SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Misschien beland je wel in Justins zolderkamer!quote:Op woensdag 30 april 2025 22:28 schreef Fogel het volgende: [..]
ik ben niet van plan om morgen neer te storten
I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Geen koffie tijd heWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
quote:Op woensdag 30 april 2025 22:30 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Misschien beland je wel in Justins zolderkamer!![]()
![]()
![]()
4quote:
Maar ik begon mer bier inpakken omdat een of andere dude in Groningen zin had in een collab bier wat niet in NL te koop is. Altijd het belangrijkste eerst
En mijn koptelefoon is opgeladen.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
kom bier drinken!quote:Op woensdag 30 april 2025 22:31 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik heb vrijdag vrij![]()
Hele dag in de zon liggenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Wordt wel mooi vrijdag.quote:Op woensdag 30 april 2025 22:31 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik heb vrijdag vrij![]()
Hele dag in de zon liggenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Beter voor hem van niet, een vliegtuig geeft zo'n rotzooiquote:Op woensdag 30 april 2025 22:30 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Misschien beland je wel in Justins zolderkamer!I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
je brengt voor mensen bier mee en ik ben niet die mensen?quote:Op woensdag 30 april 2025 22:31 schreef Fogel het volgende:
[..]
4
Maar ik begon mer bier inpakken omdat een of andere dude in Groningen zin had in een collab bier wat niet in NL te koop is. Altijd het belangrijkste eerst
En mijn koptelefoon is opgeladen.
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:Op woensdag 30 april 2025 22:31 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik heb vrijdag vrij![]()
Hele dag in de zon liggen
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Stuur fotosquote:Op woensdag 30 april 2025 22:31 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik heb vrijdag vrij![]()
Hele dag in de zon liggen
I'm surrounded by morons!
Die dude had zich helemaal op een monkey brew fanforum aangemeld enzo om te vragen of iemand wat op kon sturen.quote:Op woensdag 30 april 2025 22:32 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
je brengt voor mensen bier mee en ik ben niet die mensen?
Jij krijgt mij, is dat niet beter dan bier? En je krijgt ook bier, maar Nederlands bier en dat wist je al dus
Volgens mij las ik net dat ik daar viesdik van wordquote:
Niet directquote:Op woensdag 30 april 2025 22:34 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Volgens mij las ik net dat ik daar viesdik van wordWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Toen je er aan dacht?quote:Op woensdag 30 april 2025 22:36 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh, volgens mij is het nu al begonnenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
wil je echt antwoord op die vraag?quote:Op woensdag 30 april 2025 22:34 schreef Fogel het volgende:
[..]
Die dude had zich helemaal op een monkey brew fanforum aangemeld enzo om te vragen of iemand wat op kon sturen.
Jij krijgt mij, is dat niet beter dan bier? En je krijgt ook bier, maar Nederlands bier en dat wist je al dusHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
gezellig met z'n allen viesdikquote:Op woensdag 30 april 2025 22:34 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Volgens mij las ik net dat ik daar viesdik van wordHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Jaquote:Op woensdag 30 april 2025 22:38 schreef devzero het volgende:
Einde vergadering. Zal ik naar huis gaan of nog een kopje thee zetten![]()
Ik ken mijn plaats.quote:Op woensdag 30 april 2025 22:38 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
wil je echt antwoord op die vraag?I'm surrounded by morons!
Ja, ik kom gewoon al aan van de gedachte aan bier!quote:
quote:
Jawel, ik ben van mening dat dat wel een goede mening isquote:Op woensdag 30 april 2025 22:38 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik ben het met MizzezAmy eens. Of mag dat niet
Niet zo over jezelf pratenquote:Op woensdag 30 april 2025 22:38 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
gezellig met z'n allen viesdik
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Heb ik ook jaquote:Op woensdag 30 april 2025 22:39 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, ik kom gewoon al aan van de gedachte aan bier!
Ik val af van de gedachte aan de sportschoolquote:Op woensdag 30 april 2025 22:39 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, ik kom gewoon al aan van de gedachte aan bier!![]()
![]()
Ik ben het hier mee eensquote:Op woensdag 30 april 2025 22:40 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jawel, ik ben van mening dat dat wel een goede mening is![]()
Ja daar denk ik dus nooit aanquote:Op woensdag 30 april 2025 22:41 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik val af van de gedachte aan de sportschool
heb net de 3 huizen van de efteling opgezet
Doldwaze Durfals
Wonderwandelaars
en
de holle bolle gijsjes
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik ben wel de baas in mijn buik en jij ook in die van jou?quote:
Ik like lekker wat ik wil.
Vrijheid van liken
Lekker de boel opfokken tochquote:Op woensdag 30 april 2025 22:44 schreef devzero het volgende:
[..]
Jij hebt daar toch geen mening over, dus waarom vragen?![]()
quote:Op woensdag 30 april 2025 22:44 schreef Moeraskat het volgende:
Ik like lekker wat ik wil.
Vrijheid van liken![]()
![]()
Hebben jullie het weer gesloopt...Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
met dudje zijn we 3 dubbel beschermd tegen zwangerschapquote:Op woensdag 30 april 2025 22:43 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik ben wel de baas in mijn buik en jij ook in die van jou?
maar ik mag mijn buik gewoon viesdik noemen, is mijn buikHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik laat jullie even alleen en hebben we deze shitshow weer.
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Doe dat dan ook nietquote:Op woensdag 30 april 2025 22:45 schreef aeque het volgende:
Ik laat jullie even alleen en hebben we deze shitshow weer.![]()
![]()
*oké sorry hoorquote:Op woensdag 30 april 2025 22:45 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
met dudje zijn we 3 dubbel beschermd tegen zwangerschap
maar ik mag mijn buik gewoon viesdik noemen, is mijn buik![]()
Konijn had aandacht nodig anders dood konijn.quote:
Allemaal jouw schuld dusquote:Op woensdag 30 april 2025 22:45 schreef aeque het volgende:
Ik laat jullie even alleen en hebben we deze shitshow weer.I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Er is er hier maar 1 viesdik en dat ben ik.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Er zijn nog steeds verschillen omdat ik nog steeds de zomertijd/wintertijd niet heb gefixt.quote:Op woensdag 30 april 2025 22:46 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Telt die nu hetzelfde als Monitor? Of zitten er nog verschillen in?
Maar dat is puur het tonen van de totalen en fixen van de query - de data heb ik wel helemaal goed
How can I make this topic about me?![]()
Konijnen fokken?quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Dat hoor ik al 37 jaar dus deze kan er ook nog wel bij.quote:
Het is niet jouw schuldquote:Op woensdag 30 april 2025 22:47 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat hoor ik al 37 jaar dus deze kan er ook nog wel bij.
we hopen zwanger te worden van de volgende jezusquote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Oké leukquote:Op woensdag 30 april 2025 22:49 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
we hopen zwanger te worden van de volgende jezusWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Dit keer niet. Maar ik heb hem ook al een keer gesloopt in het verleden.quote:
Knapquote:Op woensdag 30 april 2025 22:49 schreef aeque het volgende:
[..]
Dit keer niet. Maar ik heb hem ook al een keer gesloopt in het verleden.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Dank je, jij mag er ook zijn hoor.quote:
Ik heb geen last van de TT omdat ik alleen kijk naar de topic chain. Zolang alle topics maar goed aan elkaar gekoppeld zijn kan ik alles uitlezen.How can I make this topic about me?![]()
Netjes dat je dat geluktquote:Op woensdag 30 april 2025 22:47 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Er zijn nog steeds verschillen omdat ik nog steeds de zomertijd/wintertijd niet heb gefixt.
Maar dat is puur het tonen van de totalen en fixen van de query - de data heb ik wel helemaal goed
Smile, it's free therapy.![]()
Dacht iemand andersquote:Op woensdag 30 april 2025 22:47 schreef aeque het volgende:
Er is er hier maar 1 viesdik en dat ben ik.
Smile, it's free therapy.![]()
datw ordt de volgende stapquote:Op woensdag 30 april 2025 22:50 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik heb geen last van de TT omdat ik alleen kijk naar de topic chain. Zolang alle topics maar goed aan elkaar gekoppeld zijn kan ik alles uitlezen.
morgen eerste van de maand, alles kapoetHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Haar wat?quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
mag ik bij jou schuilen?quote:
Dikke mensen zijn gezelliger omdat ze niet snel weg kunnen rennenquote:Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Als ik dan…..quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Moest lachen.quote:Op woensdag 30 april 2025 22:52 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dikke mensen zijn gezelliger omdat ze niet snel weg kunnen rennenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
echt he ik ga naaktfotos sturen om het tegendeel te bewijzenquote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Goede smoesquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik kan alles niet snel genoegquote:Op woensdag 30 april 2025 22:52 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dikke mensen zijn gezelliger omdat ze niet snel weg kunnen rennen
Mij maakt je niet bang met zo’n dreigement schat.quote:Op woensdag 30 april 2025 22:53 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
echt he ik ga naaktfotos sturen om het tegendeel te bewijzen
Oké Claudiaquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Waar is greys eigenlijkquote:Op woensdag 30 april 2025 22:55 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
mag ik dan bij jou@:greysbones
dat denk je maar dat is inc de karbonkel op mijn reetquote:Op woensdag 30 april 2025 22:55 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Mij maakt je niet bang met zo’n dreigement schat.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Jij mag gewoon Dotteke blijven zeggen hoorquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Claudia past welquote:Op woensdag 30 april 2025 22:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jij mag gewoon Dotteke blijven zeggen hoorHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik vind bij jou wel Karen passen.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Mijn vader heeft een karbonkel gehad, dat was geen pretje (voor hem dan, ik had er verder weinig last vanquote:Op woensdag 30 april 2025 22:56 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
dat denk je maar dat is inc de karbonkel op mijn reet)
Wel goed dat je je zo comfortabel voelt dat je me dit toevertrouwdquote:Op woensdag 30 april 2025 22:56 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
dat denk je maar dat is inc de karbonkel op mijn reetWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Oké vooruitquote:Op woensdag 30 april 2025 22:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jij mag gewoon Dotteke blijven zeggen hoorWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Gooi wat in mijn Schoentjequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ik wel eens een steenpuist en dat was helquote:Op woensdag 30 april 2025 22:59 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Mijn vader heeft een karbonkel gehad, dat was geen pretje (voor hem dan, ik had er verder weinig last van)
mijn moeder vond het leuk want die knijpt graag puisten uitHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
het zit minder comfortablequote:Op woensdag 30 april 2025 23:00 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Wel goed dat je je zo comfortabel voelt dat je me dit toevertrouwdHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik kan het wel wegsnijden als je wil?quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
nee ik kweek wel wat meer vetjes dan zie je er niets vanquote:Op woensdag 30 april 2025 23:02 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik kan het wel wegsnijden als je wil?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Brrrr. Ik heb een hekel aan die pimple popper dingenquote:Op woensdag 30 april 2025 23:01 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik wel eens een steenpuist en dat was hel
mijn moeder vond het leuk want die knijpt graag puisten uit
Is dat een bekende Italiaan?quote:Op woensdag 30 april 2025 23:03 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dat bedoel ik niet Perce EnzoOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Oké als dat je doel isquote:Op woensdag 30 april 2025 23:03 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
nee ik kweek wel wat meer vetjes dan zie je er niets van
Een hoop stront zekersquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wat een liefde. Ben je dankbaar ☺️quote:Op woensdag 30 april 2025 23:05 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Jup hahaha ik dump je wel wat vanuit de kattenbak erinWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wil je een olijfje?quote:
quote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat is ook al een keertje gebeurd, dat een natte mod de reeks kapot had gemaaktquote:Op woensdag 30 april 2025 22:50 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik heb geen last van de TT omdat ik alleen kijk naar de topic chain. Zolang alle topics maar goed aan elkaar gekoppeld zijn kan ik alles uitlezen.![]()
![]()
Je mag kiezen, de mammoet olijven of die met fetaquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ja, hadden we ineens 2 exact dezelfde DTS topics. Iedereen verbouwereerd...quote:Op woensdag 30 april 2025 23:09 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat is ook al een keertje gebeurd, dat een natte mod de reeks kapot had gemaaktHow can I make this topic about me?![]()
Mooie herinneringenquote:Op woensdag 30 april 2025 23:10 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, hadden we ineens 2 exact dezelfde DTS topics. Iedereen verbouwereerd...Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Die persoon vond het niet leuk dat hij gekaapt was en verwijderde het nieuwe topic uit de reeks, opende een nieuw topic en probeerde dat te linken. Maar dat ging misquote:Op woensdag 30 april 2025 23:10 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, hadden we ineens 2 exact dezelfde DTS topics. Iedereen verbouwereerd...Grappen en grollen
![]()
![]()
Watquote:Op woensdag 30 april 2025 23:11 schreef devzero het volgende:
[..]
Die persoon vond het niet leuk dat hij gekaapt was en verwijderde het nieuwe topic uit de reeks, opende een nieuw topic en probeerde dat te linken. Maar dat ging misGrappen en grollen
Lastige keuze.quote:Op woensdag 30 april 2025 23:09 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Je mag kiezen, de mammoet olijven of die met feta![]()
Beide olijven zijn lekker.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 30 april 2025 23:11 schreef Shii het volgende:
[..]
Lastige keuze.![]()
Beide olijven zijn lekker.
Oké je mag ook wel van allebei wat hebbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, die zijn goed hè
Prima toch? Vanille isquote:Op woensdag 30 april 2025 23:12 schreef hemarookworst het volgende:
Per ongeluk vanille yoghurt gekocht ipv naturel
How can I make this topic about me?![]()
Wel lekker, vooral met verse granaatappel. Heb je die van den eelder? Is wel m’n favoriete vanille yoghurt.quote:Op woensdag 30 april 2025 23:12 schreef hemarookworst het volgende:
Per ongeluk vanille yoghurt gekocht ipv naturelWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Bah. Weggooien en nieuwe yoghurt kopenquote:Op woensdag 30 april 2025 23:12 schreef hemarookworst het volgende:
Per ongeluk vanille yoghurt gekocht ipv naturel![]()
Nou kan die wel weer hoor.quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Nee, zonde.quote:Op woensdag 30 april 2025 23:13 schreef devzero het volgende:
[..]
Bah. Weggooien en nieuwe yoghurt kopenHow can I make this topic about me?![]()
Ja maar was niet van plan om iets suikerrijks te etenquote:Uw ADH vitamine Worst
Nee van Pur Naturquote:Op woensdag 30 april 2025 23:12 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Wel lekker, vooral met verse granaatappel. Heb je die van den eelder? Is wel m’n favoriete vanille yoghurt.Uw ADH vitamine Worst
Dikke faalquote:Op woensdag 30 april 2025 23:13 schreef devzero het volgende:
[..]
Er staat nog steeds een [ teveel aan het begin![]()
Doen doe je er een schepje suiker bijquote:Op woensdag 30 april 2025 23:13 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja maar was niet van plan om iets suikerrijks te eten![]()
Had nog yoghurt naar je zusje gegooidquote:Op woensdag 30 april 2025 23:13 schreef devzero het volgende:
[..]
Bah. Weggooien en nieuwe yoghurt kopen
Uw ADH vitamine Worst
Oké.quote:Op woensdag 30 april 2025 23:15 schreef JustinK het volgende:
[..]
Misschien kan ie ook alvast de OP bijwerken voor juni![]()
![]()
Ze vond het net iets te zuur om door te slikkenquote:Op woensdag 30 april 2025 23:16 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Had nog yoghurt naar je zusje gegooid![]()
![]()
Hoe hoog is je ph waarde vandaag?quote:Op woensdag 30 april 2025 23:18 schreef Shii het volgende:
[..]
Ja ik mag het niet zeggen, maar is geheim jwt...Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Wees nou liefffquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Verslaafdquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Oh ja nog een toevoeging op mijn post net, beetje doen alsof ik hier de zure user ben, terwijl ik niets doe verder, maar ga lekker in je WA-groep roddelen en zuur doen over al je issues over users en laat me met rust hier.![]()
Aan wie mag ik het stokje doorgeven om dinsdag vrij te zijn?
Uw ADH vitamine Worst
Vrijheid blijheidquote:Op woensdag 30 april 2025 23:31 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
[..]
Voelt wel als een echte bevrijding he![]()
![]()
Valt mee vandaag gelukkig.quote:
Maar je geeft geen antwoord.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Jaquote:Op woensdag 30 april 2025 23:31 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
[..]
Voelt wel als een echte bevrijding he![]()
Elk jaar weer
Waar heb jij het nou weer over.quote:Op woensdag 30 april 2025 23:30 schreef Shii het volgende:
Oh ja nog een toevoeging op mijn post net, beetje doen alsof ik hier de zure user ben, terwijl ik niets doe verder, maar ga lekker in je WA-groep roddelen en zuur doen over al je issues over users en laat me met rust hier.
Trouwens, waarom zit ik niet in die WA-groep?
Mensen zijn lekker gezellig aan het posten en hebben lol en dan kom jij weer met je sarcastische 'hihi haha' posts alsof er een drol goed vast zit. Om daarna ineens als een soort aluhoedje te beginnen over een WhatsApp groep.quote:Op woensdag 30 april 2025 23:40 schreef Shii het volgende:
[..]
Waar heb jij het dan over met je zogenaamde vraag over ph-waarde?Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
We hadden een geheime signalgroep, maar hadden per ongeluk een journalist binnen gelatenquote:Op woensdag 30 april 2025 23:39 schreef aeque het volgende:
Trouwens, waarom zit ik niet in die WA-groep?Uw ADH vitamine Worst
Oké ik ben weer degene die de boel hier bederft. duidelijk.quote:Op woensdag 30 april 2025 23:46 schreef aeque het volgende:
[..]
Mensen zijn lekker gezellig aan het posten en hebben lol en dan kom jij weer met je sarcastische 'hihi haha' posts alsof er een drol goed vast zit. Om daarna ineens als een soort aluhoedje te beginnen over een WhatsApp groep.![]()
Je moet die mensen van de FP ook niet vertrouwen.quote:Op woensdag 30 april 2025 23:46 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
We hadden een geheime signalgroep, maar hadden per ongeluk een journalist binnen gelatenOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Dat weten alleen de mensen die het aangaan denk ik.quote:
WA is achterhaald johquote:Op woensdag 30 april 2025 23:39 schreef aeque het volgende:
Trouwens, waarom zit ik niet in die WA-groep?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Niet stoken niet happen.
Wat bent u laatquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Beetje laat wel voor bbqquote:
Het is wat lastig he alsof je hier als een soort paria wordt neergezet, iedereen is gezellig aan het posten en ik kom de boel verzieken.quote:![]()
Prima als ik het aansteekt dan kom ik wel weer uit bed.quote:
Spekfakkels
Hoi hoi hoiquote:Op woensdag 30 april 2025 23:53 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Prima als ik het aansteekt dan kom ik wel weer uit bed.
Spekfakkels
Trust nobody![]()
Lijkt me sterk dat jij of all people, de boel verziektquote:Op woensdag 30 april 2025 23:52 schreef Shii het volgende:
[..]
Het is wat lastig he alsof je hier als een soort paria wordt neergezet, iedereen is gezellig aan het posten en ik kom de boel verzieken.
Trust nobody![]()
ik kan een hoop zeggen maar weet niet of het helpt.quote:Op woensdag 30 april 2025 23:52 schreef Shii het volgende:
[..]
Het is wat lastig he alsof je hier als een soort paria wordt neergezet, iedereen is gezellig aan het posten en ik kom de boel verzieken.![]()
Ben je oke genoeg om het te laten? Als anderen dat ook doen dan kunnen we gewoon verder.
Wat onaardig ineensquote:
ik ben er een beetje klaar mee dat ik hier gewoon aan het posten ben en iemand me een zure user vind.quote:Op woensdag 30 april 2025 23:54 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik kan een hoop zeggen maar weet niet of het helpt.![]()
Ben je oke genoeg om het te laten? Als anderen dat ook doen dan kunnen we gewoon verder.![]()
Gelukkig is er nog Mycroft en zie ik al waarom je zo reageert.quote:Op woensdag 30 april 2025 23:47 schreef Shii het volgende:
[..]
Oké ik ben weer degene die de boel hier bederft. duidelijk.
Echt ik kan alleen maar dit doen:
Waar een mens zich al niet druk om kan maken.
Ik hou wel van je hoor. Ook al mag ik alleen in de hoek met mijn videorecorder zitten.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Flikker jezelf weg man, en beschuldig me maar van dat ik een in en in slecht mens ben.quote:Op woensdag 30 april 2025 23:58 schreef aeque het volgende:
[..]
Gelukkig is er nog Mycroft en zie ik al waarom je zo reageert.
Echt ik kan alleen maar dit doen:
Waar een mens zich al niet druk om kan maken.![]()
BolkI'm surrounded by morons!
Ja lap zeg, ik ga niet teruglezen en hoef ook geen samenvatting....
#doeslief #negerenkunjeleren #teamananasoppizzaF.K.A. SuperwormJim![]()
dat begrijp ik wel. Je gaf je mening en dat moet kunnen. Direct een waardeoordeel krijgen is niet leuk. Misschien ‘doe’ je wel eens even zuur, wie niet? Wil niet zeggen dat je dat ook echt bént.quote:Op woensdag 30 april 2025 23:56 schreef Shii het volgende:
[..]
ik ben er een beetje klaar mee dat ik hier gewoon aan het posten ben en iemand me een zure user vind.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
quote:Op woensdag 30 april 2025 23:58 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik hou wel van je hoor. Ook al mag ik alleen in de hoek met mijn videorecorder zitten.Niet mijn hoekje hoor.quote:Op donderdag 1 mei 2025 00:00 schreef Shii het volgende:
ik ga wel even in een hoekje zitten huilen om dit soort overdreven reacties.
Ik las met gesmolten kaasquote:Op donderdag 1 mei 2025 00:00 schreef HappyCharly het volgende:
Ik eet chocola die eerst gesmolten wasI'm surrounded by morons!
Ik kom net binnen dus weet niet wat er was maarquote:Op donderdag 1 mei 2025 00:00 schreef Shii het volgende:
ik ga wel even in een hoekje zitten huilen om dit soort overdreven reacties.
Trust nobody![]()
Zat je net ook klaar?quote:Op woensdag 30 april 2025 23:58 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik hou wel van je hoor. Ook al mag ik alleen in de hoek met mijn videorecorder zitten.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: