SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Misschien beland je wel in Justins zolderkamer!quote:Op woensdag 30 april 2025 22:28 schreef Fogel het volgende: [..]
ik ben niet van plan om morgen neer te storten
I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Geen koffie tijd heWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
quote:Op woensdag 30 april 2025 22:30 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Misschien beland je wel in Justins zolderkamer!![]()
![]()
![]()
4quote:
Maar ik begon mer bier inpakken omdat een of andere dude in Groningen zin had in een collab bier wat niet in NL te koop is. Altijd het belangrijkste eerst
En mijn koptelefoon is opgeladen.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
kom bier drinken!quote:Op woensdag 30 april 2025 22:31 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik heb vrijdag vrij![]()
Hele dag in de zon liggenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Wordt wel mooi vrijdag.quote:Op woensdag 30 april 2025 22:31 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik heb vrijdag vrij![]()
Hele dag in de zon liggenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Beter voor hem van niet, een vliegtuig geeft zo'n rotzooiquote:Op woensdag 30 april 2025 22:30 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Misschien beland je wel in Justins zolderkamer!I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
je brengt voor mensen bier mee en ik ben niet die mensen?quote:Op woensdag 30 april 2025 22:31 schreef Fogel het volgende:
[..]
4
Maar ik begon mer bier inpakken omdat een of andere dude in Groningen zin had in een collab bier wat niet in NL te koop is. Altijd het belangrijkste eerst
En mijn koptelefoon is opgeladen.
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:Op woensdag 30 april 2025 22:31 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik heb vrijdag vrij![]()
Hele dag in de zon liggen
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Stuur fotosquote:Op woensdag 30 april 2025 22:31 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik heb vrijdag vrij![]()
Hele dag in de zon liggen
I'm surrounded by morons!
Die dude had zich helemaal op een monkey brew fanforum aangemeld enzo om te vragen of iemand wat op kon sturen.quote:Op woensdag 30 april 2025 22:32 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
je brengt voor mensen bier mee en ik ben niet die mensen?
Jij krijgt mij, is dat niet beter dan bier? En je krijgt ook bier, maar Nederlands bier en dat wist je al dus
I'm surrounded by morons!
Volgens mij las ik net dat ik daar viesdik van wordquote:
I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Niet directquote:Op woensdag 30 april 2025 22:34 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Volgens mij las ik net dat ik daar viesdik van wordWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: