SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MaartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Tesla is wel goedkoper nuWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
En je kan er ook muziek mee maken? Of moet je coil daarvoor iets groter zijn?quote:Op woensdag 30 april 2025 12:42 schreef bondage het volgende: [..] Heel leuk idd. Mee experimenteren en het resultaat fotograferen. Gaat vast nog heel veel mooie foto's opleveren.
I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Deze kan blokmuziek afspelen. Vind het alleen nergens naar klinken....quote:Op woensdag 30 april 2025 12:45 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
En je kan er ook muziek mee maken? Of moet je coil daarvoor iets groter zijn?![]()
Mijne staat nog niet eens bij de garagequote:Op woensdag 30 april 2025 12:44 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Bij mij ook. Airco moet gevuld en filters moeten worden vervangen. Nog een onderdeel moet besteld worden. En maandag een beurt. Dus denk dat ik hem ook dinsdag terug krijg.die ging eerst op zoek naar het onderdeel en zou me bellen wanneer ik dan mn auto kan brengen.
Gaat lekker hier vanmorgenquote:Op woensdag 30 april 2025 12:44 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Het gaat dan ook om de Red Alert 2 Tesla Coil
[ afbeelding ]![]()
Waterfietsen is een snack
en een Tesla is dan weer dit
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ruim twintigduizend huishoudens in Enschede zitten woensdag sinds 11.00 uur zonder stroom. Meerdere winkels hebben inmiddels de deuren gesloten."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Buiten werken of kan dat niet?quote:Op woensdag 30 april 2025 12:46 schreef bondage het volgende:
[..]
Dat sowieso. Werken is lastig op deze manier...
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Haha dat vond ik met die grote coils ook niet zo, wel eens geluisterd toen er een tijdens de glow stond, maar was meer indrukwekkend dan mooiquote:Op woensdag 30 april 2025 12:46 schreef bondage het volgende:
[..]
Deze kan blokmuziek afspelen. Vind het alleen nergens naar klinken....I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Ja heb het in de gatenquote:Op woensdag 30 april 2025 12:45 schreef bondage het volgende:
[..]
Dit heeft niets met Elon Musk te maken, da's een andere tesla
Ja, maar mn ouders hebben inmiddels alweer stroom!quote:Op woensdag 30 april 2025 12:47 schreef Lovely het volgende:
Ruim twintigduizend huishoudens in Enschede zitten woensdag sinds 11.00 uur zonder stroom. Meerdere winkels hebben inmiddels de deuren gesloten.
ijn dochter had nergens last vanquote:Op woensdag 30 april 2025 12:48 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, maar mn ouders hebben inmiddels alweer stroom!Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ah fijn,hebben ze het vrij snel opgelostquote:Op woensdag 30 april 2025 12:48 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, maar mn ouders hebben inmiddels alweer stroom!
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Leuk dat het erop zit maar zal het niet veel gebruiken. Heb nog een andere coil en die kan ook gewone muziek afspelen, als een plasmaspeaker zegmaar. Dat klinkt wel redelijk, zelfs lage tonen zijn hoorbaarquote:Op woensdag 30 april 2025 12:48 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Haha dat vond ik met die grote coils ook niet zo, wel eens geluisterd toen er een tijdens de glow stond, maar was meer indrukwekkend dan mooi![]()
![]()
quote:Op woensdag 30 april 2025 12:47 schreef Lovely het volgende:
Ruim twintigduizend huishoudens in Enschede zitten woensdag sinds 11.00 uur zonder stroom. Meerdere winkels hebben inmiddels de deuren gesloten.
How can I make this topic about me?![]()
Eerst in spanje en nu hier, wat is er aan de hand met de stroomvoorzieningen
Komt door de warmte.quote:Op woensdag 30 april 2025 12:56 schreef Dotteke het volgende:
Eerst in spanje en nu hier, wat is er aan de hand met de stroomvoorzieningen
How can I make this topic about me?![]()
Overbelastquote:Op woensdag 30 april 2025 12:56 schreef Dotteke het volgende:
Eerst in spanje en nu hier, wat is er aan de hand met de stroomvoorzieningen![]()
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕
Forum Opties Forumhop: Hop naar: