Meiland heeft woedend aangekondigd dat ze direct stopt met de opnames als de fans hun steun intrekken. Tijdens een emotioneel geladen moment liet ze geen ruimte voor twijfel: "Als de fans ons niet meer leuk vinden, kap ik er meteen mee!"👇Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Vierduizend ?quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
quote:Op donderdag 1 mei 2025 01:11 schreef Moeraskat het volgende:
“De bom is gebarsten bij Chateau Meiland! Erica Meiland heeft woedend aangekondigd dat ze direct stopt met de opnames als de fans hun steun intrekken. Tijdens een emotioneel geladen moment liet ze geen ruimte voor twijfel: "Als de fans ons niet meer leuk vinden, kap ik er meteen mee!"👇
Tmf awards nooit heengegaan wilde ik wel.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Dat programma is al jaren over de houdbaarheidsdatum heen.quote:Op donderdag 1 mei 2025 01:11 schreef Moeraskat het volgende:
“De bom is gebarsten bij Chateau Meiland! Erica Meiland heeft woedend aangekondigd dat ze direct stopt met de opnames als de fans hun steun intrekken. Tijdens een emotioneel geladen moment liet ze geen ruimte voor twijfel: "Als de fans ons niet meer leuk vinden, kap ik er meteen mee!"👇
Het was leuk toen ze in Frankrijk waren, eerste seizoen terug was ook leuk. Nu is't niks meer. Met die Martien met z'n achterlijke gegil, en Maxime met d'r zeikerige stem en d'r achterlijke gegil.SOW ZIEDEND.
Well, life can be a riot
Rustaaaaaaagquote:Op donderdag 1 mei 2025 01:12 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Dat programma is al jaren over de houdbaarheidsdatum heen.
Het was leuk toen ze in Frankrijk waren, eerste seizoen terug was ook leuk. Nu is't niks meer. Met die Martien met z'n achterlijke gegil, en Maxime met d'r zeikerige stem en d'r achterlijke gegil.SOW ZIEDEND.
Arme sloeberquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Nooit leuk gevonden net als die dikke crimineel op de campings niet. Nu moet sbs weer nieuwe mensen een podium gaan geven.quote:Op donderdag 1 mei 2025 01:12 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Dat programma is al jaren over de houdbaarheidsdatum heen.
R.I.P DTS.![]()
Het overviel mij evenquote:
Well, life can be a riot
Ik merk hetquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Dat vond ik ook alleen het eerste seizoen leuk, toen was het leuke er af. En aangezien er nooit wat nieuws gebeurde was 't gauw klaar.quote:Op donderdag 1 mei 2025 01:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nooit leuk gevonden net als die dikke crimineel op de campings niet. Nu moet sbs weer nieuwe mensen een podium gaan geven.Well, life can be a riot
De Jeliesquote:Op donderdag 1 mei 2025 01:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nooit leuk gevonden net als die dikke crimineel op de campings niet. Nu moet sbs weer nieuwe mensen een podium gaan geven.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
![]()
MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
De wie?quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
De JellesWell, life can be a riot
![]()
R.I.P DTS.![]()
Ophef over TMF-docu Videoland: oprichter Lex Harding en ex-vj voelen zich misbruiktWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Daphnequote:
Well, life can be a riot
quote:Op donderdag 1 mei 2025 01:20 schreef Moeraskat het volgende:
Ophef over TMF-docu Videoland: oprichter Lex Harding en ex-vj voelen zich misbruikt
Het is zielig natuurlijk want Tooske Ragas en Johnny de Mol ontbreken in de Videoland-documentaire over TMF, omdat zij hier van Talpa niet aan mochten meewerken.quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ze zijn ook wel erg open nu bij de eerste vj’s die weg gingen.quote:Op donderdag 1 mei 2025 01:20 schreef Moeraskat het volgende:
Ophef over TMF-docu Videoland: oprichter Lex Harding en ex-vj voelen zich misbruiktThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Wat sneu dat ze bij die contracten zo onder de duim worden gehouden.quote:Op donderdag 1 mei 2025 01:22 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Het is zielig natuurlijk want Tooske Ragas en Johnny de Mol ontbreken in de Videoland-documentaire over TMF, omdat zij hier van Talpa niet aan mochten meewerken.
Ik zou echt zeggen, ja jammer dan....
Well, life can be a riot
Verf zien drogen is interessanter.quote:Op donderdag 1 mei 2025 01:22 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Het is zielig natuurlijk want Tooske Ragas en Johnny de Mol ontbreken in de Videoland-documentaire over TMF, omdat zij hier van Talpa niet aan mochten meewerken.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Halloquote:MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Waar gaat de rel om: Videoland start vanaf morgen met het uitzenden van een tweedelige docu over TMF. Leuk plan want TMF was helemaal the bom in een wereld waarin er geen YouTube was, geen Spotify, zelfs geen Limewire of Kazaa. Je moest tv kijken om muziek te zien. TMF was dan ook groot! En alle vj's waren sterren. Leuk dus om aan mee te werken aan een documentaire hierover, zo dacht oprichter Lex Harding. Hij gaf wat interviews, zag een voorlopige montage en dacht: prima docu. Niet spannend, veel talking heads, maar prima.
Maar bij de definitieve versie werd hij ineens geportretteerd als een racist! Als een seksist! Als iemand die vrouwen reduceerde tot hun borsten! Als iemand die zijn personeel uitbuitte! Harding is dan ook woedend op Videoland, op RTL en op RTL-baas Peter van der Vorst. In een brief aan het voormalig TMF-personeel schrijft hij dat hij er 'met boter en suiker is ingeluisd'. Ook muziekdirecteur Frank Helmink vindt de docu bullshit. Hij wordt ervan beschuldigd Sylvana Simons en haar muziekkeuze racistisch hebben bejegend. Hij kan het zich niet herinneren.
Omroep-icoon Harding dreigde met gerechtelijke stappen tegen Videoland, RTL en de makers, productiebedrijfje Het Volk, maar ziet daar toch vanaf. "Inmiddels is de titel van het programma TMF Het Echte Verhaal weer teruggedraaid naar TMF Story. Wij laten het hierbij, elke verdere stap is alleen maar koren op hun molen, want hoe meer ophef hoe beter voor de kijkcijfers." Oud-vj Glaze steunt Harding en vindt de docu ook kut. 'Als je een gesprek over ras wil voeren, laten we dan beginnen met het feit dat Lex Harding de eerste witte mediaman in Nederland was die urban culture en hiphop een stem gaf op nationale televisie. Als je niet bereid bent om dat échte, volledige en eerlijke verhaal te vertellen, laat mij er dan buiten.'
RTL beroept zich op hun 'journalistieke vrijheid'. Zo lusten wij er ook nog wel een paar. Iemand wegzetten als racist en seksist is een heftige en zeer ernstige beschuldiging. Ter nuancering voor Harding: tegenwoordig is iedereen die in het openbaar een scheet laat volgens allerlei hijgerige media een racist. En een seksist. Fuck dat.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Waarom mar Brigitte dan wel meedoen?quote:Op donderdag 1 mei 2025 01:22 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Het is zielig natuurlijk want Tooske Ragas en Johnny de Mol ontbreken in de Videoland-documentaire over TMF, omdat zij hier van Talpa niet aan mochten meewerken.
Johnny kwam ook pas jaren later bij tmf toch?
Die was al bekend uit oa gtst en films toen.
Ik keek vroeger ook altijd dag top 5 met broek op de enkels toen Sylvie dat presenteerde tot ze iets met van der vaart kreeg toen zong ik Slyvie is de hoer van Amsterdam in de kuip als we tegen Ajax moesten.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Toch lees je het en post je erover.quote:
Dat mag ikquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik was net bij dat stuk waar eentje geen loonsverhoging kreeg omdat ze geen tieten had terwijl Fabienne al wel meer verdiende.quote:Op donderdag 1 mei 2025 01:25 schreef Moeraskat het volgende:
Waar gaat de rel om: Videoland start vanaf morgen met het uitzenden van een tweedelige docu over TMF. Leuk plan want TMF was helemaal the bom in een wereld waarin er geen YouTube was, geen Spotify, zelfs geen Limewire of Kazaa. Je moest tv kijken om muziek te zien. TMF was dan ook groot! En alle vj's waren sterren. Leuk dus om aan mee te werken aan een documentaire hierover, zo dacht oprichter Lex Harding. Hij gaf wat interviews, zag een voorlopige montage en dacht: prima docu. Niet spannend, veel talking heads, maar prima.
Maar bij de definitieve versie werd hij ineens geportretteerd als een racist! Als een seksist! Als iemand die vrouwen reduceerde tot hun borsten! Als iemand die zijn personeel uitbuitte! Harding is dan ook woedend op Videoland, op RTL en op RTL-baas Peter van der Vorst. In een brief aan het voormalig TMF-personeel schrijft hij dat hij er 'met boter en suiker is ingeluisd'. Ook muziekdirecteur Frank Helmink vindt de docu bullshit. Hij wordt ervan beschuldigd Sylvana Simons en haar muziekkeuze racistisch hebben bejegend. Hij kan het zich niet herinneren.
Omroep-icoon Harding dreigde met gerechtelijke stappen tegen Videoland, RTL en de makers, productiebedrijfje Het Volk, maar ziet daar toch vanaf. "Inmiddels is de titel van het programma TMF Het Echte Verhaal weer teruggedraaid naar TMF Story. Wij laten het hierbij, elke verdere stap is alleen maar koren op hun molen, want hoe meer ophef hoe beter voor de kijkcijfers." Oud-vj Glaze steunt Harding en vindt de docu ook kut. 'Als je een gesprek over ras wil voeren, laten we dan beginnen met het feit dat Lex Harding de eerste witte mediaman in Nederland was die urban culture en hiphop een stem gaf op nationale televisie. Als je niet bereid bent om dat échte, volledige en eerlijke verhaal te vertellen, laat mij er dan buiten.'
RTL beroept zich op hun 'journalistieke vrijheid'. Zo lusten wij er ook nog wel een paar. Iemand wegzetten als racist en seksist is een heftige en zeer ernstige beschuldiging. Ter nuancering voor Harding: tegenwoordig is iedereen die in het openbaar een scheet laat volgens allerlei hijgerige media een racist. En een seksist. Fuck dat.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Aw je was jaloersquote:Op donderdag 1 mei 2025 01:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Waarom mar Brigitte dan wel meedoen?
Johnny kwam ook pas jaren later bij tmf toch?
Die was al bekend uit oa gtst en films toen.
Ik keek vroeger ook altijd dag top 5 met broek op de enkels toen Sylvie dat presenteerde tot ze iets met van der vaart kreeg toen zong ik Slyvie is de hoer van Amsterdam in de kuip als we tegen Ajax moesten.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Precies. En ze mag 't gewoon delen, want openbaar forum.Well, life can be a riot
Daarvoor keek ik dagelijks maar de liefde was meteen verdwenenquote:
R.I.P DTS.![]()
Heftig welquote:Op donderdag 1 mei 2025 01:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Daarvoor keek ik dagelijks maar de liefde was meteen verdwenen
Kinderen jarenlang opgesloten in 'horrorhuis' in Spaanse stad Oviedo
In een buitenwijk van de Noord-Spaanse stad Oviedo heeft de politie een Duitse man en een Amerikaans-Duitse vrouw opgepakt die hun drie kinderen sinds december 2021 isoleerden in een sterk vervuild huis. De hoofdcommissaris van de lokale politie in Oviedo spreekt van een "horrorhuis".Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Sylvana neemt het op voor die tijdThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
prijsWell, life can be a riot
Oh ik aflevering 2 zit Saar verschrikkelijk vond ik die vroeger
R.I.P DTS.![]()
quote:Op donderdag 1 mei 2025 01:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
Oh ik aflevering 2 zit Saar verschrikkelijk vond ik die vroeger
Sow, wat een agressiequote:Well, life can be a riot
Komt door 't tijdstipquote:Well, life can be a riot
Nee omdat iemand prijs zeiquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Daphne Bunskoek keek ik ook graag naar.
En die oost Europese.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
De man heeft een verklaring afgelegd: "Wir haben nur einen Ruinerwoldchen gemacht"quote:Op donderdag 1 mei 2025 01:33 schreef Moeraskat het volgende:
Kinderen jarenlang opgesloten in 'horrorhuis' in Spaanse stad Oviedo
In een buitenwijk van de Noord-Spaanse stad Oviedo heeft de politie een Duitse man en een Amerikaans-Duitse vrouw opgepakt die hun drie kinderen sinds december 2021 isoleerden in een sterk vervuild huis. De hoofdcommissaris van de lokale politie in Oviedo spreekt van een "horrorhuis".MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
quote:Op donderdag 1 mei 2025 01:42 schreef Homijn het volgende:
[..]
De man heeft een verklaring afgelegd: "Wir haben nur einen Ruinerwoldchen gemacht"
Ik vind die nieuwe UI niks. Het is net alsof ik kerstverlichting in heb
MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Dan neem je een anderequote:Op donderdag 1 mei 2025 01:44 schreef Homijn het volgende:
Ik vind die nieuwe UI niks. Het is net alsof ik kerstverlichting in hebWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
Ben je oke?quote:Well, life can be a riot
Bollukquote:Well, life can be a riot
Je blijft een @Homijn.quote:Op donderdag 1 mei 2025 01:44 schreef Homijn het volgende:
Ik vind die nieuwe UI niks. Het is net alsof ik kerstverlichting in hebWelke UI je ook neemt.
![]()
Jaquote:Well, life can be a riot
![]()
R.I.P DTS.![]()
Tweede aflevering is een hoop geleuter over Sylvie Meis.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Neequote:Op donderdag 1 mei 2025 01:54 schreef Helenattenek het volgende:
Hallo chatgpt mag ik een bron voor mooie nederlandse mokkels in pornoWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Syviequote:Op donderdag 1 mei 2025 01:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
Tweede aflevering is een hoop geleuter over Sylvie Meis.![]()
Sylvie Meis vind vooral Sylvie Meis heel erg interessant
Well, life can be a riot
Wel realistisch blijven hè.quote:Op donderdag 1 mei 2025 01:54 schreef Helenattenek het volgende:
Hallo chatgpt mag ik een bron voor mooie nederlandse mokkels in pornoProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
quote:
R.I.P DTS.![]()
Oh, jij komt echt net uit het geboortekanaal gekropen. Schattig.quote:Op donderdag 1 mei 2025 01:56 schreef Helenattenek het volgende:
Moeraskat, het afgedankte broertje van Firefox?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Noouuuuu....quote:
Chanella.... Poeee
Well, life can be a riot
Hoe is het met je?quote:
Ik heb nog slijmvlies om me heenquote:Op donderdag 1 mei 2025 01:57 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Oh, jij komt echt net uit het geboortekanaal gekropen. Schattig.![]()
Ja, dat had ik al begrepen uit je username.quote:Op donderdag 1 mei 2025 01:59 schreef Helenattenek het volgende:
[..]
Ik heb nog slijmvlies om me heenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Wat een viezerd.Well, life can be a riot
![]()
R.I.P DTS.![]()
Jij ook al!quote:
Die ziet er tegenwoordig niet meer zo uit die MiljusckaThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik vind haar nog steeds mooiquote:Op donderdag 1 mei 2025 02:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die ziet er tegenwoordig niet meer zo uit die Miljuscka
quote:Op donderdag 1 mei 2025 02:02 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik nog roti leftovers.
Nog wel een mooi gezicht.quote:Op donderdag 1 mei 2025 02:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die ziet er tegenwoordig niet meer zo uit die MiljusckaProud member of the IDGAF+FU2 community
Forum Opties Forumhop: Hop naar: