SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
![]()
How dare youquote:Op woensdag 30 april 2025 19:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Even spelfout in de TT verbeterd
ik was een h vergeten dank daarvoorquote:Op woensdag 30 april 2025 19:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Even spelfout in de TT verbeterd
Is dat deze? https://www.ah.nl/product(...)troganoff-verspakketquote:Op woensdag 30 april 2025 18:58 schreef Budapestenaar het volgende:
@:ltvdk Gehakt stroganoff is best lekker
Nog steeds een jetlag?quote:
Helemaal sufgesuft door balletje ballebalquote:
Ciao ketelquote:Op woensdag 30 april 2025 19:34 schreef Karzai het volgende:
lekker gegeten, ik sluit af, fijne avond lieve mensen
pure machtsmisbruik is hetquote:
schande is het!quote:
ja en neequote:Op woensdag 30 april 2025 19:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
schande is het!
Nog lekker in efteling gewandeld?
quote:Op woensdag 30 april 2025 19:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is dat deze? https://www.ah.nl/product(...)troganoff-verspakket
Klinkt wel lekker, zal van de week eens kijken of ze die hier hebben liggen
Oh ik vond er juist zo weinig groenten bij zitten in verhoudingquote:Op woensdag 30 april 2025 19:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Ik kan er drie keer van eten.
Altijd weer die russenquote:Op woensdag 30 april 2025 19:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, virusje opgepikt in het vliegtuig.
onprikkelen klinkt wel aangenaam.quote:Op woensdag 30 april 2025 19:48 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ja en nee
het was druk, we hadden een blinde in de groep en alhoewel we de begeleiding verdeelde vraagt het toch wat extra's, we konden wel sommige rijen skippen want miva
besloot op het laatst nog een rondje gondoletta te doen en dat was zo'n punt dat ik volledig ontspande en pas door had hoe hoog het zat kwa prikkels
dus toen nog rondje sprookjesbos (officieel na sluitingstijd) om verder te ontprikkelen voor ik de auto in stapte
Je koopt er zelf nog champignons bijquote:Op woensdag 30 april 2025 19:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh ik vond er juist zo weinig groenten bij zitten in verhouding
5 maar soms 3 meer of minderquote:Op woensdag 30 april 2025 19:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
onprikkelen klinkt wel aangenaam.
Met hoeveel mensen waren jullie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |