SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Nee ik moest even mycroften om te begrijpen waarom iemand even full tilt ging.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Ik ben er echt helemaal klaar mee, het beschuldigen dat ik een zure user ben, ik ga even bezinnen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Lekker bezig Sherlock van mequote:Op donderdag 1 mei 2025 00:04 schreef aeque het volgende:
[..]
Nee ik moest even mycroften om te begrijpen waarom iemand even full tilt ging.
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
quote:Op donderdag 1 mei 2025 00:05 schreef Shii het volgende:
Ik ben er echt helemaal klaar mee, het beschuldigen dat ik een zure user ben, ik ga even bezinnen.Je bent geen zure User.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik weet niet wat er aan de hand is maar @Shii is echt absoluut geen zure user!quote:Op donderdag 1 mei 2025 00:04 schreef aeque het volgende:
[..]
Nee ik moest even mycroften om te begrijpen waarom iemand even full tilt ging.
Jeetje
@DoesliefzegTrust nobody![]()
quote:Op donderdag 1 mei 2025 00:05 schreef Shii het volgende:
Ik ben er echt helemaal klaar mee, het beschuldigen dat ik een zure user ben, ik ga even bezinnen.AwwwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Trust nobody![]()
Ben trots op jequote:
quote:is de bbq al aan?
Slaap lekker KBquote:
1 meiThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
quote:Jijquote:Op woensdag 30 april 2025 23:53 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Prima als ik het aansteekt dan kom ik wel weer uit bed.
Spekfakkels
Trust nobody![]()
24 graden in huis bah
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Kut, typefoutquote:
En overlast?quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Jij had ook sushi tochquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Batterij van de afstandsbediening van de airco is leeg. Top timing.
Kan er niet bij. Trapgat.quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ja morgenquote:
Nu heb ik er zin in en is nog mijn eigen schuld ook.quote:
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Eigen schuld, dikke buikquote:Op donderdag 1 mei 2025 00:23 schreef aeque het volgende:
[..]
Nu heb ik er zin in en is nog mijn eigen schuld ook.
Gelukkig had ik die al.quote:
Zacht kussentjequote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik ben niet flexibel genoeg om daar iets aan te hebben.quote:
Jammerquote:Op donderdag 1 mei 2025 00:28 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik ben niet flexibel genoeg om daar iets aan te hebben.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
ALLLLLEEBEIIIIquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Roti rolquote:Op donderdag 1 mei 2025 00:31 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik denk dat ik voor roti ga. Kliekjes rotiWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Dat. Als je echt op je handen moet zitten als een user waar je niks mee hebt post gooi diegene dan (al vind ik dat helemaal een zwaktebod) op block, maar of negeer diegene, of probeer het in elk geval niet zo overduidelijk te laten blijken dat je diegene (voor wat voor reden dan ook) niet mag.quote:Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Zoals een mod die iets kleins aanpast.quote:Op donderdag 1 mei 2025 00:30 schreef devzero het volgende:
[..]
Het maakt niet uit wat je had gezegd. Sommige mensen vallen anderen aan om niets.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
Forum Opties Forumhop: Hop naar: