* loveislikeakiss controleert de lijstquote:
Geen Frank. Ragnar dan? Weet niet meer alle namen, ook niet van diegene van de hotelkamer. Christian ook?quote:Op woensdag 30 april 2025 22:57 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
* loveislikeakiss controleert de lijst
geen Frank
wel Sven en Bjorn enzo
Lol hoe kan dat nou weer. Frank is tofquote:Op woensdag 30 april 2025 22:58 schreef loveislikeakiss het volgende:
oh wacht wel een Frank![]()
heeft geen indruk achter gelaten vorige keer
En het programma. Al heb ik zelf zaterdag al een FS in Alkmaar.quote:Op woensdag 30 april 2025 22:59 schreef Dr_Flash het volgende:
@:fogel kun jij dealen met @:loveislikeakiss ? Dit schiet niet op. Wij willlen graag weten of er een echte bedreiging uit gaat van het Noorse Leger of dat het allemaal weer pwa pwa is
Wacht godverdomme jij snapt er echt niks van.quote:Op woensdag 30 april 2025 22:58 schreef loveislikeakiss het volgende:
oh wacht wel een Frank![]()
heeft geen indruk achter gelaten vorige keer
ik ben niet goed met namen, 3 hebben dezelfde naam, er is een hoop bierquote:Op woensdag 30 april 2025 22:59 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lol hoe kan dat nou weer. Frank is tof
Ja dat weet ik.quote:Op woensdag 30 april 2025 23:00 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik ben niet goed met namen, 3 hebben dezelfde naam, er is een hoop bier
en vodka
ik ga ze morgen oppikken van schiphol met koud bier, denk dat mij nu demoten een slechte zet isquote:Op woensdag 30 april 2025 23:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wacht godverdomme jij snapt er echt niks van.
@:Fogel demote lilak. Ze kent Frank niet eens. Weg ermee.
Hebben ze geen touringcar?quote:Op woensdag 30 april 2025 23:00 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik ga ze morgen oppikken van schiphol met koud bier, denk dat mij nu demoten een slechte zet is
ze hebben de NSquote:
denk dat fogel >>> jouquote:Op woensdag 30 april 2025 23:00 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik ga ze morgen oppikken van schiphol met koud bier, denk dat mij nu demoten een slechte zet is
quote:Op woensdag 30 april 2025 22:54 schreef DeZwabber het volgende:
[..]Ohhh, klinkt ook wel als iets wat zich gaat terugbelonen. En heel fijn voor je collega's dat je dit doetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Dat is een moeilijke afweging. Vooral als het werk zelf ook leuk is.![]()
. En als jij het dan ook nog eens leuk vindt, dit is een win-win-win situatie!
Baby darling doll face honey
Ah. Vroeger hadden ze een touringcar.quote:Op woensdag 30 april 2025 23:02 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ze hebben de NS
nederland is duur he
ja morgenmiddagquote:Op woensdag 30 april 2025 23:03 schreef Crack_ het volgende:
Wat lees ik allemaal, gaan de Noren ons overnemen?!
ja hoezo hebben ze die niet meer dan?quote:Op woensdag 30 april 2025 23:02 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ah. Vroeger hadden ze een touringcar.
Trump zijn schuld gok ikquote:Op woensdag 30 april 2025 23:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja hoezo hebben ze die niet meer dan?
nee jij weet er hlemaal niks van. Wij gaan wel; even met ze praten.quote:
Klopt inderdaadquote:Op woensdag 30 april 2025 23:07 schreef loveislikeakiss het volgende:
Het is niet alsof hij niet gezegd heeft stuur bericht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |